بازدید 5275
۱

دوئل سپاهان و تراکتور در نیمه‌نهایی لیگ امیدهای ایران

کد خبر: ۱۰۵۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 19 May 2021

مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در دو گروه برگزار شد که در نهایت تیم های اول و دوم دو گروه به مرحله ی نیمه نهایی راه پیدا کردند. بازی ها در دور نخست به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار شد و در مرحله نیمه نهایی بازی ها برنده دیدار سپاهان و تراکتور و برنده دیدار نساجی و نفت اهواز به بازی نهایی راه پیدا می کنند. بازی های مرحله ی نیمه نهایی هم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. 

 

ضمن اینکه تیم های نود ارومیه و گل گهر سیرجان به رده ی پایین تر مسابقات سقوط کردند. نکته ی جالب اینکه هیچ یک از تیم های تهرانی در مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور حاضر نمی شوند و ترجیح می دهند در مسابقات لیگ برتر امیدهای تهران حاضر شوند! شاید به این دلیل که حضور در مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور با توجه به سفرهایی که باید انجام بدهند برای آنها هزینه به دنبال خواهد داشت. 

 

سه تیم از چهار تیم راه پیدا کرده به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر امیدهای کشور از تیم های حاضر در لیگ برتر هستند. سپاهان که هم اکنون صدرنشین بازی ها به حساب می آید. تراکتور که به مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده و نساجی که شرایطش برای بقاء در جدول بازی ها بهتر شده است.

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط سپاهان ودیگر هیچ ........
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر