بازدید 6956
۱

کشف ۶۰۰ دستگاه رمز ارز دیجیتال در لرستان

۶۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 09 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز لرستان، مدیر عامل شرکت توریع نیروی برق استان لرستان گفت: ۶۰۰ دستگاه رمز ارز با هماهنگی دستگاه قضایی در استان شناسایی و جمع آوری شده است.

خود نیاز گفته: ۶ میلیارد تومان جریمه برای استخراج کنندگان رمز ارز‌ها تعیین و همه دستگاه‌ها ضبط شده است

وی افزود: در صورت مشاهده ضعف ولتاژ شدید و قطع برق در محل سکونت خود با شماره تلفن ۱۲۱ شرکت توریع برق استان اطلاع رسانی دهند تا نسبت به جمع آوری این دستگاه‌ها اقدام شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به وقتی که بگندد نمک
کمبود برق در کشور به مشکلی حاد تبدیل شده بطوریکه کار به قطعی برق منازل مردم رسیده است. در این گرما و خشکسالی بی سابقه وزارت نیرو مردم را به صرفه جویی بیشتر دعوت می کند و برای معرفی دستگاه های ماینر غیر مجاز که عامل افزایش مصرف برق معرفی شده جایزه تعیین کرده است. اما آیا نباید شرکت برق صرفه جویی در مصرف را از خود شروع کند. طبق قانونی نانوشته بسیاری از کارمندان اداره برق می توانند منازل شخصی خود را از طریق برق عمومی که وظیفه روشنایی معابر عمومی را بر عهده دارد برق دهی کنند. آیا بهتر نیست اداره برق صرفه جویی را از خود شروع کرده و جلوی سوء استفاده کارمندان این اداره از اموال عمومی را بگیرد. بدتر اینکه تعدادی از این سوء استفاده کننده اقدام به نسب دستگاه های ماینر در منازل خود کرده و از طریق برق عمومی به صورت رایگان فعالیت اقتصادی می کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی