بازدید 6749

ریزش پل در منطقه رانکوه املش/۲ نفر آسیب دیدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اعزام سریع نیرو‌های عملیاتی به منطقه رانکوه املش خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات لازم و اولیه امدادی، یکی از مصدومین توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹ 31 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیاوش غلامی با اشاره به ریزش پل در یکی از مناطق املش اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه عصر روز جاری گزارشی مبنی بر ریزش پل در منطقه لرداسرا بخش رانکوه املش از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر دریافت شد.

وی از اعزام سریع نیرو‌های عملیاتی به منطقه رانکوه املش خبر داد و افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات لازم و اولیه امدادی، یکی از مصدومین توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه تیم‌های امدادی تا زمان پایان این عملیات در منطقه رانکوه املش حضور دارند، تصریح کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب لنگرود، رودسر و املش در محل حادثه با دو دستگاه خودروی ست نجات یک دستگاه امبولانس تا پایان عملیات در محل حادثه حضور خواهند داشت.

غلامی با درخواست از مردم در خصوص اعلام‌حوادث به هلال احمر افزود: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل