بازدید 7069

بهترین فیلم‌ های کمک درسی در زمان کرونا

کد خبر: ۱۰۵۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 19 May 2021

همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار ویروس کرونا، تغییر و تحولات بزرگی در سراسر جهان و در زمینه‌های مختلف، روی داد. بخشی از این تحولات در زمینه آموزش دانش آموزان و روی آوردن به شیوه‌های نوین آموزش بود. از جمله این روش‌های جدید آموزشی که در این زمان خاص، نقش قابل توجهی پیدا کردند می‌توان به آموزش‌های مجازی و آنلاین اشاره کرد که معلمین مدارس انجام آن را بر عهده گرفتند. فیلم‌های آموزشی بخش دیگری از این امکانات مجازی هستند که می‌توانند در تکمیل فرایند آموزش، نقش قابل توجهی داشته باشند. با توجه به اهمیت این ابزار آموزشی و عدم آشنایی کافی با انواع این فیلم‌ها در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین فیلم‌های کمک درسی در زمان کرونا بپردازیم تا خانواده‌ها و دانش آموزان و مربیان بتوانند برای تکمیل فرایند آموزش و یادگیری از آن استفاده کنند.

بهترین فیلم‌ های کمک درسی در زمان کرونا

معرفی بهترین فیلم‌های کمک آموزشی در زمان کرونا

فیلم آموزشی علوم و فنون ادبی جامع کنکور انسانی سری مخ نقره‌ای

یکی از فیلم‌های آموزشی و کمک درسی که می‌تواند برای دانش آموزان کنکوری در زمان کرونا مورد استفاده قرار بگیرد فیلم آموزشی علوم و فنون ادبی جامع است. این فیلم آموزشی، توسط انتشارات گاج در سال 1398 تولید شده است. فیلم آموزشی علوم و فنون ادبی رشته علوم انسانی، دارای 14 عدد لوح فشرده است و دانش آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته علوم انسانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

فیلم آموزشی منطق دهم انسانی سری معلم خصوصی نقره‌ای

یکی دیگر از منابع آموزشی که در زمانه کرونا می‌تواند به دانش آموزان کمک کند تا یادگیری‌های خود را تکمیل نمایند، فیلم آموزشی منطق دهم رشته علوم انسانی و سری معلم خصوصی است. نام مدرس این فیلم آموزشی و کمک درسی، مهرداد امجدیان است. این فیلم در سال 1397 ساخته شده است. تعداد لوح فشره این ابزار کمک اموزشی 8 عدد و نوع آن دی وی دی است. این فیلم برای دانش آموزانی ساخته شده است که در پایه دهم و رشته علوم انسانی هستند.

فیلم آموزشی جامع اول سری معلم خصوصی نقره‌ای

این فیلم آموزشی، شامل دروس ریاضی و علوم و فارسی در پایه اول دبستان است که سعی شده در آن، مباحث این کتاب‌های درسی به طور کامل آموزش داده شود و حل تمرین و هم‌چنین انجام فعالیت‌ها نیز از دیگر بخش‌های این فیلم کمک درسی است. مباحث کتاب‌های درسی در این فیلم، توسط دو نفر از مدرسین به نام‌های نیر السادات طباطبایی و هم‌چنین ندا امینی آموزش داده می‌شود. فیلم آموزشی جامع اول دبستان در سال 1397 تولید شده است و شامل 32 عددد لوح فشرده دی وی دی است.

بهترین فیلم‌ های کمک درسی در زمان کرونا

فیلم آموزشی جامع دوم سری معلم خصوصی نقره‌ای

با استفاده از این فیلم آموزشی نیز می‌توانید معلم خصوصی را با هزینه‌ای بسیار پایین به ویژه در ایام کرونا، به خانه خود بیاورید. فیلم آموزشی جامع دوم، مباحث کتاب درسی ریاضی علوم و هم‌چنین فارسی سال دوم دبستان را آموزش می‌دهد و تمامی مباحث کتاب درسی از قبیل تمرین‌ها و هم‌چنین فعالیت‌های آن را نیز در بر گرفته است. مدرسین این فیلم آموزشی مرضیه رفیع، فاطمه صالحی و هم‌چنین ویدا اسدی هستند. این فیلم آموزشی در سال 1397 ساخته شده است و شامل 26 عدد لوح فشرده است.

فیلم آموزشی ریاضی یازدهم تجربی سری معلم خصوصی نقره‌ای

در این فیلم کمک آموزشی، سعی شده تا مباحث کتاب درسی ریاضی پایه یازدهم در رشته تحصیلی تجربی آموزش داده شود. این فیلم هم‌چنین حل تمرین و تمامی فعالیت‌های کتاب درسی را پوشش داده است. فیلم آموزشی ریاضی یازدهم تجربی سری معلم خصوصی، در سال 1397 تولید شده است و تعداد لوح فشرده آن 24 عدد به صورت دی وی دی است. آریان حیدری و هم‌چنین محمد محمد پور مدرسین فیلم این فیلم کمک اموزشی هستند.

فیلم آموزشی فیزیک یازدهم تجربی سری معلم خصوصی نقره‌ای

فیلم کمک آموزشی فیزیک در پایه یازدهم تحصیلی در رشته علوم تجربی، توسط مهدی مظلومی تدریس شده است. این فیلم شامل تمامی مباحث کتاب درسی است که به دقت آموزش داده می‌شوند. هم‌چنین در برگیرنده تمرین‌ها و فعالیت‌های درسی است. انتشارات گاج این فیلم را در سال 1397 ساخته است. تعداد لوح فشرده آن 22 عدد دی وی دی است.

فیلم آموزشی عربی دوازدهم انسانی سری معلم خصوصی نقره‌ای

فیلم آموزشی عربی برای دانش آموزان پایه تحصیلی دوازدهم در رشته علوم انسانی تهیه شده است. مدرس در این فیلم مباحث کتاب درسی را به طور کامل آموزش می‌دهد و سپس برای تکمیل یادگیری از حل تمرین‌ها و فعالیت‌ها استفاده میکند. تدریس این فیلم کمک آموزشی توسط الهه مسیح خواه انجام می‌گیرد. انتشارات گاج این فیلم آموزشی را در سال 1398 تولید کرده است. فیلم آموزشی عربی در این پایه، شامل 5 عدد لوح فشرده است.

فیلم آموزشی زبان انگلیسی دوازدهم سری معلم خصوصی نقره‌ای

فیلم آموزشی و کمک درسی زبان انگلیسی برای پایه دوزادهم تحصیلی، شامل آموزش کامل مباحث کتاب درسی به همراه فعالیت‌ها و تمرین‌های آن است. مدرس این فیلم آموزشی، علی قیومی است. فیلم آموزشی زبان انگلیسی برای این پایه تحصیلی، در سال 1398 توسط گاج ساخته شده است. نوع لوح فشرده این فیلم، دی وی دی و تعداد لوح‌های این مجموعه، 8 عدد است.

فیلم آموزشی هندسه دوازدهم ریاضی سری معلم خصوصی نقره‌ای

این فیلم آموزشی سعی دارد به آموزش مباحث کتاب درسی هندسه در سال دوازدهم تحصیلی بپردازد. از طرف دیگر تمامی تمرین‌ها و فعالیت‌های کلاسی نیز در این فیلم گنجانده شده‌اند. سال ساخت این فیلم آموزشی 1398 است. تعداد لوح فشرده این مجموعه آموزشی 8 عدد دی وی دی است. نام مدرس این فیلم محمد ارباب بهرامی است.

بهترین فیلم‌ های کمک درسی در زمان کرونا

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین فیلم‌های کمک درسی در زمان کرونا بپردازیم. بنابراین چند نمونه از بهترین این ابزار کمک آموزشی را در پایه‌های مختلف تحصیلی و رشته‌های متفاوت معرفی نمودیم تا از این طریق والدین و مربیان و دانش آموزان، آشنایی اندکی را با این فیلم‌ها پیدا کنند. هر چند تعداد فیلم‌های آموزشی و کمک درسی بسیار بیشتر از موارد گفته شده است. با استفاده از این مواد کمک آموزشی به ویژه در زمان کرونا مربیان و والدین می‌توانند نسبت به یادگیری فرزندان و دانش آموزان خود اطمینان بیشتری به دست آورند و فرایند آموزش را از این طریق تکمیل نمایند. برای خرید فیلم های آموزشی مخ به کتاب فروشی آنلاین گاج مارکت مراجعه کنید و این فیلم های آموزشی رو با تخفیف دریافت کنید.


نمایشگاه کتاب 1400 گاج بصورت آنلاین درحال برگزاری است که میتونید در این نمایشگاه تمام محصولات گاج را تا 50 درصد تخفیف بخرید .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی