بازدید 6706

سالک رئیس ستاد شورای ائتلاف در اصفهان شد

حجت‌الاسلام احمد سالک به عنوان رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در استان اصفهان منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ 26 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس از اصفهان، با حکم غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، حجت‌الاسلام احمد سالک به عنوان رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در استان اصفهان منصوب شد.

حداد عادل در این حکم خطاب به حجت‌الاسلام سالک بر هم‌افزایی و هماهنگی و نوآوری و همچنین تشکیل ستاد‌های شهرستانی و ضرورت حمایت همه‌جانبه از آیت‌الله رئیسی به عنوان کاندیدای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تأکید کرده است.

در بخشی از این حکم آمده است: مقتضی است ضمن تشکیل ستاد‌های شهرستانی و نظارت بر عملکرد آن‌ها و با رعایت منافع ملی بایسته‌های اخلاقی کرامت انسانی و صداقت انتخاباتی، رعیات اصولی همچون هماهنگی، برنامه‌ریزی تعامل و کار گروهی، نوآوری در شیوه‌های جذب حداکثری، شیوه‌های اقناعی همچون موعظه حسنه و استدلال منطقی با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مادی معنوی و فضای مجازی با رعایت پروتکل‌های مقابله با کرونا برای زمینه‌سازی برای موفقیت جریان انقلاب و پیروزی کاندیدای اصلح آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گام بردارید.

سالک رئیس ستاد شورای ائتلاف در اصفهان شد

همچنین در حکمی دیگر از محمد حاج ابوالقاسم دولابی، دبیر قرارگاه حوزوی آیت‌الله رئیسی، حجت‌الاسلام سالک به عنوان مسؤول شورای حوزوی استان اصفهان و قرارگاه حوزوی آیت‌الله رئیس در استان اصفهان منصوب شد.

در این حکم بر همکاری در استان اصفهان برای تحقق دولت اسلامی با عنوان دولت مردمی، ایران قوی تأکید شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی