بازدید 4666
۱

مدیر فدراسیون فوتبال وکیل کاراته کای دوپینگی ایران!

کد خبر: ۱۰۶۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 26 June 2021

سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیحاتی درخصوص پرونده مربوط به دوپینگ یکی از ملی‌پوشان کاراته ارائه کرد و اعلام کرد که برای ورزشکار دوپینگی ایران وکیل گرفته شده است اما نام این وکیل باعث تعجب شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خصوص دوپینگ یکی از ملی‌پوشان کاراته و جلسه امروز با رئیس فدراسیون این رشته گفت: در این باره نامه‌ای نوشته‌ایم و منتظریم پاسخ بدهند. برای این پرونده وکیل گرفتیم و آقای وثوق احمدی به این موضوع رسیدگی می‌کند. دوشنبه فدراسیون جهانی جلسه‌ای دارد و نتیجه را اعلام می‌کند.

اما وثوق احمدی کیست؟ او یکی از مدیران مطرح حقوقی در فدراسیون فوتبال است و پیشتر گفته می شود در فدراسیون کشتی هم برو بیایی داشته است! وثوق احمدی از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ به عنوان اولین رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، در این سمت حضور داشته و عضویت در کمیته حقوق ورزش کمیته ملی المپیک ایران از سال ۱۳۹۷، از جمله سوابق کاری وی در زمینه حقوق ورزش است. حالا با انبوه مشغله این چهره حقوقی که گفته می شود در پرونده ویلموتس هم مدتی مشغول بوده است، یک پرونده جدید نیز به وی محول شده است.

روزبه وثوق احمدی در سال 2019 به عنوان یکی از وکلای مورد تایید فیفا جهت وکالت در پرونده های معاضدتی، انتخاب شده است ولی به نظر می رسد او در فدراسیون های مختلف ورزشی ، مشتری های متععدی پیدا کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای تابناک بهتره بررسی کنید ببینید این آقای وکیل از بین این همه پرونده چند دفعه موفق شده است . تعداد پرونده ها مهم نیست تعداد موفقیت ها مهم است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی