بازدید 5106

شمار بستری‌های کرونایی در زنجان افزایشی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۱۵۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند که ۶ مورد از این آمار مربوط به بستری‌های روز گذشته است که روند افزایشی را نشان می دهد.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 09 July 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر پرویز قزلباش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شمار فوتی کرونایی ها از زمان شیوع کرونا تاکنون در این استان به رقم یک‌هزارو ۵۰۷ نفر رسیده است و روز گذشته یک مورد فوتی در استان گزارش شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی کرونا بر اساس تست آزمایشگاهی به ۸۳ هزارو ۸۶۶ نفر رسید که ۱۳۱ مورد آن، آمار روز گذشته را شامل می‌شود.

این مسوول یادآوری کرد: آمار موارد مثبت سرپایی استان روند افزایشی یافته و این موضوع بیانگر آن است که شهروندان زنجانی باید همچنان پروتکل های بهداشتی را تا کنترل بیماری مورد توجه قرار دهند.

وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" به رقم ۹۳ هزارو ۵۷۸ نفر رسیده است.

قزلباش افزود: طبق گزارش های اعلام شده از اسفند سال‌ گذشته تاکنون بر اساس یافته های آزمایشگاهی ابتلای ۹ هزارو ۷۱۲ نفر به بیماری کووید - ۱۹ در استان زنجان ثابت شده است و هشت هزار و ۱۶۷ نفر از آن‌ها بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی اظهار داشت: آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی همچنین مشکوک به رقم ۲۷ هزارو ۱۹۶ نفر رسیده است.

قزلباش، در مورد وضعیت رنگبندی کرونایی استان نیز خاطرنشان کرد: هم اکنون شهر زنجان در وضعیت نارنجی و مابقی زرد هستند که در صورت بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند وضعیت کرونایی را نسبت به قبل با تغییر مواجه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست