بازدید 11662
۶
هیأت‌مدیره آبی‌ها و بیماری تکراری در آستانه فصل نقل و انتقالات

نقش عبدیان در تولید تنش و حاشیه در استقلال!

کد خبر: ۱۰۵۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 28 May 2021

جنگ و دعوای مدیریتی در باشگاه استقلال به نقطه ای رسیده که مهدی عبدیان عضو اقتصادی هیات مدیره، به صورت علنی علیه مدیرعامل شمشیر را از غلاف خارج کرده و یک تؤییت با مضمون اخراج احمد مددی را لایک می‌کند!

نقش عبدیان در تولید تنش و حاشیه در استقلال!

به گزارش تابناک ورزشی، این رویکرد خصمانه در چند ماه مدیرعاملی مددی موجب شده تا هیچ تعاملی میان هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال وجود نداشته باشد و نه تنها حمایتی از طرف اعضای هیات مدیره صورت نگرفته بلکه گاهی اوقات شاهد چنین رفتارهای عجیبی هم از عبدیان و حجت نظری بوده ایم!
هر چند نظری کمتر و عبدیان پررنگ تر،

اما هر دو رو زاویه‌ای شدید و علنی علیه مدیرعاملی دارند که خودشان حکم مدیرعاملی او را امضاء کرده اند!
در این میان هواداران استقلال هم کم و بیش از اختلافات و تنش ها و مشاجره های لفظی بین هیات مدیره و مدیرعامل باخبرند و در حالی که وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه چندین بار برای کاهش تنش ها و متحد کردن هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تلاش کرده اما وساطت وزیر و معاونش هم عملا بی نتیجه بوده و مهدی عبدیان همچنان برای برکناری مددی از تلاش‌های نهان و آشکار دریغ نمی‌کند!

این در حالی است که در باشگاه پرسپولیس رقیب سنتی استقلال، با وجود انتصاب هیأت مدیره هر دو باشگاه از ناحیه یک وزیر، هیأت مدیره تعامل کاملی با مدیرعامل دارد و همه اعضا تمام قد از تصمیمات جعفر سمیعی حمایت می‌کنند و در چند مرحله نیز صدری رئیس هیأت مدیره پرسپولیس منابع لازم را برای حل مشکلات مالی باشگاه تأمین کرده است اما در باشگاه استقلال تنها عضو اقتصادی فعلی هیأت مدیره مدتهاست پشت مدیرعامل را خالی کرده و به جای حمایت از مددی در حال لایک کردن پُست‌ها و توئیت هایی است که در فضای مجازی علیه مددی منتشر می شود! رئیس هیات مدیره باشگاه هم دو هفته قبل در پرونده تملک یک کارخانه صنعتی در گیلان، بازداشت شده است و نقشی در تحولات ندارد.

نقش عبدیان در تولید تنش و حاشیه در استقلال!

این رفتار دوگانه نشان می‌دهد که باشگاه استقلال همچنان از مشکلات و حاشیه های مدیریتی عذاب می کشد و هیأت مدیره ای که معمولا انتظار می‌رود بانی کاهش تنش و اختلاف در مجموعه باشگاه باشد خودش اکنون کانون تولید حاشیه و نفاق و اختلاف است!
در همین حال شایعاتی نیز در فضای مجازی در حال انتشار است که عبدیان در صدد است تا با برکناری مددی که از حامیان جدی فرهاد مجیدی است فضای حمایتی از سرمربی را رفته رفته تا هفته های پایانی فصل، در تیم مدیریتی باشگاه به حداقل برساند و بتواند در فرصت لازم مذاکرات با مربی مورد نظر خودش را برای جایگزینی مجیدی آغاز کند! 

همین زمزمه ها در مقاطع پایانی هر فصل طی چندین سال اخیر، موجب افول روحیه تیمی و دلسردی کادرفنی در استقلال شده است. شاید امتناع مجیدی از تحویل لیست ورودی و خروجی های لیگ آتی، به دلیل همین جو ناپایدار و معلق در هیات مدیره و نامشخص بودن ابقای خودش باشد.

مجیدی بارها اعلام کرده که می‌خواهد آبی‌ها یکبار هم که شده توسط سرمربی در فصل نقل و انتقالات تابستانی بسته شود تا مسوولیت کامل نتایج نیز برعهده وی باشد.

با نزدیک شدن به فصل تمدید قراردادها و همچنین خرید مهره های جدرد، نقش دلالان را هم نباید در اطراف دو باشگاه بزرگ پایتخت جدی گرفت. کرکس هایی که حالا بوی گوشت قربانی به مشام شان خورده و دنبال سهم خود از جابجایی ها در ترکیب تیم هستند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
همه اینها نمایش از قبل پیش بینی شده برای به حاشیه بردن استقلال است وگرنه به لطف وزرای محترم این حواشی چرا درتیم رقیب پیدا نمیشود
استقلال دشمنان قسم خورده زیادی داره که نمیخوام این تیم نتیجه بگیره
لعنت بر وزیر ورزش
تو روخدا به داد تیم استقلال تیم عشقم برسید وبازیکنان جذب کنید که خالص وناب اسم تیمم باشند تو روخدا توردخد
چند ساله که به نحوی اعضای هیئت مدیره استقلال انتخاب میشن که فقط کارشون ایجاد حاشیه برای این تیم هست.مثل پارسال که نزدیک فینال جام حذفی یه دفعه شایعه مذاکره با استراماچونی مجددا مطرح کردند تا آرامش ذهنی تیم بهم بریزند.جالب اینکه در تیم حریف چنین حاشیه هایی ایجاد نمیشود!!!
انشاالله با رفتن وزیر ، مشکلات استقلال هم کمتر میشود ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم