بازدید 6961

ابهام در زمان اتمام پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه به راحتی نمی توان در مورد زمان اتمام پروژه کلان قطار سریع السیر اصفهان-تهران صحبت کرد، گفت: تا زمانی که پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران مصوبه لازم را دارد، اجرایی می شود، از نظر ما نیز جزو اولویت های استان است.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹ 27 June 2021

حجت الله غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران و برخی صحبت ها مبنی بر توقف آن، اظهار کرد: پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران به عنوان طرح مصوب دولت و مجلس برای آن اعتبار پیش بینی شده است و از محل فاینانس برای آن هزینه می شود.

وی تاکید کرد: تا زمانی که پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران مصوبه لازم را دارد، اجرایی می شود، از نظر ما نیز جزو اولویت های استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه برخی مباحث حاشیه ای در خصوص اجرا و اجرا نشدن طرح قطار سریع السیر اصفهان- تهران ارتباطی با استان اصفهان ندارد، تصریح کرد: این طرح یکی از پروژه های مصوب استان با اعتبار، پیمانکار و سرمایه گذاری مشخص است و اکنون خط قطار سریع السیر اصفهان- تهران در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران تمام مراحل قانونی خود را طی کرده و اجرا هم خواهد شد.

غلامی درباره زمان بهره برداری نهایی پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران، گفت: این موضوع به میزان اعتبارات سالیانه این پروژه بر می گردد و زمان بندی آن بستگی به تخصیص اعتبارات آن دارد و به راحتی نمی توان در مورد زمان اتمام این پروژه کلان صحبت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار