بازدید 15098

انواع ناخن مصنوعی برای عروس

ناخن مصنوعی دارای طرح‌های فانتزی بسیار زیبایی است که عروس خانم‌ها بر اساس نوع آرایشی که دارند می‌توانند آن را خریداری کنند. برای انتخاب نوع ناخن مصنوعی برای عروس ابتدا لازم است با انواع این محصول زینتی و اکسسوری بیشتر آشنا شد. بر این اساس در ادامه به معرفی انواع ناخن مصنوعی می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۰۵۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 16 June 2021

آرایش عروس یک کار تخصصی است که مهارت خاصی را می‌طلبد زیرا هر عروسی دوست دارد به بهترین نحو ممکن در عروسی خود حضور داشته باشد و همچون ملکه‌ای در صدر مجلس بدرخشد. آرایش عروس مختص به صورت یا شنیون مو نمی‌شود بلکه آرایش دست و ناخن نیز یکی از مهمترین کارهای‌ است که برای زیبایی هر چه تمام‌تر یک عروس باید در نظر گرفته شود. در این راستا محصولات زیادی تولید شده مانند ناخن مصنوعی الانزا که در انواع متفاوتی برای عروس خانم‌ها تولید شده است. ناخن مصنوعی دارای طرح‌های فانتزی بسیار زیبایی است که عروس خانم‌ها بر اساس نوع آرایشی که دارند می‌توانند آن را خریداری کنند. برای انتخاب نوع ناخن مصنوعی برای عروس ابتدا لازم است با انواع این محصول زینتی و اکسسوری بیشتر آشنا شد. بر این اساس در ادامه به معرفی انواع ناخن مصنوعی می‌پردازیم.

انواع ناخن مصنوعی برای عروس

  • ناخن مصنوعی ژله‌ای

هنگامی که سخن از ناخن مصنوعی از جنس ژله‌ای به میان می‌آید به خوبی جنس این محصول در ذهن آدمی نقش می‌بندد. این نوع از ناخن بسیار طبیعی بوده و شیک بودن آن دلیل مهمی برای خرید آن محسوب می‌شود و برای خانم‌هایی که به طور روزانه با دست کار می‌کنند استفاده از این نوع ناخن پیشنهاد می‌شود. برای چسباندن این نوع از ناخن از دستگاه مخصوصی در سالن‌های آرایشی که اشعه فرابنفش دارد استفاده می‌شود. برای ساخت این ناخن اکریلیک نیز به کار رفته که در استحکام این مورد نقش مهمی دارد. در میانه این ناخن حالت ژله‌ای وجود دارد که زیبایی خاصی به آن داده است.

  • ناخن مصنوعی ابریشمی

این نوع از محصول، طبیعی‌تر از هر نوع ناخنی است زیرا در تولید آن از موادی طبیعی همچون ابریشم و کتان استفاده شده که ظرافت این کار را بسیار بالا برده است. این ناخن بسیار نازک بوده و وقتی بر روی ناخن طبیعی قرار داده می‌شود به سختی می‌توان متوجه شد که نوع مصنوعی می‌باشد. برای چسباندن آن تنها چسب ناخن کافی بوده و خود فرد نیز می‌تواند به سادگی از عهده این کار برآید. افرادی که به دنبال یک کار شیک و در عین حال طبیعی هستند حتماً این مورد را در نظر بگیرند.

  • ناخن مصنوعی سولار

پیشنهاد ما به خانم‌های پر جنب و جوش که به دنبال ناخن مصنوعی باکیفیت و محکم هستند خرید ناخن مصنوعی سولار است. این ناخن به دلیل داشتن استحکام بالا برای این دسته از افراد بهترین گزینه خواهد بود. سختی و سفتی بالایی که دارد برای خانم‌هایی که از ناخن نازک و شکننده خود ناراضی هستند بهترین گزینه می‌باشد. کشیدن یک لایه لاک ناخن بر روی آن زیبایی آن را چندین برابر می‌کند.

  • ناخن مصنوعی بدون رنگ

انواع ناخن مصنوعی برای عروس

اگر دوست دارید ناخنی بلند داشته باشید اما رنگی نباشد و به راحتی در همه جا بتوانید حضور یابید از این نمونه استفاده کنید. نکته مثبت این محصول این است که می‌توانید هر نوع آرایش یا لاکی را برروی این ناخن‌ها متناسب با سلیقه‌ای که دارید قرار دهید. ناخن بی رنگ در جنس‌های متفاوتی بوده و دارای مدل‌های کوتاه و بلند است.

  • ناخن مصنوعی اکریلیک

مونومر، اکریلیک، پلیمر و پودرهای مختلف از جمله موادی هستند که برای ساخت این ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرند. با وجود چنین موادی به جرات می‌توان گفت محکم‌ترین نوع ناخن‌های مصنوعی در دنیا هستند. مدل‌های شیکی از این ناخن در بازار وجود دارد که برازنده هر عروس خانمی بوده و می‌تواند زیبایی دست عروس را تا چندین برابر افزایش دهد. برای معرفی این نوع محصولات می‌توانیم انواع مختلفی را برشمریم اما به این تعداد بسنده می‌کنیم.

لاک ناخن

علاوه بر آن که ناخن را می‌توان با ناخن مصنوعی زیبا نمود می‌توان با به کار بردن انواع لاک ناخن نیز بر زیبایی آن افزود. اگر شما ناخن‌های کشیده و زیبایی دارید با کشیدن لاک ناخن در طرح‌های متفاوتی می‌توانید ناخن خود را زیبا کنید. اما اگر از داشتن ناخنی زیبا محرومید با قرار دادن ناخن مصنوعی و لاک زدن بر روی آن می‌توان به این مقصود رسید. محصولات لاک ناخن الانزا از جمله براق کننده، حجم دهنده، فانتزی، ژله‌ای، مخملی، کریستالی، آینه‌ای و اکریلیک و.. از جمله مهمترین موارد تولید شده در این زمینه هستند. موادی که در ساخت این محصولات به کار می‌روند شیمیایی بوده به همین سبب توصیه می‌شود برای کودکان کمتر استفاده شود، چون ممکن است اقدام به جویدن ناخن خود کنند.

رژلب

یکی از بهترین قسمت آرایش عروس رژلب می‌باشد. این قسمت آرایش بیشترین تأثیر را بر روی زیبایی می‌گذارد زیرا زیبایی لب‌ها اهمیت بالایی بر روی صورت دارد. با توجه به حجم انبوهی از رنگ‌ها که در تولید رژلب الانزا آن به کار رفته عروس خانم این امکان را دارد که هر رنگی را که دوست دارد انتخاب کند. در این باره می‌توان از باکس‌هایی که در تعداد رنگ‌های بالایی هستند خریداری نمود و با رنگ‌های مختلف متناسب با لباس و آرایش در بین مجالس و دورهمی حضور یافت. بهتر است از مدل‌هایی استفاده شود که از برند اصلی بوده و در ساخت آن از سرب یا جیوه استفاده نشده باشد زیرا این مواد به شدت آلرژی‌زا بوده به خصوص که در کودکان ایجاد بیماری می‌کند. پس در انتخاب تمامی محصولات آرایشی دقت زیادی نموده و از برندهای معروفی بخرید.

انواع ناخن مصنوعی برای عروس

نکات طلایی در استفاده از ناخن مصنوعی

این موضوع را به یاد داشته باشید که رشد ناخن‌ها هیچ گاه متوقف نمی‌شود و برای رشد نیاز به نفس کشیدن و اکسیژن دارد به همین دلیل در استفاده از این ناخن‌ مصنوعی باید اعتدال را رعایت کنید. در صورت استفاده بیش از حد این محصول ممکن است قارچ‌هایی در زیر آنها به وجود بیاید که باعث عفونت ناخن و انگشت می‌شود. برای چسباندن این ناخن حتماً از چسب‌های مخصوص ناخن استفاده کنید و چسب مایع یا قطره‌ای گزینه مناسبی برای این کار نیستند. برای کندن آنها بهتر است از مایع استون یا رقیق کننده استفاده کنید تا به راحتی کنده شود و به انگشت صدمه‌ای وارد نشود.

خرید انواع لاک و ناخن مصنوعی برای عروس

از دغدغه‌های مهمی که عروس خانم‌ها دارند انتخاب لوازم آرایشی و بهداشتی برای روز جشن است؛ به همین علت به دنبال بهترین راه برای خرید این کالاها می‌باشند. امروزه با وجود بیماری کرونا امکان خرید حضوری بسیار کم شده و افراد بیشتر، خرید آنلاین را می‌پسندند. پیشنهاد ما به شما بهترین سایت و فروشگاه اینترنتی الانزا است. الانزا تمامی لوازم آرایشی خود از جمله ناخن مصنوعی، لاک و رژلب را در ویترین فروشگاهی خود به فروش گذاشته است.

فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com/ یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید غیر حضوری شما است که این امکان را به شما می دهد تا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به صورت چت آنلاین یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت (02191008292) در صورت بروز مشکل ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه ی خرید اینترنتی را نداشته باشید. 

ادرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول - کدپستی: 1969754864

آدرس اینترنتی فروشگاه الانزا: https://elanza.com/

ایمیل ارتباطی: cs@elanza.com

اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست