بازدید 8591
امیلیانو مارتینز ، ناجی مسی و آلبی سلسته شد

آرژانتین در پنالتی‌ها به فینال رویایی با برزیل رسید

کد خبر: ۱۰۶۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 07 July 2021

ضربات پنالتی تعیین کننده دومین فینالیست کوپا آمریکا 2021 بود.

دیدار تیم های ملی آرژانتین و کلمبیا در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا بعد از تساوی 1-1 در طول 90 دقیقه، مستقیمآً به ضربات پنالتی رفت. با اینحال، این بار هم تیمی‌های مسی ناامید کننده ظاهر نشدند و امیلیانو مارتینز، دروازه بان آلبی سلسته با مهار 3 ضربه پنالتی، نقش انکار ناپذیری در صعود این تیم به فینال رقابت ها ایفا کرد.

آرژانتین در پنالتی‌ها به فینال رویایی با برزیل رسید
ضربات پنالتی
اولین ضربه پنالتی کلمبیا را خوان کوادرادو به گل تبدیل کرد. داوینسون سانچز دومین ضربه را زد و امیلیانو مارتینز مهار کرد. یری مینا هم ضربه اش را به دستان دروازه بان زد. ضربه چهارم کلمبیا را میگل بورخا گل کرد. امیلیانو مارتینز ضربه پنالتی پنجم کلمبیا را هم از ادوین کاردونا مهار کرد تا لیونل مسی و تیمش را به فینال برساند.

لیونل مسی هم اولین ضربه پنالتی تیمش را گل کرد تا مسئولیت خود را انجام داده باشد. رودریگو دی پل ضربه اش را به بالای دروازه زد. لیاندرو پاردس حساب کار را 2-1 کرد. لائوتارو مارتینز هم پنالتی خود را گل کرد.

شرح گل ها

در دقیقه '7 لیونل مسی توپی که در داخل محوطه جریمه دریافت کرد را با یک چرخش به لائوتارو مارتینز سپرد تا او با یک بغل پای مطمئن دروازه اوسپینا را باز کند.

در دقیقه '61 پاس پشت دفاع ادوین کاردونا با فرار لوئیس دیاز از سمت چپ همراه شد و در نهایت ستاره تیم پورتو در حالیکه زاویه کاملاً بسته شده بود، با یک بغل پای استادانه حساب کار را 1-1 کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست