بازدید 7624

سعید محمد کیست؟

سعید محمد متولد ۱۳۴۷ در تهران، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از مهر ۱۳۹۷ است که جایگزین عبادالله عبداللهی شده‌است.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 18 May 2021

سعید محمد متولد ۱۳۴۷ در تهران، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از مهر ۱۳۹۷ است که جایگزین عبادالله عبداللهی شده‌است. او در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب تندیس برنز جایزه بین‌المللی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها از انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA) شد.

او پیش از فرماندهی قرارگاه سازندگی، مدیرعامل گروه ایرانیان اطلس (سازنده و مالک چندین مرکز خرید در شهرهای مختلف ایران) بود. او چندین سال نیز مدیرعامل سپاسد از زیر مجموعه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص بود.

شاخص‌ترین دیدگاه اقتصادی او، دیدگاه مبتنی بر عمران و آبادانی می‌باشد، همان چیزی که اصولگرایان از آن به عنوان «سازندگی» یاد می‌کنند. با وجود این، سعید محمد در همین حوزه نیز یک دیدگاه شاخص دارد، وی معتقد است: مردم باید لذت و منفعت سازندگی را ببرند و  سازندگی نباید فاصله طبقاتی ایجاد کند. سعید محمد در سی و پنجمین جلسه علنی شورای عالی استان‌ها گفت: همه ما باید به دنبال ایجاد تمدن بزرگ اسلامی ایرانی باشیم و مدیران شهری باید به سمت الگوی مدرن شهر اسلامی بروند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار