بازدید 5516

دستگیری ماموران قلابی در غرب تهران

کد خبر: ۱۰۵۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 26 May 2021

در عملیات ماموران کلانتری تهرانسر، ۲ برادر که با جعل عنوان مامور پلیس، قصد فریب شهروندان را داشتند، قبل از هر گونه اقدام شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش میزان، محمود مالمیر در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از حضور ۲ نفر، تحت عنوان مامور پلیس که لباس یگان ویژه به تن داشتند در یکی از خیابان‌های فرعی محله تهرانسر با خبر شدند.

وی افزود: بلافاصله یکی از گشت‌های کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد، ۲ نفر تحت عنوان مامور نیروی انتظامی، حضور مشکوکی در این محله دارند.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر تصریح کرد: در مراحل تکمیل تحقیقات ماموران انتظامی این ۲ نفر را شناسایی و دستگیر کردند و در مراحل بازجویی‌های مقدماتی مشخص شد که او این ۲ نفر برادر هستند و با جعل عنوان مامور ناجا قصد سوء استفاده و اخاذی از شهروندان را داشتند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی این افراد یک دست لباس نظامی و یک قوطی افشانه اشک آور کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نفرات دستگیر شده دارای ۵ فقره سابقه دستگیری در خصوص مامور قلابی و اخاذی از شهروندان هستند و در ادامه تحقیقات به ۱۰ فقره اخاذی در غرب تهران اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی از این فرد با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار