بازدید 8089
یورو ۲۰۲۰ به برد برای سه‌شیر شروع شد

انگلیس در ومبلی کرواسی را مغلوب کرد

انگلیس که پیش از این هرگز در بازی‌ اول دور‌ه‌های قبلی یورو موفق به کسب پیروزی نشده بود، طلسم‌شکنی کرد. کرواسی هم برای اولین بار در تاریخ این رقابت‌ها در بازی اول خود طعم شکست را چشید.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶ 13 June 2021

انگلیس از پس کرواسی برآمد تا دو طلسم همزمان شکسته شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در اولین دیدار از سومین روز مسابقات فوتبال یورو 2020، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم‌های ملی انگلیس و کرواسی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند. این بازی که از گروه D برگزار می‌شد در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان گرث ساوت‌گیت همراه شد.

شرح گل

انگلیس 1-0 کرواسی؛ رحیم استرلینگ 57': پاس عمقی کالوین فیلیپس، رحیم استرلینگ که در فضا حرکت کرده بود را صاحب توپ کرد و او پس از تک به تک شدن با لیواکوویچ، به راحتی دروازه کرواسی را فرو ریخت. 

جدول گروه D یورو 2020

سه‌شیر که در نیمه اول یکبار توسط فیل فودن تیر دروازه حریف را به لرزه در آورده بود، نیمه دوم به خواسته‌اش رسید و در دقیقه 57 توسط رحیم استرلینگ و روی پاس کالوین فیلیپس دروازه کرواسی را گشود.

انگلیس که پیش از این هرگز در بازی‌ اول دور‌های قبلی یورو موفق به کسب پیروزی نشده بود، با این برد سرانجام طلسم‌شکنی کرد. در سوی دیگر کرواسی برای اولین بار در تاریخ این رقابت‌ها در بازی اول خود طعم شکست را چشید.

دوژ کالتا کار (42)، متئو کواچیچ (48) و مارسلو بروزوویچ (66) از کرواسی و فیل فودن از انگلیس (64) در این بازی از دانیله اورساتو ایتالیایی کارت زرد گرفتند.

با این نتیجه سه‌شیر سه امتیازی شد و به صدر جدول گروه C رفت و کرواسی هم بدون کسب امتیاز در قعر جدول جای دارد.

در همین چارچوب امشب دو دیدار دیگر نیز برگزار می‌شود که بر این اساس از گروه D تیم‌های اتریش و مقدونیه شمالی از ساعت 20:30 در ورزشگاه ناسیونالا واقع در شهر بخارست رومانی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. در ادامه در همین گروه از ساعت 23:30 هلند در ورزشگاه آمستردام آره‌نا پذیرای اوکراین خواهد بود.

انگلیس در ومبلی کرواسی را مغلوب کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها