بازدید 7796
۲

ترامپ به شایعات درباره انتخابات ۲۰۲۴ دامن زد

بار دیگر دونالد ترامپ به صورت کنترل نشده مدعی شد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تقلب شده است.
کد خبر: ۱۰۵۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰ 07 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی تودی، رئیس جمهور سابق آمریکا با یک سخنرانی جنجالی در کارولینای شمالی و مطرح کردن دوباره ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، به شایعات درباره نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ دامن زد. دونالد ترامپ شنبه شب بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفت. وی که در جمع حامیان جمهوریخواه خود در ایالت کارولینای شمالی صحبت می کرد، به شایعات درباره کاندیداتوری احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دامن زد.

خانم «اَلی ویتالی» خبرنگار تودی از شهر گرینویل (Greenville) - در کارولینای شمالی - گزارش داد: شروع مراسم به عنوان یک سخنرانی عادی برای دونالد ترامپ بود و قرار نبود توجه چندانی را جلب کند. ترامپ در ضیافت شام مجمع جمهوریخواهان ایالت کارولینای شمالی سخنرانی می‌کرد و در حالی که بیش از یک ساعت از شروع مراسم نگذشته بود، دونالد ترامپ در مورد انتخابات ۲۰۲۰ - که در آن شکست خورده بود- به صورت کنترل نشده عمل کرد و مدعی شد که در انتخابات تقلب شده است. دونالد ترامپ گفت: «این انتخابات به عنوان جرم قرن در تاریخ کشورمان ثبت خواهد شد. کشور ما به وسیله کسانی نابود شد که هیچ حقی برای نابود کردن کشور نداشتند». وی افزود:‌«من کسی نیستم که تلاش کنم دموکراسی آمریکا را تضعیف کنم. من کسی هستم که تلاش می‌کنم دموکراسی آمریکا را نجات دهم».

دونالد ترامپ ادامه داد: «آنها دیدند که چه اتفاقاتی در فاجعه قبلی انتخابات رخ داد!». ترامپ همچنین فیسبوک را نیز هدف قرار داد، چون این شبکه اجتماعی اعلام کرد به ترامپ اجازه فعالیت در بستر فسبوک داده نخواهد شد. این ممنوعیت شامل اینستاگرام می‌شود و دست کم تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت. وی گفت: «بسیار بی انصافی است که آن‌ها حساب‌های کاربری شمار زیادی از مردم را مسدود می‌کنند، فقط من نیستم».

با توجه به ممنوع شدن فعالیت ترامپ در شبکه‌های اجتماعی، تریبون‌های واقعی برای ترامپ بسیار ارزشمند هستند

ترامپ به شایعات درباره انتخابات ۲۰۲۴ دامن زدخبرنگار شبکه تلویزیونی تودی گفت: سالنی که ترامپ در آن سخنرانی می‌کرد پر از جمهوریخواهانی بود که وی را تشویق می‌کردند. برخی از افراد پرچم‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها مضامینی از پیروزی ترامپ در انتخابات درج شده بود. وی ادامه داد: دروغ بزرگ ترامپ درباره انتخاباتِ متقلبانه مبنایی برای تلاش جمهوریخواهان شد تا در سراسر کشور قوانین محدود کننده‌ای برای رای دهندگان تصویب کنند.

خبرنگار تصریح کرد: ترامپ خود را برای حضور‌ علنی بیشتر در تابستان امسال و نقش آفرینی بسیار زیاد در انتخابات میاندوره‌ای ۲۰۲۲ آماده می‌کند. ترامپ کاری کرد که حضورش در انتخابات مقدماتی مجلس سنا در کارولینای شمالی احساس شود. وی از نامزدی «تِد باد» (Ted Budd) - نماینده مجلس نمایندگان - برای ورود به مجلس سنا در انتخابات ۲۰۲۲ در کارولینای شمالی حمایت کرد. حمایت ترامپ از «تد باد» در حالی صورت گرفت که «لارا ترامپ» عروس دونالد ترامپ (همسر اریک ترامپ پسر دونالد ترامپ) اعلام کرد که در ایالت زادگاه خود نامزد مجلس سنا نمی‌شود. وی گفت: «نه الان و نه هیچ وقت نامزد نمی‌شوم».

خبرنگار افزود: اما برخی در اینجا امیدوار بودند که ترامپ بیش از تبلیغات برای دیگران، کار‌های دیگری هم انجام دهد. عده ای از ساکنان گرینویل امیدوار بودند که ترامپ برای ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد شود. خانم «کریستی نوم» فرماندار داکوتای جنوبی از ترامپ تمجید کرد هر چند که شایعاتی درباره احتمال نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری امریکا مطرح شده است. این همراهی‌ها با ترامپ در حالی است که همه جمهوریخواهان با ترامپ همگام نیستند. خانم «لیز چنی» که اخیرا از سمت ریاست جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان برکنار شده است، از اظهار نظر درباره ترامپ خودداری نکرد و گفت: «به اعتقاد من این یک تهدید واقعی و جاری است».

خبرنگار گفت: با توجه به ممنوع شدن فعالیت ترامپ در شبکه‌های اجتماعی -مثل فسبوک و توئیتر- هم اکنون برگزاری رویداد‌های از این نوع، به نخستین راه ارتباطی ترامپ با رای دهندگان تبدیل شده است. یک وب سایت برای دونالد ترامپ راه اندازی شده است تا حامیانش فعالیت‌های او را دنبال کنند، اما این وب سایت بعد از حدود یکماه فعالیت تعطیل شد. هم اکنون تریبون‌های واقعی برای ترامپ بسیار ارزشمند هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اخر ترامپ باعث جنگ داخلی تو امریکا میشه
اختلافی بین این دو تا کاندیدا پیش آمده که خوب ریشه در اختلاف نظرات گذشته دارد. البته من نظرم به نظر ایشان نزدیکتر است. ترامپ هم باید بداند در صورت ادامه جهت حفظ جان خودش ناچار به حبس خانگی خواهیم بود
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی