بازدید 9487
۸

صادراتتان را باور کنیم یا وضعیت واکسیناسیون پیران را؟

اگر به وزیر و معاونان وزارت بهداشت برنمی‌خورد و ما را متهم به سیاه نمایی و بازی در زمین دیگران متهم نمی‌کنند، می‌توانم از جنابان‌شان سوال کنم که این چه وضع واکسیناسیون پیران شهر است؟
کد خبر: ۱۰۵۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 22 June 2021

به گزارش «تابناک»، مصطفی داننده در عصرایران نوشت: اگر به وزیر و معاونان وزارت بهداشت برنمی‌خورد و ما را متهم به سیاه نمایی و بازی در زمین دیگران متهم نمی‌کنند، می‌توانم از جنابان‌شان سوال کنم که این چه وضع واکسیناسیون پیران شهر است؟

تصاویری که از ازدحام شدید مردم در پارک هنرمندان تهران منتشر شد، واقعا وحشتناک بود. چرا مردم برای دریافت دوز دوم واکسن، با این همه نابسمانی روبرو شوند؟

والا در صف مرغ و گوشت هم اینگونه ازدحام عجیب است چه برسد در صف دریافت واکسن! وسط سخنرانی‌ها هر روزه در مورد صادرات واکسن به جهان و البته مدیریت، کمی هم به فکر سروسامان دادن به وضعیت اسف‌بار واکسن زدن مردم باشید.

واقعا برنامه ریزی برای اینکه مردم بدون صف به مراکز دریافت واکسن مراجعه کنند سخت است؟ نمی‌شد در یک برنامه مدون و بر اساس شماره ملی یا هر راهکار دیگری به افراد بالای 70 سال خبر داد که برای زدن واکسن مراجعه کنند؟

گرفتن کرونا که هیچ! گویا همه بیخیال شده‌ایم و مسائل دیگر مهم‌تر از این ویروس زبان نفهم است. اما حداقل احترام این افراد را نگه می‌داشتید. چند ساعت ایستادن در یک محوطه گرم، بدون هیچ امکاناتی برای این افراد بسیار خطرناک‌تر از کروناست.

در همین روزها تصاویری از واکسیناسیون افراد مسن در کشورهای دیگر در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که زمین تا آسمان با تصاویری که این روزها از ایران در حال پخش است، تفاوت داشت. حالا نمی‌دانم آنها چگونه می‌خواهند مدیریت ما را الگوی خود قرار دهند؟

البته ناگفته نماند که تاحدودی در دوز اول، وضعیت واکسن زدن به سامان بود و بسیاری از افراد مُسن، بدون مشکل واکسن زدن اما حالا به هر دلیلی وضعیت خوب نیست و افراد بالای 70 سال برای دریافت دوز دوم واکسن اذیت می‌شوند.

آنها انتظار ندارند که برای دریافت واکسن هم در صف بایستند و یا بخواهند با کسانی جز و بحث کنند تا نوبت‌شان از راه برسد. آنها سال‌هاست که برای زندگی بهتر جنگیده‌اند و شاید دیگر توانی نداشته باشند که برای دریاقت دوز واکسن آن را خرج کنند.

اگر هنوز واکسن نیست، می‌شد با یک تماس تلفنی و یا حتی پیامکی به مردم اطلاع داد که نوبت شما عقب افتاده است و یا در این زمان به خانه بهداشت مراجعه کنید. وقتی مردم بر اساس تاریخی که شما به آنها اعلام کرده‌اید به محل واکسیناسیون می‌روند و با آن صحنه روبرو می‌شوند، یعنی یک جای کار می‌لنگد.

حرف زدن کار آسانی است. می‌شود هزار ادعا کرد اما مردم عملکرد را نگاه می‌کنند. پس بهتر است به جای حرف زدن، هرچه سریع‌تر فکری به حال وضعیت واکسیناسیون مردم کنید تا وضع از آنچه هست بدتر نشود. خیلی صریح بگوبید مشکل کجاست. اتفاقا مردم درک می کنند، یا هست و نابسامان است یا نیست. اگر نیست خوب بگوبید نیامده و نداریم و هر وقت آمد، خبرتان می‌کنیم. به همین سادگی!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۸
یعنی از عهده یه اس ام اسم بر نمیان :(
لطفا پایگاه های امداد و نجات مناطق و نواحی مختلف شهرداری، مدارس، سالنهای ورزش که تعطیل هستند، مساجد و ... را به وزارت بهداشت امانت دهید تا مردم را واکسینه کنند. در شریعتی زیر پل سیدخندان کوچه اشراقی مرکز بهداشت هم همین اوضاع است. اصلا ترافیک این حوالی را که محل کار بنده هست به هم زده است. نمی دانم چرا در مرکز بهداشتی که اندازه یک آپارتمان هست، این تعداد سالمند باید دعوت برای واکسن شود. خداوند عقل بدهد. وسلام.
خدا روشکر که جلوی عالم و آدم رسوا شدن که از عهده کوچکترین مدیریت ها هم بز نمیان چه برسه به مدیریت جهان...
هرچند سالها طول میکشه که غبار خرافات از این جامعه رخت برکند
تابناک! باز که سیاه نمایی کردی. الان همه چی خوبه هیچ کمبودی هم نیست. این تصاویر هم فتوشاپه معاندین درست کردن.
اینا همش بازیه که واکسن بی نام و نشون خودشون رو دونه ای ۲۰۰ هزار تومان به دولت بفروشن و بگن همه از واکسن ایرانی استقبال کردن. بعد میگن چرا نمکی از ذوق تا صبح خوابش نبرده
مسئولان وزارت بهداشت خجالت بکشید با این عملکرد
حداقل با بستن دهانتان در باره صادرات و از ریختن نمک بر زخم مردم خودداری کنید
گفته اند که بر اساس پیامک مراجعه کنید اما بسیاری بی توجهی می کنند و همینظور به مراکز مراجعه می کنند. پدر خودم با انکه پیامک نوبت دوم را دریافت نکرده بود انقدر اصرار کرد که مجبور شدیم او را به یکی از مراکز ببریم و دست خالی هم برگشتیم. تولید کنندگان خارجی به وعده خود عمل نمی کنند و تولید داخلی هم هنوز روی چرخه نیفتاده است. البته مسوولان هم نگفته اند در حال صادر کردن واکسن هستند و گفته اند در اینده به صادر کننده تبدیل می شویم.
کاشکی این وزیر و معاونانش زودتر برن شاید مردم زنده بمونن
این همه بی برنامگی و این همه ادعا؟؟؟؟؟ دنیا از شما راه کار خواسته؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر