بازدید 5231

کلاهبرداری در اینستاگرام با ترفند فروش مانتو

کد خبر: ۱۰۶۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ 05 July 2021

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران گفت: عامل کلاهبرداری با ترفتد «فروش مانتو» در اینستاگرام مورد شناسایی قرار گرفت و با اخذ حکم قضایی دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پلیس فتا، سرهنگ سیدنظام موسوی افزود: جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه کرد و مدعی شد که برای خرید مانتو به یکی از صفحه های اینستاگرام مراجعه کرده و پس از انتخاب کالای مد نظر وجه آن را نیز به صورت اینترنتی واریز کرده و سپس پیج حذف شده و دیگر کسی پاسخگو نبوده است.

وی تشریح کرد: در بررسی های انجام شده کارشناسان متوجه شدند که مبلغ واریزی به چندین حساب دیگر انتقال داده شده و سرانجام در یکی از مغازه های خیاطی مبلغ واریز شده است، پس از شناسایی صاحب مغازه تحقیقات در زمینه شناسایی فرد کلاهبردار آغاز شد.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران گفت: پس از انجام تحقیقات و بررسی های به عمل آمده، کارشناسان پی بردند که شخص کلاهبردار برای تحویل یک لباس دوباره به همان مغازه خیاطی مراجعه می‌کند که در نهایت با هماهنگی های انجام شده و اخذ دستور قضایی و طراحی اقدامات فنی، ماموران پلیس فتا به دستگیری متهم موفق شدند.

وی افزود: متهم در تحقیقات به عمل آمده ضمن اقرار به جرم خود، هدفش را مشکلات مالی بیان کرد و در نهایت اظهار پشیمانی کرد؛ متهم پرونده به همراه مستندات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست