بازدید 16757
۳

جمع‌آوری خودرو‌های فرسوده رها شده در اصفهان

امسال ۱۰۲ دستگاه خودرو فرسوده در کلانشهر اصفهان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 29 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان، حسن محمدحسینی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: به منظور جمع‌آوری خودرو‌های فرسوده رها شده در معابر شهر در سه ماهه نخست امسال ۱۹۷ اخطاریه صادر و ۱۰۲ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شد.

حسن محمدحسینی با بیان اینکه برای جلوگیری از نصب تابلو‌های غیرمجاز هم هزار و ۴۷۰ اخطاریه صادر و ۷۰۱ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده گفت: در این مدت برای رفع سد معبر هم هفت هزار و ۶۸۶ تذکر و دو هزار و ۲۳۵ اخطاریه صادر و شش هزار و ۶۸۸ متصدی صنف هم رفع تخلف شده است.

وی افزود: امسال برای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه، از افزایش طبقات ۳۲۸ ساختمان، از تعمیرات داخلی غیرمجاز هزار و ۱۲۶ ساختمان، از تبدیل وضعیت ۳۴۵ ساختمان و فعالیت چهار هزار و ۱۳۱ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

حسن محمدحسینی افزود: در این مدت در اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها برای رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم، ۱۱۷ رأی اجرا و ۱۷۵ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بنا‌های حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
اصفهانیها چرا دست از سر این ماشینهای فرسوده ای که حرکت نمی کنند برنمی دارند؟
هنوز هم توی اصفهان ژیان و رنو5 و فولکس قوریاغه ای دیده می شه!
اصفهان است دیگر. دست از سر این خودرو ها هنوز نکشیدن
چرا در تهران این طرح انجام نمیشود ودر صورت مشاهده این نوع خودروها با چه شماره ای میبایست تماس گرفته شود وچرا معاونت محیط زیست شهرداریها فعال نیستند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی