بازدید 154738
برانکو جواب منفی داد و از ابقای اسکوچیچ حمایت کرد

بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال در جلسه اضطراری ظهر امروز هیات‌رییسه

فوتبال ایران که سودای صعود از گروهش در جام جهانی را در سر می‌پرواند، از نمایش‌های تیم ملی در بحرین به خصوص در نیمه دوم مصاف با عراق راضی نیست و اسکوچیچ را در اندازه رقابت با غول‌های جهان نمی‌بیند. حالا احتمال بازگشت کی‌روش قوت گرفته، با شرایط جدید در قرارداد...
کد خبر: ۱۰۵۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 19 June 2021

نجات تیم ملی ایران از مخمصه بزرگ پیش‌مقدماتی جام جهانی در آسیا، که ویلموتس و تاج برای فوتبال ایران ساخته بودند و همچنین دستمزد بسیار ناچیز نسبت به مربی ناکام بلژیکی، تضمینی برای ابقای اسکوچیچ نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، دراگان اسکوچیچ هفت پیروزی در هفت بار نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران را تجربه کرد تا به رکورد تاریخی فرانک اوفارل برسد؛ اما سطح بازی‌های تیم ملی فوتبال با انبوهی از ستاره‌ها نتوانست کارشناسان و هواداران ایران را برای تمدید قرارداد با او قانع کند.

پس از بازگشت تیم ملی از بحرین، بلافاصله صحبت از تغییر احتمالی روی نیمکت تیم ملی مطرح شده است؛ حتی زمزمه مذاکره با برانکو ایوانکوویچ هم به گوش رسید؛ اما کارلوس کی روش هم به دلیل عملکرد درخشان هشت ساله در تیم ملی و البته آشنایی با نفرات و نسل فعلی تیم ملی، همچنان گزینه بخش اعظمی از هواداران و تصمیم گیران فوتبال کشورمان است.

بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال در جلسه اضطراری ظهر امروز هیات‌رییسه

جواب منفی برانکو با توصیه ابقای هموطنش 

برانکو ایوانکوویچ امروز در گفت و گو با یکی از خبرگزاری های ایران اعلام کرد، پیشنهادی از فدراسیون کشورمان دریافت نکرده و البته ترجیح می‌دهد به قراردادش با عمان پایبند باشد. او از عملکرد هموطنش در تیم ملی دفاع کرد و بارها گفته است که‌ او را بهتر از کی‌روش و ویلموتس می‌داند.  

خطر پیوستن کی‌روش به عراق، انگیزه مضاعف ایران

به این ترتيب، کارلوس کی‌روش به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران، یک بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است؛  مربی پرتغالی که بعد از جدایی از نیمکت ایران، در کلمبیا ناموفق بود و حالا گفته می‌شود پیشنهاد عراقی ها را هم در جیب دارد.

عراق نزدیک ترین فوتبال را به تیم ملی فوتبال ایران پیاده می‌کند و در صورت همگروهی با ما در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ـ که از شهریور ماه آغاز می‌شود ـ می تواند در دو مسابقه رفت و برگشت، تیم ملی کشورمان را دچار مشکل کند. شش امتیازی که برای صعود بسیار تاثیرگذار است و اضافه شدن کی‌روش به آنها و شناختی که این پرتغالی کاربلد از تک تک نفرات ملی پوش ایران دارد، می‌تواند کار دست تیم ملی بدهد. 

همین دلایل می تواند بهانه‌های جذب دوباره کی‌روش را مضاعف کند؛ هر چند هشدارهای لازم به فدراسیون فوتبال بر سر رفتارهای و خواسته های کی‌روش داده شده و این بار قطعا قرارداد محکم‌تری برای کنترل او لازم است. البته شنیده شده که کی‌روش ، ایران را حتی با دستمزد کمتر به عراق ترجیح داده و منتظر مذاکره با عزیزی خادم است.

 

مضرات و فواید کی‌روش در آستانه استخدام دوباره او

با این حال نباید فراموش کرد که کی‌روش هیچ گاه برای دریافت دستمزد معوقه خود تهدید یا شکایت نکرد و بارها با نداری‌ها و تحریم های ما ساخت. او هیچ گاه یک مربی پروازی شبیه ویلموتس نبود و البته عرق و تعصبی که در بازی های تیم ملی از خود نشان داد، فراموش شدنی نیست.

ایرادهای بزرگ کی‌روش نیز بی اعتنایی به مسابقات لیگ داخلی و عدم سفر و سرکشی به شهرستان ها بود. انحصار انتخاب اردوها و بازی‌های دوستانه توسط او و حواشی مالی اطراف آن هم هنوز از یادها نرفته است. نکته دیگر،  عدم تمایل کی‌روش به استفاده از مربیان ایرانی به عنوان دستیار روی نیمکت بود. مارکار آقاجانیان تنها مربی ایرانی بود که کنار کی‌روش دوام آورد اما دانش مرد پرتغالی از طریق او به فوتبال کشورمان منتقل نشد، چون هیچ تیم ایرانی تمایلی به استفاده از مارکا نداشت. در واقع او حرف شنوترین مربی ایرانی بود که کی‌روش از او احساس خطر نمی‌کرد. این بار فدراسیون باید تلاش کند دو مربی ایرانی را کنار او برای هدایت تیم ملی در آینده تربیت کند.

کی‌روش نسبت به نامش دستمزد چندان زیادی از ایران دریافت نکرد و با دو بار صعود مقتدرانه به جام جهانی، پاداش هنگفتی را نصیب فدراسیون فوتبال ایران کرد که اکنون هم به شدت به آن نیازمندیم.

بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال در جلسه اضطراری ظهر امروز هیات‌رییسه

بازی برد - برد ایران و کی‌روش

به نظر می‌رسد کی‌روش برای ما و ما برای کی‌روش دارای مطلوبیت هایی هستیم؛ اینکه مرد جاه طلب پرتغالی می‌خواهد آخرین جام جهانی اش را تجربه کند و بعد بازنشسته شود تا هدف فدراسیون فوتبال ما برای نخستین صعود از گروهش در جام جهانی، که به نظر می‌رسد این توانایی فنی و شخصیتی را در اسکوچیچ نمی‌بیند!

 

چرا اسکوچیج را کنار می گذاریم؟

اسکوچیج واقعا مربی خوب و بادانشی است؛ اما برای اهداف فوتبال ایران به اندازه کافی تجربه بین المللی ندارد و اداره تیم پرستاره ایران از توان مدیریتی او خارج است.

 برخی از نزدیکان و مشاوران رئیس فدراسیون فوتبال، بعد از تحلیل نمایش تیم‌ملی در منامه به خصوص با اتکا به نیمه دوم  به وی پیشنهاد داده اند تا دراگان اسکوچیچ را برکنار کند و کارلوس کی روش را به تیم ملی برگرداند.

 

تخفیف کی‌روش به ایران و شرط صعود به جام‌جهانی

گویا طی ماه های گذشته نیز شهاب الدین عزیزی خادم از طریق یک واسطه پیغام هایی برای کی روش فرستاده بوده است؛ اما رقم و شرایط پیشنهادی به شکلی بوده که کی روش حاضر به مذاکره نبوده است، ولی این بار کارلوس کی روش از طریق نزدیکانش به فدراسیون فوتبال پیغام فرستاده که حاضر است مذاکره کند و به میز مذاکره برگردد و از آن سوی نیز شهاب عزیزی خادم در تلاش است با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مذاکره کند تا مقدمات جذب کارلوس کی روش فراهم شود. شنیده شده که دستمزد کی‌روش پایین تر از قرارداد قبلی خواهد بود و او حاضر شده بخش چشمگیر دستمزدش را مشروط به صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ کند؛ خبری که برای فدراسیون بی پول ایران بسیار مهم است.

بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال در جلسه اضطراری ظهر امروز هیات‌رییسه

ساعتی پیش خبر رسید که ظهر شنبه، شهاب الدین عزیزی خادم با برخی از اعضای هیات رئیسه که موافق بازگشت کی روش هستند، جلسه دارد و قرار است در این جلسه به جمع بندی برسند که پیشنهاد جدیدی به کی روش بدهند؛ پیشنهادی که قرار است جزئیاتش در جلسه فردا مطرح شود. این پیشنهاد می تواند تا حدود زیادی تکلیف کارلوس کی روش و فوتبال ایران را روشن کند.

نویسنده: بهنام شریفی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸۲
خدا کنه خیلی هم خوب
البته باید از زحمات آقای اسکوچیچ نیز قدردانی شود و چه خوب می شد در تیم های پایه از ایشان استفاده می شد
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
با این خبر قیمت کی روش رو فقط بالا بردید. حالا فدراسیون عراق برای جذب این مربی قیمت بالاتری را پیشنهاد خواهد داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اسکوچیچ هرگز حاضر به مربیگری در تیمهای پایه نخواهد شد.کیروش به عراق و بوسنی باخت ولی اسکوچیچ هر دوتا را برد.کی روش با بحرین به سختی
در بحرین مساویی کرد ولی اسکوچیچ بحرین را در هم کوبید.پس اسکوچیچ حق دارد
خود را از کی روش کمتر نبیند و چنین پیشنهادی را توهین به خود بداند.
تاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
من واقعا خجالت و شرم میکنم از این فدراسیون، مگه الان تیم بد نتیجه گرفت؟!!یاد ۹۸ میفتم که چجوری اشک والپیپر ویرا رو در آوردیم و لقمه آماده رو به جلال طالبی بی رگ دادیم ، واقعا متاسفم که یک بار دیگه داره تاریخ تکرار میشه ، خدا کنه که فقط شکست بخوریم اون موقع دیدن داره قیافه نحس و کریح شماها؟؟؟؟!!!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
ایرانی ها اگه اسکوچیچ را نمی خواهند زودتر اعلام کننداسکوچیچ باید سر مربی عراق بشه.
کی روش قبلا هر کاری توانسته در ایران کرده، آوردن کی روش یک بازگشت به عقب است و منجر به عدم صعود ایران به جام جهانی میشود. تیم ملی داشت خوب نتیجه میگرفت. به ترکیب تیم برنده دست نمیزنند. کسانی که در پی آوردن کی روش هستند باید صراحتا مسئولیت عدم موفقیت تیم ملی را در آینده قبول کنند و پاسخگو باشند.
پاسخ ها
محمود گرگانی
| France |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دلال ها با اوردن کی روش دنبال حق دلالی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
نتیجه رو که رو غیرت و تعصب ایرانی گرفتیم
رم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
اگه بنا به غیرت هست که قبلاً هم نتیجه می‌گرفتند و چندتا باخت نمی‌دادند.بله آقای غیرت!پس این مربی کار بلده.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
مخالفان اصلی کیروش لنگی ها هستند چون میدانند اگر او بیاید خیلی ضرر خواهند کرد. کارلوش دستیار سابق فرگوسن و مربی تیم های بزرگی همچون پرتقال بوده.
سید امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
بهترین کار اوردن کیروش است .. شخصیت کاریزماتیک و دانش فنی و مدیریت وی با اسکوچیچ زمین تا آسمان است.
فکریست عاقلانه
پاسخ ها
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
چو به گشتی طبیب از خود نیازار . چراغ از بهر تاریکی نگهدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
ایرانی ها اگه اسکوچیچ را نمی خواهند زودتر اعلام کنند. ما عراقی ها از عملکرد اسکوچیچ خوشمان اومده و بهش نیاز داریم.
عالی عالی عالی
کیروش دلال خیلی خوبی هست. هر جا کیروش بوده شکست خورده. خیلی ها از وجود اسکوچیچ و قرارداد کم و ریالیش ضرر می کنند. امار و ارقام و سبک بازی تیم اسکوچیچ به مراتب بهتر از کیروش هست. از همه مهم تر کیروش از نظر اخلاقی و شخصیتی یک ادم ورشکسته هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
لطفا ساکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
کیروش از همه لحاظ یه سرو گردن از اسکوچیچ بهتره
خدا کند برگردد
بابا جان شاید آقای اسکوچیچ ادم خوب و بزرگی باشه! اما آقای کی روش خیلی بزرگ.... بزرگتر از تصور هر کسی که می تونه برای فوتبال ایران دلسوز باشه. بزرگه.
برگشتن ايشان به تيم ايران اشتبا ه بزرگي است فقط هدر دادن بيت المال است ايشان ديگر هيچ كمكي به تيم ايران نمي تواند بكند چون دست ايشان در اسيا روشده چيزي ديگري در چنته ندارد در اين برهه زماني استفاده از يك مربي
خوب وطني بيشتر كارساز خواهد بود ايشان اگر مربي خوبي بود دركلمبيا جواب مي داد هرچه باشه فوتبال كلمبيا از فوتبال ايران سر تر است
ايشان مربي گستاخي است وبيشتر به حايشه مي پردازد تا مربي گري دركل مربي گري ايشان توام با هوچي گري است اين براي فوتبال ما سم است .
اگر فدراسيون مي خواهد فوتبال ايران پيشرفت بكند از مربي هاي درجه يك دنيا با دانش روز استخدام كند ويا به مربي خوب وطني اكتفا كند از اشتباهاتي كه گذشته اتفاق افتاده دوباره گرفتار نشود وبيخودي بيت المال را هدر ندهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اخلاقش مثل دلالان ایران است.عالیه. برای ما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
همون ویلموتس اروپایی کافی بود، کیروش تنها مربی بزرگ تمام این سالها در تیم ملی بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
بهتره پول بیت المال جای حیف و میل در جیب آقازاده ها خرج فوتبال بشه نتیجه داره ... در ضمن آقای کیروش خودش ثابت کرده ... اومدنش عالیه
جـــــــــــــــــــــونم کیروش

اگه بیاد خیلی خوبه

وزن نیمکت تیم ملی با توجه به تجربه یافتن ستاره های تیم ملی، صد چندان می شود
این بحث ها نیست. بنظرم پول مربی خارجی را ندارن میخوان مربی ایرانی بگذارن.
امیدوارم این اتفاق بیافته
خاک بر سر فدارسیونی که از یک سوراخ دوبار گزیده شود. حضور 8 ساله کی روش در فوتبال ایران نشان داد که او آدمیست زورگو و تمامیت خواه که دندان مسئولین فدراسیون را هم خیلی خوب شمرده و در تمام این سالها در تمام شئونات فدراسیون دخالت نموده و بر شانه های تاج و کفاشیان سوار بوده و از انها کولی گرفته است و با گستاخی تمام رده های دیگر فوتبال مانند رده نوجوانان و حوانان و امید و لیگ باشگاهها را تحت الشعاع تیم بزرگسالان قرار داده و فوتبال کشور را به کلی نابود نموده و هر جوری که دلش خواست با اهالی فوتبال از رئیس فدراسیون گرقته تا بازیکنان و مربیان و کارشناسان و رسانه های ورزشی رفتار نموده و به همه آنها توهین نموده است و کار ماندگار مثبتی هم برای تیم ملی انجام نداده است و با رفتنش همه چیز فرو ریخت.
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دقیقا کجا زور گفته؟ سر ساخت پک؟ سر لباس آدیداس برای تیم ملی؟ سر براگزاری اردوهای منظم و بازیهای تدارکاتی؟ چرا دست از پرسپولیس و استقلال بر نمی دارید؟ برانکو رفت تموم شد هنوز باید از این موضوع رنج برد؟ تورو خدا ملی فکر کنید. این تیم که نتیجه گرفته حاصل کار کی روشه و اگه کی روش نباشه همون بلایی که بعد از وسلاکو سر تیم والیبال اومد سر تیم فوتبالمونم میاد.
Udin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
اگه حاصل کار کیروشه پس چرا دو بازی اول که اسکوچیچ نبود بازنده شدیم؟
اینکه گفتید دستمزد زیادی از ایران نگرفت، درست نیست. تو جام جهانی میان کل سرمربیان از لحاظ دستمزد در رده سوم بود. همچنین عراق پول کاتانچ را ندارد بدهد، چطور می‌خواهد مربی گران‌تر استخدام کند؟! به علاوه، این آقا با آن همه ادعا کسی نیست که به عراق برود.
کیروش عالیه.. اگه برگرده من یکی خوشحال خواهم شد.
کیروش عالیه.. اگه برگرده من یکی خوشحال خواهم شد.
جوابی که به سوال چرا اسکوچیج را کنار می گذاریم؟ دادین واقعا مسخره است.
مگر همین اسکوچیج در همین مدت کوتاه بهترین نتایح رو نگرفت ؟
کرواته واقعا مربی های خوبی هستند اسکوچیج ابقا بشه بهتره
کي روش فوتبال ايران را جذابتر ميکند.
لطفا در بازگشت ايشون مسير را هموار سازيد.
سپاس
به نظر من کنار کزاشتن مربی فعلی کار اشتباهی هستش . هرچند این مریی از لحاظ شهرت به کیروش و برانکو نمیرسه
ولی نتایجی که گرفته از نتایج هر دوی اینها بهتر بوده . و به نظر من همین مربی ابقا بشه بهتر برای تیم در این شرایط
جواب میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ایشون حاصل دسترنج کی روش رو خورده. تو همون نقطه هایی که بازیکنان کی روش دیگه جواب نمی دادن حرفی نداشتیم. الان به خاطر سن و سال اشکان دژاگه نبود به نظر شما جاش خالی نبود؟ این تیم تیم کی روش بود که نتیجه گرفت
جواب به نا شناس 17:06
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
اگه این نتایج حاصل کار جناب کیروش است پس چرا در 2 بازی زمان ویلموتس شکست خوردیم؟نتایج خوب ما حاصل تفکرات شجاعانه ، تهاجمی و رو به جلوی تیم آقای اسکوچیچ است
چرا همین مربی اسکوچیچ را نگه نمیدارید حتما باید مجددا قرارداد ببندید و توش نون و آبی برای عده ای فراهم بشه و با رانت و .... میلیاردها عده ای به جیب بزنند. در قراردادها شفافیت نیست و نیمی از این قراردادها به جیب واسطه گرها می رود.
چرا همین مربی اسکوچیچ را نگه نمیدارید حتما باید مجددا قرارداد ببندید و توش نون و آبی برای عده ای فراهم بشه و با رانت و .... میلیاردها عده ای به جیب بزنند. در قراردادها شفافیت نیست و نیمی از این قراردادها به جیب واسطه گرها می رود.
واقعا جای تاسفه
اسکوچیچ خیلی بهتر از کیروشه
خدا کنه کیروش بیاد. بزارید یک کم این فوتبال رشد کنه به ثبات برسه فقط کیروش ثابت کرد قابلیت کار و نتیجه گیری تو هر شرایطی رو تو این کشور داره. یه بار هم که شده یه کار مثبت بکنین
شما بیجا میکنی این دلال موزامبیکی رو که فقط از فوتبال دفاع کردن و بلده دوباره بیاری بیجا میکنی
با تمام احترامي كه به آقاي اسكوچيچ قايل هستم ايشان را در حد و اندازه تيم فعلي ايران نمي بينم و بازي هاي ما بسيار ضعيف بودن و حقيقتا روي استعداد فردي بازيكنان برخي از بازي ها را برديم .
حيف است كه نسل طلايي فعلي از يك مربي تراز اول محروم باشد .با تشكر از دلسوزان تيم ملي
یعنی کیروش عجب مافیایی تو ایران درست کرده ، فوتبال ایران را نابود کرد کدام کارنامه درخشان همش بازی اتوبوسی و بار اوردن بازیکنان ترسو و دوبا در جام جهانی در مرحله مقدماتی اوت شدیم و‌دوبار در جام ملتهای اسیا واقعا برگرداندن کیروش حماقت محض است و‌دوباره حاشیه و افاده های تحقیر کننده ایران و ایرانی توسط کیروش شروع میشود از کلمبیا یاد بگیرید بهش رو ندادن و اخراجش کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تضمین میدی که ما با ابقای اسکوچیچ به جام جهانی صعود کنیم؟؟؟
فقط صعود اصلا از عبور از مرحله مقدماتی حرف نمیزنم .
سلام
هدف ما الان از آوردن کی روش رفتن به جام جهانی هست، کی روش به جز آشنایی با بازیکنان، با تعصب تر از باقی مربی های خارجی بوده، به نظرم آوردنش خوب هست ولی از این اسکوچیچ هم نمیشه به سادگی گذشت، اون هم خوب بود ولی تیم اون ارنج اصلی خودش رو نیمه دوم با عراق از دست داده بود هرچند موقعیتش زیادتر بود... ایران زمان کی روش خیلی خوب دفاع میکرد اصلا مثل نیمه دوم بازی با بحرین هیچ فرصتی به حریفان نمیداد، حریف هری کی میخواست باشه البته توی آسیا منظورم هست... از نظر فنی زمان کی روش ما بهترین دفاع رو داشتیم و این خودش خیلی مزیت خوب بود... حتی اگر دفاع اتوبوسی هم باشه مثل بازی ما پرتغال و اسپانیا و مراکش... ولی همین دفاع کردن در برابر آسیایی ها اصلا اینطوری نیست و ایران کوچکترین فرصت هم نمیداد... من خودم با آوردن کی روش موافق هستم و اسکوکیچ رو برای پایه ها یا جوانان و المپیک و غیره... مربی ایرانی هم کنار کی روش بگذارند... نمیخواد دانش خودش رو به گور ببره... مردم هم همه دوستش دارند کی روش رو... البته یک کمی باید اخلاقش رو با ما درست کنه از بالا نگاه نکنه همه رو...
ما با کی روش که هیچ کشوری ان او را نمی خواهد با بحرین بازنده بودیم حالا بازهم به سیاه بازی مافیا بازی روی بیاریم این مربی که هیچ حاشیهایی نداشت وخیلی هم خوبه. تمام نتایجیش خوب بوده وخرابکاری ویلمتوس درست کرد باز رو بیارید به این مربی پرتغالی عربی ولی دستهایی در این فدراسیون هست که نمی گذارد تیم بدون حاشیه بازی کند وخودش باشه. احتمالا این اقا چون پول ایرانی می گیره وچیزی به دلاهای فدراسیون از ریس تا بقیه نمی رسه می خواهند ان را از تیم بیرون کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
کی دقیقا با کی روش به بحرین باختیم؟
اوردن کیروش بسیار عاقلانه است اما با توجه به دانش و تلاش اسکوچیچ بهتر است که از ایشان حتما در تیم های جوانان استفاده شود.
بهترین و عاقلانه ترین گزینه برای تیم ملی کیروش است
اگراسکوجیچ هم نتیجه گرفت بخاطر تیمی بود که کیروش ساخته بود کیردش متعصب و مدیر و مقتدربود چیزی که ویلمتوس نداشت و اسکوچیچ هم دانش کافی نداره کیروش تیم ملی رو متحول کرد و فقط بااون میتونیم به جام جهانی بریم .من ازاین خبر بسیار خوشحال شدم انشاالله خبر بعدی هم برگشتن عادل فرودسی پور و برنامه نود باشه تا دوران بد روحانی رو زودتر فرانوش کنیم
به نظر من این کار اجحاف در حق آقای اسکوچیچ هست. این با کمترین امکانات تیم ملی رو از بحران نجات داد. سبک بازی تیم ملی در زمان ایشون خیلی هم خوب بوده. هم بحرین رو خوب شکست داد. هم عراق قطعا با این زمان کم بهترین گزینه اسکوچیچ هست
نون تو بستن قراداده، درسته آقای عزیزی خادم؟
واضح و مشخص است قریب به اتفاق نظرات بالا را یک نفر ثبت کرده. کیروش به جز هزینه بالا هیچ دست آورد مفیدی برای ما نداشته است. ایشان یک دلال خوش پز و مدعی و تفرقه افکن است دیکتاتور است. ده سال که قریب به تمام مدت آن در دوره مربی گری این آقا بوده ما عراق را نبردیم و امروز با آقای اسکوچیچ موفق شدیم. آقای اسکوچیچ در فوتبال باشگاهی و با ده برد در ده مسابقه تیم ملی ثابت کرده مربی توانمندی است که میتواند با هزینه های بسیار پایینتر از کیروش نتایج بهتری کسب کند و استحقاق ادامه همکاری را دارد.
ایران با کی روش رنگ پیروزی را نخوابد دید کی روش یک شکست خورده است هرجا رفته ناکام بوده بابا دست وردارین خدا وکیلی هر موافق کی روش علنا نام ببرید تا مردم هیچ وقت آنها را نبخشند چون موفقیت در کار نیست
جالبه اینجا هرچی نظر منفی میدی یه رقم عجیب نشون میده و بعدش همون که بوده است!!! دستهای پشت پرده دوستدار کیروش هستند؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اینم منفی برای تو تا توهم نزنی و بدانی منفی ها واقعی است
دست اسکوچیچ نمک نداره، بنده خدا، اگه قرار به تعویض مربی هست بهتر از کی روش نیست، هر کسی دیگه ای بیارید ریسکش خیلی بالاست
کیروش از هرکسی بهتره ازتیم ملی ما شناخت کافی داره وتوکارش جدیه خدا کنه که بیاد
کیروش شخصی تشنج آفرین و خود رای و هزینه بر با نتایجی ضعیفتر است... قطعاْ اسکوچیچ بهتر است.
اگر کیروش بیاید ایران عالی میشه بعد از کیروش کیفیت فوتبال ایران اومده پایین و فقط با خوش شانسی به مرحله بعد صعود کرد تازه اون هم به خاطر توانایی بازیکنان بود نه مربیگری و مدیریت ضعیف
مربی فعلی تیم ملی کارش را حوب انجام داده. و نتیجه هم گرفته. چرا باید از تیم ملی برود؟؟ کیروش مربی بدون دانشی هست. کلمبیا اخراجش کرد چون با فوتبال مدرن آشنا نیست. وقتی کیروش به تیم ملی برگرده فکر میکنه خدا شده. جان مادرتون اینقدر چشم آبی ها را بزرگ نکنید.
او مرد شریف و سخت کوش و دوستدار ایران است
لطفا این مردک خودخواه را نیاورید دوباره دعوی و درگیری
واقعا همین مربی فعلی خیلی خوب کار کرد چون آدم بی حاشیه و قیمت قرار داد پایین هست دوستان دوست ندارن همین آقای کی روش نتونست بحرین رو تو منامه شکست بده بخدا همین مربی کروات بسیار خوب هست برا تیم ولی امان از دلال بازی معلوم نیست این وسط چه رقمی جابجا میشه مردم ساده فک میکنن کی روش کیه آقایان میلیارد میلیارد از این جابجایی سود میکنن مال بیت آلمال رو حدر ندید لطفا هفت بازی کرده هفت برد کدوم مربی همچین کاری برا ما کرده قدر نشناس نباشیم
اوه اوه اوههههه نه ترو به خدا کیروش نهههههه خدایا خودت رحم کن...
چی شده این مربی خیلیییی بزرگ دنیای فوتبال درمونده شده هیچ کجا راهش ندادن دوباره میخواد برگرده همینجا؟!!!
دوباره .............هوچی بازی و هیچ هیچ هیچ
خوبه واقعا! کی روش مربی جام جهانیه
به نظر من مربی های داخلی با توجه به سوابق و اتفاقات و حرف و حدیثهای گذشته نمتونند گزینه مناسبی برای این جایگاه باشند چون خیلی ها سودای مربی گری تیم ملی رو دارند تا یک نفر مربی داخلی موفق به کسب این جایگاه میشه یهو تمام مربی های دیگه شروع میکنند به حمله و تخریب، اما چون همه میدونند مردم مربی های خارجی رو بیشتر قبول دارند این اتفاق نمیافته. اگر هزینه ها نجومی نباشه و بتونن از عهدش بربیان به نظرم خیلی هم خوبه
هفت بازی هفت برد.بدبخت دیگه چکار کنه؟عوضش نکنید برا تیم حاشیه درست نکنید
آمدن کی روش بهدتبم ایران قدرت میدهد.
تا زمانیکه تاج نابود نشود این دلالی ها ورانت ها وجود خواهد داشت
باز هم بازی دفاعی بی کیفیت، باز هم بی اخلاقی، باز هم حیف و میل بیت المال، باز هم دلالی کیروشی پور ها. اگه این مربی بود توی کلمبیا نگهش می داشتند. الانم که دیگه کم کم هفتاد سالشه مفت گرونه. امیدوارم مجلس و آقای رئیسی ورود کنند و جلو کثافت کاری دلالان رو بگیرند.
از الان مشخص شده رییس فدراسیون آدم ضعیفی است ولله مربی به ابن خوبی را مورد بی مهری قرار نمی داد اگر کیرش موفق نشد باید کلا اسم فوتبال را نیارین
بهتر است آقای رئیسی مبارزه با فساد را از فدراسیون فوتبال شروع کند. مربی ارزان و بی نام و نشان که تیم با او موفق بوده را کنار میگذارند و به دنبال شومنی چند میلیون دلاری و پر حاشیه و ناموفق در عرصه مربیگری تیمهای ملی و باشگاهی میروند که حتی در آسیا نتوانست عنوانی برای تیم ملی کسب کند.
اقايان طرفدار آقاى كى روش شما بازى ايران با ژاپن رافراموش كرديد يا بازى با عراق در زمان ايشان فدراسيون فوتبال مثل اينكه دردست دلال هاى محترم اين كشو وقوس راانقدر ادامه مى دهند كه همان جريان تاج وويلموس تكرار شود وان چه براى مردم مى ماند مجبورا ازجيب مردم خسارت بدهند اقايان لطفأ بفكر گرفتن حق ايران ازاى اف سى باشيد تا مجبور نباشيم در زمينى مثل بحرين بازى كنيم با پول مربى گران قيمت مى توان دستگاه وى اى ار خريد هم بازى حساس ايران واسيا پوشش داد هم وميزبانى آسيا راگرفت والسلام
تیم ملی الان هجومی بازی میکنه. زمان کیروش فقط بزن زیرش بود.
سطح مربی بایدازبازیکن بالاترباشه،بازیکن قبولش داشته باشه،نظم کامل درتیم برقرارکنه،تیم های حریف سردرگم تاکتیک های اوبشن،تجربه کافی بین المللی داشته باشه والاتیم ایران باآنهمه ستاره های بین المللی نبایدابزارآزمایشگاهی مربی های بی تجربه بشه که کی روش تمام جنبه های مثبت داخل زمینوداره بیرون زمین هم اگرفدراسیون به اوزیاداختیارداده بودتقصیراونیست.
درحال حاض تغییر مربی موفقی مثل اسکوچیچ جنایت وخیانت است.امان از دست این دلالهای کثیف.
آیا کیروش هفت برد پیاپی داشته؟
بازگشت کیروش خوب است در چند بازی آخر تیم ملی کیروش عملکرد ضعیفی داشت که یکی از ضعفها افت قدرت بدنی بازیکنان بود باید به کیروش اشتباهاتش گوش زد شود و از او خواسته شود بر روی بخش تهاجمی تیم بیشتر تمرکز کند.
پاسخ ها
Milad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
ساختمان فدرایسون رو فروختن چون پول نداشتن ...
کی روش اگه با قیمت خوب بیارن برد کردیم چون هیچ مربی درجه یکی با امکانات ضعیف و چمن های داغون و کمپ بی امکانات نمیاد ایران تماااام
آقای عزیزی خادم یا عرضه داری جلوی فساد را در فدراسیون میگیری یا در دولت آقای رئیسی جایی برای حیف و میل کنندگان و دلالان نیست‌.
دراین شرایط بهترین گزینه است.وبه نظرمن اصلا قابل مقایسه بابرانکو نیست.
واقعا این خلاف اخلاقه یکبار دیگر هم ما با اون مربی برزیلی که در استرالیا ما را به جام جهانی برد همین رفتار رو داشتیم من که خیلی خجالت زده شدم عوض تقدیر برکناری ؟؟؟؟
من بازی های تیم ملی در جام جهانی گذشته رو دیدم گفتم ما مقابل تیمی مثل ژاپن حتما می بازیم اگر دفاعی بازی نکنیم ایشان فقط دفاع رو تیم ملی ما یاد دادن اونم از نوع اتوبوسی در نتیجه پیشرفت صفر وتا ابد سطح فوتبال ما ثابت می ماند
با کی روش قطعا در قطر حاضر خواهیم شد
فقط محمد مایلی کهن و لا غیر
فقط به این اکتفا کنم ما مردم قدر نشناسی هستیم ،بازیهای دفاعی کیروش با جان کندن یک گل زده به تیمهایی درحد بحرین وعراق حالا که ناامیدی مردم در نظر سنجی که حتی به برد بحرین وعراق ویا مساوی رای می دادند حالا که خرما از پل گذشت به دنبال پرداخت پولهای مفت از جیب خلق الله هستیم که امثال کیروش چه گلی به سرما خواهند زد بازی ما در جام جهانی با تفکر دفاعی محض وگل به خودی مصر که خیلی سرتر از ما بازی کرد از مساوی جلوی پرتغال که جلوی ما انگیزه لازم را نداشت بدجوری دوهوا شدیم تازه همانطوریکه تیمهای درجه دووسه اسیا جلوی ما گربه سیاه ظاهر می شوند ماهم چنین شرایطی در مقابله با تیمهای اروپایی داریم تازه سطح بازی اسیا متحول شد ما در گذشته با وجود بازیکنان خلاق تکنیکی به دلیل ضعف کارتیمی چندتا گل مفت می خوردیم ،به نظر من اسکوچیچ در نیمه اول تفکرش کاستن احساسات بچه ها بود که با حملات بی محابا گلی دریافت نکنیم که عربها با روی اوردن به حواشی تیم مارا ازعقلانیت حرکت گام به گام به مناقشه وارد وبه نوعی به دام عربها اسیر شویم ،تنها عیب ما درنیمه اول بازی کند عزت الهی بود که دوجا گاف داد وباید اسکوچیچ قدری زودتر تعویضهای هجومی خودش را اغاز می کرد ،اوردن قائدی وگماردنش درسمت چپ واضافه شدن ترابی وقدوس در هافبک هجومی منتج به موقعیتهای بیشتر وهماهنگی بهتر برای زدن گلهای بیشتر ما می شد در کل او اراده ریسک بردن تیم را به فضای حملات پردامنه داشت واینکه بچه ها درزدن ضربات اخر عجله به خرج می دادندبه ضعف او بر نمی گردد ازمزیت دیگرش حضوراو وتماشای بازیهای لیگ ما بود که نقطه عطفی برای دعوت قائدی ودروازبان تراختور وچندین بازیکن دیگر شد چون امیری وترابی سلمانی وسرلک وقائدی نشان دادند از لژیونرها چیزی کم ندارند ،حالا باز به دنبال ویلموتس دیگری می گردیم ،،غیراز ویلموتس در بازیهای اسیایی گندی که جلوی ژاپن با دفاع سردرگم زدیم وحذف شدیم انگاری امثال کیروش معجزه می کنند ،گندی که به تیم چغر کلمبیا زد خودش از تاریخ مصرف گذشتگی او ومورینیو ها حکایت دارد تازه استقلالیها از سرمربی فراری بی نام ونشان بیکار خود نام می برندکه واقعل مضحک است واخرش هیج از ما وهیچ از قدرشناسی وتعقل ما
طرفدار کیروش بودم اما الان عاقلانه اسکوچیچ حفظ بشه
کی روش برای هرکی آب نداره برای دلال نون داره بفهم زنده باد دلالان ایران زمین که همیشه در صحنه اند .اسکوچیچ بهترین گزینه کم خرج زیبا مطمئن
احتمالا کفگیر دلال های فدراسیون به تهه دیگ خورده دوباره میخوان با آوردن کیروش جیب هارو پر کنن!!
جلسه اظطراری میزارن چون میدونن آخرای مدیریت فشل آقایون هست وآخرین لفت ولیس.اما باید بدونن که عملرد وبیلان جنابان موردجسابرسی وبازرسی دقیق قرار خواهد گرفت.
اسگوچیچ مربی خوبی اشتباه می کنیم اگه کی روش برگرده کیروش بیاد چگار تیم ملی دیگرگون شده باسگوچیچ مربی هست که هجومی بازی میکنه با سگوچیچ عراق بعد 10 سال بردیم بیارید کیروشو تیم ملی رو خراب کنید
ایران با مربی گمنام بهتر کار میکنه والدیر ویرای برزیلی رو از یاد نبرید
الان دیگه صعود به جام جهانی مهم نیست اگر کسی بخواد بیاد برای نتیجه در جام جهانی باید بیاد
وکرنه این تیم با همین مربی به جام جهانی صعود میکنه
بیارید قهر اشتی راه بندازید قهر قهرتا روز قیامت کیروش مربی بود کلیمبارو نابود کرده حالا نوبت ایرانه
به نظر من اسکوچیچ عالی نتیجه گرفته و مربی خیلی خوبیه و ایراداتی که به کارش گرفتن قابل قبول نیست ،تغییر مربی اشتباهه و بعضی ها دنبال منافعشون هستن با این ایده ، کی روش هم مربی بزرگیه و به فوتبالمون خدمات بزرگی کرده و مثل هر مربی ای ایراداتی هم داره ولی تغییر مربی الان نیازی نیست ، اگر هدف جام جهانی رفتن است به راحتی با اسکوچیچ میتونیم بریم جام جهانی
افرادی که ازبیرون حرفای بیجایی میزنن یادشون رفته دوباری دقدقه رفتن به جام جهانی رونداشتیم
اشتباه توی مدت کوتاه مربی بیاری که تو سه. ماه کارکنه اسکوچیچ
توی این مدت کار کرده تیم بهتر می‌تونه کارکنه کی‌روش فقط سیستم دفاعی بلده
چند ماه وقت داریم فقط بلدین حرف بزنین.یه نفرو بیارین سر تیم ملی .حتما باید گندشو در بیارین
خدا کنه بیاید
نویسنده شما به چه جرعتی از جانب مردم کشور حرف میزنید..متن شما فقط تعصب بود و منطقی در متن ندیدم..خداحافظ تابناک..همیشه خبرهارو از سایت تو میدیدم تابناک ولی با این خبر تعصبانه و بدون دانش به فوتبال کثیف من به هیچ عنوان به سایت شما نخواهم آمد و تحریم میکنم سایتتون رو
نویسنده مقاله چقدر برای تعریف وتمجید از کیروش گرفتی.واقعا انصاف و وجدان نداری.با برخورد شما دلالان با مربیان موفق فقط آبرو و. پول این ملت را هدر می دهید
والله این بنده خدا اسکوچیچ بدون ادعا از همشون بهتره.
یادشون رفته قبل از بازیها هیچکس تصور نمی‌کرد هر چهارتا بازی رو ببریم.
همیشه باید قدر ناشناس باشیم ؟؟؟
باز کی روش چرا فکر می کنیم هر کی هوچی گریش بیشتر حالیش هم هست تیم ملی رو با ان همه ستاره نابودکرد فقط اتوبوس دفاعی و گرفتن اعتماد بنفس بچه و ترس از حمله را رواج داد و بس
به جای این عوامفریبی ها و بازی کردن با اسامی به این فکر کنید که تمام کشورهای پیشرفته آسیایی وی ای آر دارن و ما علی الرغم ادعاهای مضحک مدیران این سیستم رو نداریم و در نتیجه توان میزبانی تو کشور خودمون رو نداریم و البته با مدیران نالایق در تمامی سطوح کشور امیدی به حل مشکلات هم نداریم
فارغ از رنگھا استراماچونی و برانکو میتونن مربیان خوبی برای تیم ملی مون باشن
اینایی که میگن کیروش همین کیروش باتیمی خیلی بهترازالان به عراق باخت اینایی که باموفقیت سرمربی فعلی میخوان کیروش بیارن میخوان توی قراردادی جدیدپول بزنن به جیب وبیکارنشینن زمان کیروش تیم ملی بادفاع اتوبوسی زیرفشارکره حنوبی دوبار یک هیچ برنده شد واگه زیرهمون فشار دقایق اخرگل میخوردیم امکان حبران نبود پس نتیجه میگیریم فوتبال باکیروش بدرد ما نمیخوره سبک بازی سرمربی فعلی خیلی بهتره
آقا تو رو خدا نیاریدش. حالم بهم میخوره از نوع بازی دفاعیش . مرتیکه محافظه کار پول پرست .طرحی نو دراندازیم
اگه میدونستم ،ضدش حرف نمیزدم با من لجید چرا فوتبال و بد بخت کردید دوباره
به ترکیب تیم برنده نباید دست زد ۴ برد متوالی یعنی یک تیم و مربی خوب
اومد کی روش دروغ محضه میخوان مربی ایرانی بگذارند . یحیی گل محمدی تو برنامشونه ... علتی که کریم باقری رو بردن روی نیمکت همین بوده .. و اینکه بازیکنان پرسپولیس رو دعوت کردن که اگه چنین شد صدای هواداران در نیاد ... عمرا کی روش رو بیارند . اسکوچیچ رو هم دور زدین لامصبااا ... یحیی با رفتنش به تیم ملی فاتحه دنیای مربیگریش رو باید بخونه مثه خیلی از آقایان دیگه که اومدن اما کجا هستن ... نه تنها گل محمدی هر مربی موفق دیگه ای که درایران شاغله رو میگم و تیم داره ......
اگر کیروش برگرده بازم بازی دفاعی در مقابل تیم های بزرگ.
وقتی توپ رو از دست میدن همه برمیگردن دفاع.
حداقل تیم اسکوچیچ هجومی بازی میکنه.
به نظرمن اصلاقشنگ نیست اسکوازهفت بازی هفت بردداره،شماشک نکنیدحساسیت هایب که وجودداشت نمیگذاشت تیمش بازیهای چشم نوازی انجام بده مشخصاتمام بازی کن هاوخوداسکودنبال بازی چشم نوازنبودن دنبال نتیجه بودن والحق موفق هم شدن.الان هم انصاف نیست،نهایت ب اخلاقیه
درضمن کیروش هشت سال بودتمام توانایی اون همینقده بودومطمعناباانتخار کیروش یک بازگشت به عقب درانتظارمونه
به حرف برانکو گوش کنید و به اسکوچیچ اعتماد کنید.
فقط کی روش
فدراسیون باید اولویت اصلیشون رو شفاف توضیح بدند، فدراسیون هدفش فقط رفتن به جام جهانی است نه رشد فوتبال. کی‌روش اگه مربی خوبی بود تو هشت سال میتونست فوتبال ایران رو متحول کنه. ولی سابقه کی‌روش نشون داد که تفکر کی‌روش بر اساس تحول فوتبال نیست تفکرش کاملا دفاعی بازی کردن و خراب کردن فوتبال حریف هست. با اومدن کی‌روش هیچ وقت نباید انتظار تحولاتی که تو فوتبال. ژاپن و کره رخ داده رو داشته باشیم. حتی اگه بیست سال هم مربی ایران بشه کوچکترین تحولی تو فوتبال ما بوجود نمیاد همین که رفت باز هم صعود به جام جهانی با هزاران اما و اگر روبرو میشه. دوستان درسته کی‌روش نتیجه گرفت، ولی با دفاع مطلق و خراب کردن فوتبال حریف، که این فوتبال چیزی به داشته‌های فوتبال ما اضافه نمیکنه. اگه فقط نتیجه ملاک هست این مربی بیچاره هم که نوشتین تو هفت بازی هفت برد داره دیگه!! دیگه چی میخواین. اگه واقعا دنبال رشد فوتبال هستیم فرد با دانشی رو بیارین که فوتبال ما رو متحول کنه و دیگه رفتن به جام جهانی آرزومون نباشه بلکه آرزومون صعود به دور بعدی جام جهانی باشه.
اگه کیروش نبود فوتبال ایران الانم همون5آسیا بود کیروش اومد این فوتبالو ساخت حالا شد آدم بده
سلام این آقا یک دلاله هر جا رفته گند زده به درد فوتبال ما نمیخوره
تا اونجایی که من میدونم حتی پولشم نمیدادن،نیاد انتقام بگیره؟
این پولهایی که خرج مربیان خارجی میشود برای تیم ملی اگر خرج مردمان فقیر و تهیدست کشورمان بشودبهتره
به نظر من مربی همین مربی که الان هست اقای اسکویچ خوب است چون نتایج خوبی گرفته تا الان البته اینها که ما میگوییم اول از همه لطف خداست بعدشم زحمات خود برو بچ تیم ملی والان هم اگه بچه های تیم ملی همین انرژی و نیرویی که در این چهرتا بازی اخر گذاشتن بزارند باز هم موفق وپیروز هستند به امید فردایی بهتر برای تیم ملی کشورمان ایران انشالله
اقای اسکوچیچ را پشتیبانی کنند با این تیم می تواند صعود کند الکی هزینه ایجاد نکنند.
ازوزارت اطلاعات میخواهیم سریع دلال فدراسيون وغارتگران بیت المال رابه دادگاه معرفی کنید .... این همه مربی خوب ایرانی مثل مایلی کهن قلع نوعی گل محمدی وعزیران دیگر هستند چرا پول ملت رابه ملت نمیدهید آقای ریس جمهور رئسی نگذارید نامردان وطن فروش باکی روش قراردادببندند مردم ای خدا نان شب ندارند
پول رابه یارانه اضافه کنید و مربی ایرانی کنید لعنت الله‌ علی القوم ظالمین
تیمهای ساخته شده توسط کیروش کلاً دفاعی و خسته کننده بازی می کنند و تجربه کرده ایم هر زمان تیم کیروش گل اول را خورده بدنبال آن گل دوم و سوم را هم خورده است و بقول خیلی ها plan b برای جبران شکست ندارد اسکوچیچ گر چه تجربه بین المللی کیروش را ندارد ولی چون در لیگ داخلی مربی گری کرده همه بازیکنان را بخوبی می شناسد و قطعاً با کمک مربیان داخلی می تواند نتیجه بهتر از کیروش بگیرد بخصوص در بازی های مقدماتی که بین 12 تیم برتر آسیا انجام می شود بنظر می رسد در مرحله مقدماتی تداوم مربی گری اسکوچیچ عقلایی بوده ضمن اینکه در شرایط تحریم صرفه جویی ارزی کرده ایم و پول به حلقوم دلالهای فرصت طلب نریخته ایم
هی مربی عوض کنین بابا کل فوتبال ایران و جمع کنین بره حیف این پول که خرج بحساب فوتبال ایران بشه بازیکن بازیکن نیست حالامربی عوض کنین باز
کارلوس کیروش دانش فنی بالایی داره و دو دوره ی قبل با اقتدار تیم ملی را راهی جام جهانی کرد.من ب شخصه از برگشتن این مربی بزرگ ب فوتبال ایران استقبال میکنم.درست برد از رفتن همین مرد پرتغالی لیگ ایران هم کیفیتشو از دست داد.عاقلانه اگه فکر کنیم دانش فنی کارلوس کیروش به کارمون میاد.
تیم کیروش فقط دفاعی بازی میکنه. وقتی اسکوچیچ نتیجه گرفته چرا نباید ادامه بده
ابقای اسکوچیچ از همه مهمتر است راه دزدی وکثافتکاری برای خود باز نکنید.......
اسکوچیچ هیچی بارش نیس کنار زمین به بازیکنا هی هی می‌کرد بعدم بازی‌های راحتی داشت هنک کنگ کامبوج فقط عراق بود که عراق بد بازی کرد ما بردیم
کی روش یک مربی تاریخ مصر ف گذشته است، در ضمن چرا آبروی ایران را در دنیا میبرید که بگویند ایرانیها آدمهای نمک نشناسی هستند، تیم خوب تیمی است که بتواند موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کند که در زمان اسکوچیچ به درستی انجام شد.
این همه هزینه اضافی واین همه پول تو فوتبال حالا داشتن یک مربی با دیسیپلین و حرفه ای که باعث ابروی تیم ملی میشه شده خار چشم بعضیا کی‌روش واقعا بی‌نظیر ه مطمئن هستم با اومدن مرد پرتغالی دیگه دغدغه اینو نداریم با این همه ستاره غصه بحرین درجه پنجمی و عراق درجه سومی و بخوریم و حتما اینبار با کی‌روش تو جام جهانی هم نتیجه میگیریم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
یعنی خاک تو اون مخت عوام صفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
انشالا کیروش بیارن میفهمی این تیم ملی جواهر بود ا
کیروش دوست ندارم نیا جون بچت
اقا فحطی مربیه تو دنیا برید مورینیو یا شفچنکو را دعوت کنید مربیهای تراز اول دنیا و فوتبال بلد هی دنبال اسمهای درپیتی ودرجه دو و سه برا چی نیگردید چند تا حقوق دان بدربخور بیارید مربی درجه یک بیارید هیچ مسکلی پیش نمیاد اگر اگر همه چیز روی حساب و کتاب باشد قرارداد روابطه فدراسیون و نربی وهمه چیز مثل کشورهای که مثل ادم دارند انجام میدند نه دزدی تو کاره نه بی تجربگی
ضمنا اقای خادم اگا مبخواید فوتبال با شرایطی که عرض کردم درست بشه باید فردوسی پور هم دوباره برگرده نه این گزارشگرهاز چاپلوس و بی سواد همه چیز را درست کنار هم
اوردن کیروش یعنی بدبختی فوتبال ایران خاک بر سری فدراسیون ایران.......
سلام دوستان فعلا اسکوچیچ مربی خوبیه چند ساله مابحرین را تو خونش شکست نداده بودیم ۱۰ساله عراق را شکست نداده بودیم و بازیهای دیگه حاشیه درست نکنید ممنون
خدایی تیم ملی زمان کیروش خوب بود حالا خیلی ها گیر دادین کیروش تهاجمی نیست دیگه بازیکنای ما لیگ جزیره بازی نمیکنن بگی فقط پرس کنن خب تو اروپا ایتالیا هم دفاعی بازی میکنه نتیجه میگیره با بازی دوستانه های زمان کیروش تیمای داغون بود با این حال خوب کار کرد دیگه از ماکسیما نمیتونی امکانات بنز بگیری که .
من اشالله برای تیم ملی ایرانم آروزی موفقیت در جام جهانی با کارلش کی کروش دارم به امید خدا
خدایا ببین مردم مارو ژاپن و کره وبقیه کشورها هدفشون اینه که یه مقام بیارن تو جام جهانی اون وقت ما بزرگترین ارزومون اینه که فقط صعود کنیم...
من انشالله برای تیم ملی ایران در هر جا و البته در جام جهانی با آمدن کی روش آزوی موفقیت دارم.
بسیار عالی میشود اگر بیاید.
واقعا مربی کار بلد و دوست داشتنی است.
از حق نگذریم، عمل کرد کی‌روش توی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل اسپانیا و پرتغال خیلی خوب بود. ایران خیلی خوب دفاع میکرد
یکی دیگه از خوبی هاش هم این بود جغرافیامون خیلی خوب شد. چون با تیم ملی کشورهایی بازی کردیم که اصلا اسمشون رو هم نشنیده بودیم
اگر واقعآ اسکوچیچ بد بود در این موقعیت اوردین و اگر اسکوچیچ جاه طلب بود در این موقعیت خطرناک ریسک نمیکرد بیاد امآ با شجاعت و شهامت اومد و نتیجه ایده ال مارو کرفت . حقیقتآ اگر فدراسیون بخواد چنین ریسک و کار اشتباه رو تکرار و ویلموتس مانند برخورد کند دو اشتباه بزرگ تکرار خواهد شد اولآ بیتالمال که معلوم نیست پشت قضایاش به چند نفر چه ها خواهد رسید و دومآ اگر نتیجه نگرفت باید تعهد بدن که نمیدن محاکمه و پول بیت المال از اموال انها کسر که باز توانایی پرداخت خسارت داشته باشن والله به بدترین وشدیدترین حالت برخورد بشه که اگر با تاج برخورد میشد میشد امیدوار بود . فاتحه این افکار وبرخورد زشت با اسکوچیچ که واقعآ امید و شادابی رو به تیم ملی اورد این جواب محبت نیست مخصوصآ از ما ایرانیها . وسلام
اسکوچیچ درایران ماندگار شدچه باتیم ملی چه بدون آن تیم فعلی راکیروش بالاترمیبردجام جهانی محل کسب تجربه به ستاره های ایران نیست بااحترام فراوان به اسکوچیچ
کی روش مربی بزرگیه اما الان دیگه برای مانمیتونه کاری بکنه آخرین بازی ماباژاپن بود دستاورد کی روش تواین چندسال شد باخت جلوی ژاپن
چون اسکوچیچ کم خرج چون باهمه چیز میسازه شد بد همه میگفتن که نمیریم بالا خیلی راحت رفتیم مربی جوونیه با دانش و کاربلد حیفه
دستمزد کم. اسکوچیچ کاری کرده عزیزخادم ودوستان نتوانند اختلاس کنند وگرنه نتایج اسکو بهترین نتیجه درپنجاه سال اخیر بوده وبعداز مدتها ایرانی ها بازی های خوبی ازتیم ملی دیدند
به نظر من همین تیم با همین مربی با کادر فنی که هست بهترین گزینه برای قدردانی از زحماتشونه که با همین سیستم ادامه بدن
بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال در جلسه اضطراری ظهر امروز هیات‌رییسه :
من خبر بازگشت آقای کی روش را که همزمان شده با خبر انتخاب ریاست جمهور منتخب آیت الله رئیسی را به فال نیک میگیرم. یکی از وعده های رئیس جمهور منتخب "دولت قوی" است، پس باید در فوتبال هم قوی باشیم و کمتر از اما و اگر استفاده کنیم، ضمن من به سرمربی فعلی آقای اسکوچیج هم یک خسته نباشد، میگویم.
به نظرم اسکوچیچ به بازی های تیم ملی طراوت بخشید و توی انتقال از فاز دفاعی به حمله خیلییی سریع و عالی بودیم همینطور بازی سازی از کناره ها. فقط باید روی دفاعمون بیشتر کار کنیم با اسکوچیچ و اینکه خودمون رو باور داشته باشیم. به نظرم کی روش تنها نقطه قوتش خوب دفاع کردن بود و اینکه چون اسم و رسم داشت بچه ها از تیم های بزرگ نمیترسیدن و و با اتکا به دفاع و گل نخوردن و ضد حمله چشم به برد در برابر تیم های خیلی بزرگ رو داشتن ولی ولی بازی تیم ملی قشنگ نبود و همه برد هامون با ضد حمله و تک گلی بود اما دیدین که جلوی عراق با اسکوچیچ میتونستیم پنج گله بشیم حتی!!! اونم توی این زمان کم و بدون بازی تدارکاتی!!! من خیلی به اسکوچیچ امیدوارم به شرطی که روی دفاع منظم و پرس ها و دوندگی و دقت شوت های نهایی بچه ها بیشتر کار بشه وگرنه پاس ها و حملات عالی بودن و خیلی تهاجمی شدیم. روی هم رفته اسکوچیچ از نظر اخلاقی و قیمت قرارداد عالیه فقط کاش دسیبلین و اقتدار کی روش را داشت. به نظرم کی روش از نظر تکنیک و تاکتیک هشت سال فرصت داشت و از این به بعد با اوردنش چیز جدیدی عایدمون نمیشه ولی از طرفی برای صعود واقعا در کنار تیم تهاجمیه اسکوچیچ به تیم دفاعی کی روش هم نیاز داریم چون واقعا در خصوص صعود مهمتر از بازیه زیبا نتیجست و گل نخوردن. که با زمان دادن به اسکوچیچ و بازی های تدارکاتی مطمئنا میتونیم دفاعمونم مثل حملاتمون بهبود ببخشیم و در کل اسکوچیچ رو بهتر میدو.نم. ضمنا دو ماه دیگه بازیامون شروعه تا بخوایم کی روش رو بیاریم فرصتمون هم از دست میره
عوض کردن مربی کار اشتباه هستش شما میگید کی روش تیم جمع کرده ول کنید اگه میتونست تو اون هشت سال کاری میکرد اگه الان هرکسی دیگه بیاد مثل مربی که الان هستش نمیشه
این.عزیزی خادم یا هیچی از فوتبال زیبا حالیش نیست ، یا دل مردم و خواسته های هوادار برایش اهمیت ندارد ، یا عمدا میخواهد فوتبال ایران را به چالش بکشاند . ای کاش علی کریمی رییس فدراسیون فوتبال میشد ، به چه دلیل میخوای اسکوچیچ رو برکنار کنی و کی روش رو بیاوری ، روی چه حسابی ، اسکوچیچ با فوتبال ایران بزرگ شده و فوتبال ایران را عین کف دستش میشناسد ، امیدوارم اگه اسکوچیچ عوض شد و یکی دیگه به جاش اومد ، انشاءالله تیم ملی موفق نباشد و ایران به جام جهانی راه پیدا نکند ، حالا که نظر هوادار برای عزیزی خادم مهم نیست ، پس ما هم نرفتن ایران به جام جهانی برامون مهم نیست .
دیگه بهتر از اسکوچیچ توی خوابتونم نمیبینید_کی روش در حده اسکوچیچ نیست_یه گل بزن بخواب توی دفاع به درد ما نمیخوره_زمان کی روش بازی کردن با کره ی جنوبی برای ما مثل بازی کردن با آلمان و اسپانیاست تا خوده دقیقه ۹۲ ۹۳ باید اتوبوسی دفاع کنیم و از ژاپن ۳تا بخوریم و طی شش هفت سال یه دونه جام نگیریم_پشیمون میشن
عزیزان. فدراسیون هرچقدر نیاز دارید ازبیت المال بردارید وحق دلالها ودوستانتون رابدید. فقط بذارید فوتبال پاک بمونه..
این سرمربی اگه مثل کیروش وبیلموتس چندصد میلیارد تومن میگرفتذمربی خوبی بود!؟
علی دایی بهترین گزینه اس
فوتبال دوستان عزیز
به جرات میگم و به عنوان کسی که نه از روی احساسات و یا تعصب بلکه با پیگیری و مشاهده مربیگری و تاثیرگزاری اسکوچیچ در تیمهایی که مربیگری کرده و با امکانات و بظاعت کمی که در این تیمها داشته بهترین فوتبال رو در لیگ برتر و جام حذفی به نمایش گذاشته.من مطمئنم که حضور و ادامه کار اسکوچیچ در تیم ملی باعث پیشرفت و ارائه فوتبال بالانس هم از لحاظ دفاعی و هم حمله ای که مورد علاقه ما فوتبال دوستان میباشد خواهد شد.
اگر می خواهید کیروش را بشناسید یکبار دیگر بازی ایران با آرژانتین را کامل ببینید
ار ابتداب بازی با یک سیستم کاملا هوشمند و با تدبیر توانست اعتماد به نفس را به بازیکنان تزریق کند و بعد با تاکتیک های خاصی شروع به بازی هجومی و در مواقعی تهدیدات چشم گیری علیه آرژانتین داشته باشد

اگر این رویه ادامه پیدا می کرد قطعا الان تیم ملی شرایط بهتری داشت

مربی فعلی تیم ملی مربی خوبی است اما در حد تیم ملی ایران نیست و فاقد تجربه بین المللی خاصی می باشد و و حضور در مقدماتی جام جهانی نیاز به تجربه جهانی دارد نه تجربه آزمون و خطا
امیداریم مجدد فدراسیون تدبیر کند و قطار پیشرفت فوتبال را به ریل اصلی خود بازگرداند که عده ای به آن ضربه مهلکی زدند و رفتند
چقدر ما مردم نادان هستیم تاج مییاردها تومان از بیت المال رو نابود گرد وهمین روش رو میخواهند ادامه دهند ایکاش فدراسیون فوتبال تعطیل کامل بشه
به جز اسکوچیچ هر کس بیاد جام جهانی گودبای....فقط دلال ها و کسانی که پیشنهاد دادن کی‌روش بیاد...دنبال پر کردن جیب خودشون هستن....چون از اسکوچیچ نتونستن زیاد پول به جیب بزنند...هی به کی داری میگی
جووونم ایران.... جوونم کی روش...
جالبه هیچ کس به مربی داخلی اصلا فکر هم نمیکنه خدایی ما با مربی داخلی هم به جام جهانی رفتیم و اوضامون از زمان مربیای خارجی بهتر بود تازه با پول کمتر
ای عزیزانی که طرفدار اسگوچیچ هستید گل هنگ کنک که یادتان هست شکنندگی تیم ایران در برابر عراق و بحرین که یادتان هست حالا همین بازیها را با بازی های ایران دربرابر ارژانتین اسپانیا و مراکش و پرتقال مقایسه کنید
ای عزیزانی که طرفدار اسگوچیچ هستید گل هنگ کنک که یادتان هست شکنندگی تیم ایران در برابر عراق و بحرین که یادتان هست حالا همین بازیها را با بازی های ایران دربرابر ارژانتین اسپانیا و مراکش و پرتقال مقایسه کنید
کاری با آمدن کیروش ندارم.ولی باید قبول کرد که تیم ملی مربی سطح اول دنیا می خواد نه اسکوویچ،تیم ما ما در منامنه بدون برنامه بود تنها با درخشش یکی دو ستاره به گل رسیدیم.در دور دوم قطعا با این مربی به مشکل می خوریم.
تغییر مربی فعلی حماقت محض است، کی روش تاریخش خیلی وقته تموم شده
بسیار امیدوارم کی روش بیاد ولی سیار بعید میدونم فدراسیون چنین علاقه و جراتی داشته باشه. کی روش جزو نادر سرمربی های تیم ملی بود که به نام ها اعتنا نکرد و تیم را به یک تیم بین المللی تبدیل کرد. عمده مخالفان کی روش بازیکنانی هستند که فکر می کنند بخاطر اسمشون و یا باشگاهشون باید برند تیم ملی. در حال حاضر بهتر از کی روش برای تیم ملی نداریم ولی با اطمینان میگم که فدراسیون ما چنین جراتی ندارد .
نسل امروز بازیکنان تیم ملی که در منامه حرفه ای کار کردند و نتیجه گرفتند ریشه از دیدگاه حرفه ایی بود که ازسال ۹۶ میلادی توسط محمد مایلی کهن و بازیکنان قهار آن دوره در فوتبال ایران زمین پایه ریزی شد حاصل گردیده از آن زمان تا به امروز هر قدر پیش آمده تکمیل و تکمیل تر شده تا طی یک آشفتگی ایجاد شده ی ناخواسته به دست ویلموتس سپرده شد ولی بنیه ی امروزی فوتبال ملی ایران بقدری فرا تراز اسیا میباشد که حتی اگر بدون کادر فنی هم به منامه میرفت حداقل همین نتیجه ای رو می گرفت که امروز جهان شاهد آن است.
فوتبال ایران زمین بدون اینکه نیاز به سرمایه گزاریهایی که در اروپا و بصورت بی حساب و کتاب در کشورهای غربی آسیا میشود رشد خواهد کرد چون پتانسیل هایی مثل حشمت خان،مایلی کهن،کربکندی،فیروز کریمی،مجید جلالی،یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی و...در عرصه مربیگری وبزرگان مثل دایی ،مهدوی کیا،...........و نسل امروزفوتبالیستها در عرصه بازیکنی دارد اما این رشد جوابگوی خواسته ی فوتبال نوین نیست لذا برای نمو فوتبال ایران نیاز به ادامه مکتب کی روش هست.
ممنون از نظر و تحلیل زیبای علیرضا که از ۱۹۹۶ تا الان چقدر مختصر و خوب و گویا صحبت کرد...واقعا مکتب کیروش الان نیاز صددرصدی فوتبال ایران میباشد...امیدوارم که کیروش برگرده و با شناخت خوبش از بازیکنان صاحب نام ایران بتونیم تو جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم...میگن تا سه نشه بازی نشه
ببین اگر کیروش نیاد ایران جام جهانی نمیره بازی های بزرگ تر در پیش رو است
کیروش عالی است اگر خادم کیروش را بیاورد کار بزرگی کرده
اگر کیروش نیاد حماقت محض نیاد ایران به جام جهانی نمیره
چه خبر خوبی.همه میدونن که کیروش تا الان بهترین مربی بوده و بهترین بازی ها و نتایج رو باهاش داشتیم.کسانی که ازش انتقاد میکنن بخاطر اینه ک یا دانش فوتبالی ندارن و یا طرفدار پیروزی هستن و دلشون میخاد بازیکنان بی کیفیتی مثله احمد نور یا کنعانی تو تیم ملی بازی کنند ک بدترین عملکرد رو تو این ۴تا بازی داشتن.خواهشا ب دلیل طرفداری از بازیکنی خاص ب تیم ملی خیانت نکنید.تیم ملی باید بهترین بازیکنا توش بازی کنند ن فقط تیم پیروزی!!کمی تامل تامل تامل
کییروش بدرد نمیخوره اصلا هم از عراق پیشنهاد نداشته مشتی دلال کثیف مثل تاج وساطت میخوان این مردک را با هزینه زیاد دوباره به فوتبال بی در پیکر ما قالب کنن
تمام این ستارهاروی نیمکت از کشفیات کیروش هستن بفهمید....
استفاده از مربی مثل کی‌روش که حتی نتونسته ی جام تو آسیا برا ایران بگیره حماقت محضه... کی‌روش فقط داره نون اسمشو میخوره... اگه قرار به استفاده از کیروشه اسکوچیچ خیلی بهتره.
احتمالا آقای کی روش پول هاش تمام شده باز میخواد بیاد ایران وضع مالی‌اش خوب بشه بعد یه مدتی باز بره
اسکوچیچه وبهترین نتایج باتیم پرسپولیس درتیم ملی گرفت ودرکل اوشخصیتی بزرگ دارد. عده ای هوچی‌وخیانتکاربه مملکت هدف شون تخریب تیم ملی فوتبال ازعقده ای که نسبت به پرسپولیس دارند وهمین بازيکن پرسپولیس بودن که ازچاربازی باخته ویلموتس تاج وکفاشیان وساکت وداردسته چهار پیروزی باارزش کسب کردن ویلموتس وکی روش دو حیوانی بودن که تیم ملی فوتبال ایران راتحقیروبدهی های زیادی نصیب فوتبالمون باهمکاری خائن چون تاج وکفاشیان وساکت وداردسته اش به باراوردن... اسکوچیچه حمایت میکنیم به قیمت رفتن خادم ناصالح وداردس
دروسته اسکوییچ مربی خوبی هست تو ۷تا بازی برد اورده ولی کیروش در مقابل اسپانیا پرتغال همچنین بازی هایی داشته و بهتر میتونه با تیم ملی کار کنه بیشتر بازی کنارو میشناسه و کسه که تو سطح های بالا تر فوتبال دیگه شده هم بازی کرده هم مربیع گری کرده سطح حرفه ای فوتبالو بهتر میدونه برای اسبات حرفم بازی با ارژانتین پرتغال اسپانیا پس کیروش برای این ملی ایران معصر تره تا اسکوییچ
ما کسی را میخواهیم بله قربان گو وگرنه دیدیم ان تیمهای های که در روسیه مقابل پرتقال و اسپانیا قرار گرفتن چگونه بازی کردن اگر ما در گروه مرگ قرار نگرفته بودیم مطمعن تا دور دوم صعود میکردیم واحتمالا یکی از شگفتی های جام2018 روسیه بودیم وریشه بنیادین فوتبال را کیروش پی ریزی کرد اگر کیروش مانده بود حالا نه تنها ازادی بلکه ورزشگاهای دیگر هم به داور ویدئویی مجهز شده بود چون از مسولین میخواست ولی مربی بله قربان گو چیزی از خودش به یادگار نمیگزارد کیروش بنیاد گذار آکادمی فوتبال شد داشت کمپ تیم ملی ایران را مجهز به فن آوری های نوین وروز دنیا میکرد warقرار بود به ایران برسه که متاسفانه دلواپس ها نگذاشتن با یک باخت دانا مردی را اخراج کردن حالا هم دیگه اب رفته به جوب باز نمیگرده و دومین تیم که به 2018 رفت ایران بود تا چند روز پیش کارمان اما واگر شده بود واین بازیکنان بدانید شاگردان کیروش بودن واندوخته های کیروش ما را به مرحله دوم آورد وبا دعا کسی زنده نشده که دعای ملت بتونه بحرین ویا عراق شکست بده اسکویچ جرات نکرد با یک تیم درجه دو یا سه هم یک بازی برگزار کنه چون مسولان فدراسیون هم ترس دارن اگه ببازیم وتیم ما از اول آسیا با دوم به چهارم وپنجم برسه برافدراسیون هم بد میشه میگم در زمان فلان ریاست اول ویا دوم بودیم با این باخت هاشدیم چهارم آسیا ترس برادر مرگ هست اسکویچ حالا شده بت برا فدراسیون انشالا که موفق باشه اما اگه میخوای بزرگ شوی باید با بزرگ تر از خودت طرف بشی تیم ما هم باید با تیمهای بزرگ تر از خودش بازی های دوستانه بر گزار کنه تا ضعف های خودشا بشناسه وگر نه بوسنی وسوریه در حد افقانستان هستن با احترام برای تیمهای دیگر بازیکنی که از ترس مربی رو نیمکت باشه بهتره یا مردی که از ترس بازیکن اورا در ترکیب اشتباه قرار دهد شاهد بودیم بهترین دروازه بان وبهترین دفاع را بخاطر بی انظباتی کننار گذاشت واین چند سال بازیکن سفارشی نداشتیم اما بدونید بازم سفارشی خواهد شد با آرزوی موفقیت در بازیهای بود دوم وصعود به جام جهانی قطر وسلامتی برای بازیکنان ومربیان وهمه اعضای تیم ملی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی