بازدید 6569

بازداشت ۴ نفر در ارتباط با انفجار سفارت اسرائیل درهند

مقامات هندی روز پنجشنبه از بازداشت چهار دانشجو در منطقه کارگیل جامو و کشمیر در ارتباط با انفجار بمب در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴ 24 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از شبکه خبری "ان دی تی وی" پلیس هند اعلام کرد این افراد برای انجام تحقیقات بیشتر به دهلی نو منتقل شده‌اند.

به گفته پلیس افراد بازداشت شده با نام ناظر حسین، ذوالفقار علی وزیر، اعزاز حسین و مزمل حسین شناخته می‌شوند و هنگام وقوع انفجار در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی، گوشی‌های همراه آن‌ها خاموش بوده است.
آژانس ملی تحقیقات هند که مسوول بررسی این پرونده است در اوایل ماه جاری تصویری از دوربین‌های مداربسته منتشر کرد که در آن دو فرد ناشناس در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی دیده می‌شوند.

روز جمعه ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) بمبی دست‌ساز در حدود ۵۰ متری ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو منفجر شد که به چند خودرو آسیب رساند، اما آسیبی به سفارت نزد و تلفاتی هم به جا نگذاشت.

پس از این انفجار رسانه‌های هند در گزارش‌های خود ادعا کردند ایران با این بمب گذاری و انفجار کوچک در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو مرتبط است.

اما سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو، با انتشار بیانیه‌ای، اتهامات وارده به ایران در ارتباط با وقوع انفجار کوچک در مقابل رژیم صهیونیستی در دهلی نو را رد کرده و تاکید کرد این تبلیغات در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان روابط ایران و هند منتشر می‌شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی