بازدید 4322

دستگاه بسته بندی نان چیست؟ شرکت عدیلی پک

دستگاه بسته بندی پیلوپک، مناسب بسته بندی انواع نان مانند: نان لواش، نان تافتون ، نان باگت، نان سنتی، نان بربری و سنگک، نان پیتزا، نان گاتا، نان شیرمال و .. است. برای بسته بندی نان باید به چند نکته توجه کرد،که در این مقاله قصد داریم تا شما را با این نکات آشنا کنیم .
کد خبر: ۱۰۶۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 10 July 2021

دستگاه بسته بندی نان چیست؟ شرکت عدیلی پک 

دستگاه بسته بندی پیلوپک، مناسب بسته بندی انواع نان مانند: نان لواش، نان تافتون ، نان باگت، نان سنتی، نان بربری و سنگک، نان پیتزا، نان گاتا، نان شیرمال و ...است. برای بسته بندی نان باید به چند نکته توجه کرد، یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد این است که نان پس از پخت باید سریع در بسته بندی قرار گیرد زیرا اگر پس از پخت در بسته بندی قرار نگیرید باعث بیات شدن آن می شود و نمی توان آن را مصرف کرد.

بهداشت نان

هر نمونه از نان مدت زمانی جهت مصرف دارد که اگر در آن زمان مورد استفاده قرار نگیرید باعث خراب شدن محصول میشود و این عمل در صورتی پیش می آید ، موادی که در به عمل آوردن نان مورد استفاده قرار گرفته است.

مانند خمیر نان و مخمر دچار خرابی شده باشند از این رو وقتی ما می خواهیم نانی را درست کنیم باید از مواد تازه استفاده شود که پس از عرضه به بازار، محصول بی کیفیت به دست مشتری نرسد.

از موارد دیگر نگهداری نان می توان به قرار ندادن مستقیم بسته بندی زیر نور خورشید و نداشتن دوخت درست به هنگام بسته بندی با دستگاه اشاره نمود.

دستگاه بسته بندی نان چیست؟ شرکت عدیلی پک

همچین پس از بسته بندی نان با دستگاه باید توجه داشت که جنس و نوع مواد مصرفی از چه نوعی است چون برخی از این  بسته بندی ها می تواند به محصول ما آسیب وارد کند.

 پلاستیک های مورد استفاده در بسته بندی باید به نوعی باشند که پس از چند ساعت زیر آفتاب ماندن ، از خود مواد شیمیایی تولید نکنند و موجب خراب شدن نان نشوند .

مواردی که در موضوعات بالا گفته شد برخی از مواردی بودند که باید مورد توجه قرار بگیرند اما در ادامه  به برخی از مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی نان اشاره خواهیم کرد.

 مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی نان :

1.با استفاده از این دستگاه ، محصول در برابر نور مقاوم تر بوده و کمتر دچار خرابی می شوند.

  1. دستگاه قابلیت بسته بندی در سایز و ابعاد مختلف با سرعت بالا را دارد.
  2. قابلیت تنظیم سرعت و بسته در دقیقه را دارد.
  3. دارای سنسور محافظی می باشد در صورت ورود دست در قسمت دوازه فک سیستم برق به طور کامل قطع میشود.

5.این دستگاه قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت عدیلی پک در ارتباط باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها