بازدید 8691
۱

تمجید ستاره سابق استقلال از کارهای خیریه پنهان علی کریمی

کد خبر: ۱۰۵۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱ 13 June 2021

بهتاش فریبا پیشکسوت سرشناس باشگاه استقلال و تیم ملی که مدتی هم مربی آبی‌ها بوده، در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها ، ضمن انتخاب اسطوره پرسپولیسی‌ها به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، از جادوگر سرخ‌ها به عنوان انسانی شایسته و فداکار یاد کرد.

فریبا در این مصاحبه کریمی را از علی دایی، علی جباری و حتی علی پروین بالاتر قرار داد و از کارهای خیریه او و علی کریمی به عنوان الگو یاد کرد.

چند جمله بهتاش فریبا را می‌خوانید:

اگر اجازه بدهید این پست را برای علی کریمی می گذارم. غیر از مسائل فنی و فوتبالی، علی کریمی را به عنوان یک انسان، بسیار دوست می دارم. به عنوان کسی که در سخت ترین شرایط به مردم کمک می کند و دست شان را می گیرد. شاید خیلی راضی نباشد که این را می گویم ولی ما که می دانیم باید بگوییم. خودش هیچوقت نمی گوید. خیلی کارها انجام داده که مردم می دانند اما 5 برابر آن کارهایی کرده که مردم نمی دانند. این می تواند یک شاخصه ای باشد که در ورزشکاران ما کمتر دیده شده. نمی گویم دیده نشده چون علی دایی را هم دیدیم چطور کمک کرده حتما ورزشکاران دیگر هم هستند اما تا آنجا که من اطلاع دارم باید بگویم. علی کریمی و علی دایی واقعا کمک می کنند، مثلا در زلزله و سیل و هزار جور گرفتاری دیگر. اوایل که کرونا آغاز شد، علی کریمی برای بیمارستان های شمال کشور ماسک، دستمال و الکل تامین کرد. باید اینجا بگوییم این ها را. عرض کردم، شاید خودش دوست نداشته باشد ولی ما باید بگوییم.

 

از نظر فوتبالی هم وقتی در بایرن مونیخ سر توپ می زد و بازیکن زمین می ریخت من کیف می کردم. علی آقا جباری و علی پروین بسیار تاثیرگذار بودند. گل هایی که علی جباری زد، حتی گل هایی که مجتبی جباری زد، از یاد آدم نمی رود ولی انتخاب من اینجا علی کریمی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهتاش عزیز
شما و همه عزیزانی که نام بردید و البته ناصر خان عزیز
همیشه بهترین هستید
و دوست داشتنی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی