بازدید 10942

مأموریت و وظیفه ناو مین شکار «شاهین»

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این ناو ایرانی مأموریت پاک‌سازی مین‌هایی را دارد که ممکن است دشمن، آن‌ها را در دریاهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران رها کرده باشد.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 19 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، امیر حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده آجا، با اشاره به الحاق ناو مین‌شکار «شاهین» به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: هم‌زمان با ناو شکن تمام ایرانی «دنا»، ناو مین شکار «شاهین» نیز به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران الحاق شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه ناو شکن مین شکار شاهین برای اولین بار است که در صنعت دفاعی کشور ساخته شده است، تصریح کرد: این محصول دفاعی در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

سیاری با اشاره به مأموریت ناو مین شکار شاهین، اضافه کرد: این ناو ایرانی مأموریت پاک‌سازی مین‌هایی را دارد که ممکن است دشمن آن‌ها را در دریاهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران رها کرده باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ساخت ناو مین شکار شاهین در کنار سایر محصولات دفاعی در صنعت دفاعی کشور اقدامی ارزشمند است، از همه عزیزانی که دست اندر کار بودند و ما را در این مسیر پر افتخار کمک کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر