بازدید 4984
برگزاری نمایشگاه داخلی‌سازی قطعات در کارخانه کویرتایر، خرداد 1400

داخلی‌سازی قطعات در کويرتاير مصداق‌عينی«ما می‌توانيم»

وقتی با تمام وجود به رشد و بالندگی سرزمينت بيانديشی و فرامين مقتدای خود را با جان و دل باور داشته باشی هيچ سدی نمی‌تواند مانع پيشرفت و نوآوری گردد. اين شعار و يا ادعا در مقام حرف نيست.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 30 June 2021

گروهی متخصص و کارشناس در گوشه‌اي کم برخوردار از ميهن اسلامي، در حاشيه کوير تفتيده، با چهره‌هايي مصمم، قلب‌هايي آکنده از عشق به ايران و ايراني، دست بر زانو نهاده‌اند تا رشته حيات صنعت خود را از پيکره بيگانگان قطع نمايند و هر آنچه نياز دارند را خود بسازند و اکنون حاصل چندين سال تلاش را به پيشگاه ملت و رهبري معظم و فرزانه تقديم داشته اند تا بگويند ما سربازان جهادی صنعت کشور ايستاده‌ايم تا پرچم استقلال ايران اسلامي سرفرازانه در جهان بدرخشد. نمايشگاهي با نام داخلي سازي قطعات با هدف توسعه زنجيره تامين، ماحاصل اين تلاش صادقانه براي گشودن دريچه اي جديد فراروي صنعتگران کشور به نمايش گذاشته شده است تا همه بدانند مي‌شود با همت و تلاش ميليون ها دلار در سفره مردم ايران زمين حفظ شود.

داخلی‌سازی قطعات در کويرتاير مصداق عينی «ما می‌توانيم»

18 خرداد ماه حميد ملانوري استاندار خراسان جنوبي، حسين مدرس خياباني مديرعامل شرکت مديريت سرمايه گذاري اميد، معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري خراسان جنوبي، رئيس سازمان صمت استان و جمعي از مديران کل ستادي و استاني خراسان جنوبي براي افتتاح اين نمايشگاه گرد هم آمدند تا ماحصل تلاش متخصصان کويرتاير را ارج نهند.

داخلی‌سازی قطعات در کويرتاير مصداق عينی «ما می‌توانيم»

سيدمحمدحسين زينلي مديرعامل کوير تاير: دراين نمايشگاه که با هدف توسعه زنجيره تأمين و تسهيل در خريد قطعات و مواد اوليه و کاهش هزينه ها راه اندازي گرديده بيش از 200 قطعه در 3بخش قطعات يدکي، قطعات لاستيکي و مواد اوليه به نمايش گذاشته شده است.

داخلی‌سازی قطعات در کويرتاير مصداق عينی «ما می‌توانيم»

در سال 99 در کوير تاير با داخلي سازي بيش از 21 ميليارد تومان صرفه جويي در بخش قطعات يدکي، حدود32 ميليارد تومان در بخش مواد اوليه و يک ميليارد و800 ميليون تومان صرفه جويي در بخش قطعات لاستيکي انجام گرفته است.

ساخت 13 دستگاه پرس پخت تاير، ماشين آلات تايرسازي تک مرحله اي و اپکس 2سره و 3سره و 2دستگاه استيل لاستيک، تبديل14دستگاه تايرسازی باري و وانتي به راديال و اصلاح يک دستگاه ماشين تايرسازي سواري را از جمله اقدامات انجام شده در توليد ماشين آلات بوده است که اجراي اين طرح ها 53 ميليارد تومان صرفه جويي ريالي به همراه داشته  و در اين مسير کمک‌هاي بسياري به شرکت‌هاي دانش بنيان و داخلي براي توسعه زير ساخت‌هاي داخلي سازی قطعات انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست