بازدید 14562
۴
اشتباه عزیزی خادم در مورد خورشیدی جبران شد

مدیریت تیم ملی فوتبال به کریم باقری سپرده شد

عزیزی خادم چراغ خاموش اشتباه در انتصاب خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی را با این اقدام جبرانی، پوشش داده است و در واقع آقا کریم تنها دستیار اسکوچیچ نیست بلکه مدیر جدید تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود و خورشیدی زیر دست او کار می‌کند
کد خبر: ۱۰۵۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 26 May 2021

اضافه شدن کریم باقری به تیم ملی تنها محدود به مسائل فنی نیست و طبق اعلام فدراسیون فوتبال او مسائل مدیریتی تیم ملی را نیز عهده‌دار خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه سال گذشته حضور کریم باقری در کادرفنی تیم ملی منتفی شد، کاپیتان پیشین پرسپولیس این بار رضایت داد تا در چهار بازی سخت و حساس پیش‌‌رو تیم ملی را همراهی کند. خبر حضور باقری در کادرفنی تیم ملی را ابتدا باشگاه پرسپولیس اطلاع‌رسانی کرد و پس از آن فدراسیون فوتبال به گونه‌ای دیگر به این خبر پرداخت.

پس از قطعی شدن حضور کریم باقری که اتفاقی خوب برای تیم ملی و انتخابی خوب از سوی فدراسیون فوتبال بود، سایت این فدراسیون نوشت: «در جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با کاپیتان سابق تیم‌ملی توافق شد که کریم باقری به کادر فنی و مدیریتی تیم‌ملی اضافه شود. شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای مشترک با کریم باقری توافق کرد، او برای چهار بازی حساس ایران در مقدماتی جام‌ جهانی به تیم‌ ملی اضافه شود.

مدیریت تیم ملی فوتبال به کریم باقری سپرده شد

به نظر می‌رسد عزیزی خادم چراغ خاموش اشتباه در انتصاب خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی را با این اقدام جبرانی، پوشش داده است و در واقع آقا کریم تنها دستیار اسکوچیچ نیست بلکه مدیر جدید تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود و خورشیدی زیر نظر او امورات تدارکات و تشریفات را طی خواهد کرد.

عزیزی خادم در رابطه با این توافق گفت: آقای باقری از سرمایه‌های فوتبال ایران است و قرار شده در این چهار بازی علاوه بر حضور در کادرفنی، موضوعات مدیریتی را نیز به عهده داشته باشد تا تیم‌ ملی بدون دغدغه از این مرحله سربلند بیرون بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: همه امکانات برای حضور پرقدرت تیم‌ ملی در بازی‌های بحرین فراهم شده است و هیچ عاملی نمی‌تواند تمرکز تیم‌ ملی برای صعود را برهم بزند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
جناب کریم خان باقری بزرگوار تبریک . انشاالله که موفق باشید مثل همیشه .
بهترین تصمیم و اقدام منطقی همین انتخاب آآآآقا کریم بمدیریت تیم ملی میباشد . لازم بذکر است ایشان هم بلحاظ شخصیتی و هم امور فنی ورزش فوتبال ، واقعا" کم نظیر است . موفقیت تیم ملی با کمک امثال ایشان آرزوی هر ایرانی وطن دوست میباشد .
حالا راضی هستی تابناک لنگی
بالاخره یک انسان والا و کار بلد در فوتبال ملی بکار گرفته شد.ایشالا مبارکه.سعی کنید کسی در کارش دخالت نکند و بگذارند این اسطوره ملی کارش را انجام دهد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان