بازدید 9641
۴

دادگاه CAS غرامت ویلموتس را نصف می‌کند؟

پیش بینی وکلای فدراسیون این است که CAS حکم فیفا را می شکند و جریمه ایران نصف می شود اما آن ها در تلاش هستند غرامت را پایین تر بیاورند
کد خبر: ۱۰۵۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 16 June 2021

جمعه هفته آینده (4 تیر) جلسه رسیدگی به پرونده ویلموتس در دادگاه CAS برگزار می شود. با نزدیک شدن به این جلسه، تیم حقوقی فدراسیون به تهران می آیند.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق نوشته رسانه های داخلی تیم حقیقی سه نفره فدراسیون فوتبال ایران، متشکل از وندیوس، وکیل سوئیسی-هلندی و دو مشاور حقوقی به نام های ریگوسی و مارسلو، ویزای تهران را دریافت کرده اند و حداکثر تا دوشنبه، 31 خرداد به تهران می آیند.

روزبه وثوق احمدی رابط فدراسیون فوتبال با این تیم حقوقی سه نفره است. جلسه رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس، روز چهار تیرماه در دادگاه CAS برگزار می شود و تا این لحظه قرار است این جلسه آنلاین باشد.

تیم حقوقی سه نفره فدراسیون قرار است جلسه ای با مهدی تاج، رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران داشته باشند.

به نوشته طرفداری که البته منبع آن در خبر ذکر نشده؛ پیش بینی وکلای فدراسیون این است که CAS حکم فیفا را می شکند و جریمه ایران نصف می شود اما آن ها در تلاش هستند غرامت را پایین تر بیاورند. اما بعضی در ایران همچنان مدعی هستند که دفاعیه ما باید روی دریافت غرامت از مارک ویلموتس نوشته شود و هیچ غرامتی به او ندهیم!

فیفا حکم به پرداخت غرامت 6 میلیون یورویی به مارک ویلموتس داده و امید فدراسیون فوتبال ایران برای شکستن این حکم به دادگاه CAS است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بخاطر اینکه حدود 3 میلیون یورو به کیروش ندهید تیم ملی را به دردسر انداختید و دو برابر هم باید غرامت به مربی جانشینش بپردازید .با یک مربی دیگر و مبلغ دیگر ، قرارداد بستیم! الحمدالله مربی جدید کار را برامون درآورد . یک دیوانه سنگ بزرگی به چاه انداخت که یک ملت با دعا و صلوات ویک گروه فوتبالیست جوان ، باغیرت ملیشون درش آوردن .باید درسی شود برای همه که کار را باید به کاردان بسپارند .
واقعا خجالت اوره عملکرد تاج و وزیر ورزش و اونه باید بجای سلاطین اقتصادی محاکمه میشدند
اینها حق مردم ایرانه که دولت بی عرضه تاراج میکنه.
اینا همه ش بازی هست، ۶۰دلار یا ۶میلیون دلار برا ما فرقی نداره چون سر همه با هم هستند... ۶میلیونشم میدن سهم خودشونم بر میدارن
همه به موفقیت کیروش ایراد گرفتیم که سوار فدراسیون شده، اون کارمند ماست نا ما کارمند اون! ولی واقعیت این بود که فدراسیون تاج در حد کارمند و آبدارچی کیروش هم نبود. وقتی کیروش بی کفایتی و بی لیاقتی امثال تاج رو تو فدراسیون ایران دید بیشتر از همه کارمندای بی کفایت فدراسیون تعهد نشون داد و با جدیت کار کرد و جلوی تاج بی لیاقت وایساد تا حق ملت و جوانان رو حفظ کنه. در واقع کیروش بیشتر به بیت المال ملت ایران حساس بود و تعهد داشت والا امثال آقای کاج نه مدیریت میدونن نه بیت المال. تنها به فکر منافع خودشون هستن.
به نظرتون کی دیگه تیم ملی میتونه مثل دوران کیروش جلوی آرژانتین و پرتقال و اسپانیا اونطور محکم بازی کنه؟ یادش بخیر روزهای خوبی داشتیم. حتی باز با ژاپن کل بازی در اختیار ایران بود و در یک حادثه که ناشی از فرهنگ غلط لیگ دستپخت امثال کاج هست بازی رو از دست دادیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار