بازدید 8466
پاسخ استعلام فدراسیون از سازمان نظام پزشکی آمد؛

پزشک مورد علاقه مجیدی، مدرک لازم را ندارد

کد خبر: ۱۰۵۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 19 May 2021

سازمان نظام پزشکی در پاسخ به استعلام فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که پزشک مدنظر فرهاد مجیدی فاقد مدرک لازم برای نشستن روی نیمکت است.

به گزارش تابناک ورزشی، یک روز قبل از برگزاری دربی 95، فرهاد مجیدی به دلیل اینکه ایفمارک، مدارک پزشکی سیدمحمد آقامحمدآبادی را برای نشستن روی نیمکت استقلال تأیید نکرد، به انتقاد از زهره هراتیان رئیس ایفمارک پرداخت.

پزشک مورد علاقه مجیدی، مدرک لازم را ندارد

مجیدی گفته بود که چطور پزشک مدنظر او در زمان تیم امید روی نیمکت می‌نشسته، اما امروز به دلیل آنکه مدرک پزشکی‌اش، دندانپزشکی است، اجازه نشستن روی نیمکت را ندارد. باشگاه استقلال به دنبال تشدید تنش‌ها، مدارک جراحی پلاستیکی پزشک خود را منتشر کرد.

مرکز پزشکی ایفمارک که باید تاییدیه پزشکی تیم‌ها را ارائه کند، مجوز حضور آقامحمدآبادی را در استقلال نداد چرا که هراتیان معتقد بود طبق ضوابط نمی‌تواند برای او که یک دندانپزشک است، مجوز صادر کند.

با این حال پیش از دربی مجوز موقتی برای حضور این پزشک روی نیمکت استقلال صادر شد تا فدراسیون فوتبال برای ادامه حضور او روی نیمکت آبی‌پوشان به عنوان پزشک از سازمان نظام پزشکی استعلام بگیرد.

طبق استعلامی که منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از سازمان نظام پزشکی گرفته و این سازمان نیز پاسخ داده، مشخص شد دکتر سیدمحمد آقامحمدآبادی که مدارک پزشکی خود را از کشور آلمان گرفته، در دو مقطع بین سال‌های 89 تا 91 و 93 تا 94 مدرک دارای اعتبار داشته و اکنون این مدارک فاقد اعتبار است، اما مجوز دندانپزشکی و جراحی فک و صورت را به صورت دائمی دارد. با توجه به اینکه پزشکان تیم‌های فوتبال باید پزشک عمومی یا بالاتر باشند، این شخص امکان حضور روی نیمکت استقلال را ندارد.

مجیدی می‌گوید با این پزشک در تیم امید آشنا شده و فدراسیون او را به عنوان پزشک تایید کرده و با این شرایط مشخص می‌شود با توجه به تاریخ اعتبار مدرک موقت او، هم در فدراسیون فوتبال و هم در باشگاه استقلال نسبت به استفاده از این پزشک تخلف صورت گرفته است.

با نامه زیر مشخص می‌شود که مدرک عمومی پزشک مدنظر استقلال دیگر اعتبار ندارد و او طبق قوانین نمی‌تواند روی نیمکت این تیم بنشیند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
بیچاره میخواسته بشینه روی نیمکت فوتبال تماشا کنه و بابتش حقوق نجومی هم بگیره. نانش رو آجر کردین؟
باور کنید این تیم فقط به درد دسته 3 فوتبال میخوره. فکر میکنن هر کاری که دلشون میخواد میتونن بکنن. دوره تاج و احمدی نژاد دیگه تموم شده.
یعنی چی در فلان سال اعتبار داشت و الان نداره؟!!!
قوانین در این زمینه کاملا واضحه و اینکه تایید مدارک مربوط به سال اخذ مدرک هست و موسسه ای که الان از نظر آموزش عالی معتبره، یعنی اگر الان مدرک گرفته بشه معتبره. هرچند اگر سال های بعد از منظر آموزش عالی نامعتبر شناخته بشه، مدارک قبلی اعتبار رو از دست نمیدهند!!!
به نظرم سایت باید دنباله ی این سیاسی بازی کثیف رو بگیره
امروز دندانپزشک، فردا روانپزشک و پس فردا حتما می خواید دامپزشک رو نیمکتتون بنشونید.
مجیدی فقط میخواد با هوچی گری و شلوغ کاری و تهمت زدن کار پیش ببره.
من ک نفهمیدم مدرک پزشکی ایشان تا سال فلان اعتبار داشته و الان نداره یعنی چی؟ تمام جامعه پزشکی میدونن که کسی که مدرک جراحی صورت داره خب باید مدرک پزشکی عمومی داشته باشه.... مثل اینکه بگیم ما مدرک مهندسی ایشون رو قبول داریم ولی مدرک دیپلمشون رو قبول نداریم؟ نمیدونم اینو یکی معلوم کنه؟ بعدشم نظام پزشکی مدارک رو تایید نمیکنه بلکه وزارت بهداشت تایید میکنه که این فرد آیا پزشک هست یا نه و نظام پزشکی فقط محدوده منطقه کاری و مجوز اعتبار مطب رو تایید میکنه
میتونه بگه مثلا ایشون تا بازآموزی رو نیاره نمیتونه مجوز مطب رو تمدید کنه نه اینکه بگن این آقا اصلا پزشک نیست!!! ادم چیزهای عجیبی میشنوه
اون موقع که استیلی پرس پلیسی تو تیم امید بود این دکتر مجاز بود حالا که اومده استقلال مجاز نیست .اینجاست که میگیم لنگ پلیس با کمک مافیا و دولت جام میاره وگرنه هیچی نیست به غیر از پفک نمکی!!!!!خخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
بسوز که داری خوب میسوزی
با توجه به اینکه مدارک معتبر نداشته ، الان پرسپولیس ها هم اعتراض کنن بازی با استقلال باید 3 هیچ بشه به نفع پرسپولیس. اصلا تیم های ایرانی حواشی شون از فوتبال شون ( شوت بال ) بیشتره. حیف وقت که لیگ فوتبال ایران رو ببینید. همه دنبال محکوم کردن یکی دیگه هستن
دارید راجع به مدرک پزشکی صحبت می کنید نه جواز کسب که یک روز اعتبار داشته باشه یک روز نه! چطوری مدرک پزشکی با اعتبار چند ساله صادر شده اون مرکز صدور مجوز خودش عامل فساده
به شما قول میدم این اسطوره شما استقلالیا(فرها مجیدی) به کمک داداشش(فرزاد مجیدی) این استقلال رو نابود و بدهکار میکنن خودشون هم بر میگردن دبی همه تقصیرها رو هم میندازن گردن پرسپولیس، داور، وزیر و الا ذالک. حالا ببینید کی بهتون گفتم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها