بازدید 5693
۲
به آل کثیر بگوییم دیگر شادی گل نکند

پیروانی: جواب توهین‌ها را در دربی دادیم

کد خبر: ۱۰۵۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 18 May 2021

افشین پیروانی درباره این موضوع که به‌عنوان مدیر تیم، در نبود مدیرعامل باشگاه و... درباره مسائل پرسپولیس صحبت می‌کند، اظهار داشت: مدیرعامل، کادر فنی و... همه روتین کارشان را انجام می‌دهند. من از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. شب مسابقه است و باید تمرکزمان روی بازی جام حذفی باشد، ولی مجبور شدم روی خط بیایم. عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، وی که با برنامه ”فوتبال برتر“ ‌گفت‌وگو می‌کرد، درباره افراد زیادی که در روز دربی در ورزشگاه بودند، تصریح کرد: روز قبل از بازی به ما گفتند هر تیم 15 سهمیه دارد و آقایان اگر پنج نفر را آوردند ما مقصر نیستیم و نباید جوابگو باشیم. از تونل که به ورزشگاه آمدیم پشت نیمکت حریف تعدادشان خیلی بیشتر بود و به من، تیم من و مربی ما بی‌احترامی کردند و من هم جواب‌شان را دادم. اینکه می‌گویند ما کسی را روی سکوها نداشتیم قشنگ نیست. من نمی‌شناسم‏، اما اینکه می‌گویند همه پرسپولیسی بودند درست نیست. آنها هم طرفداران‌شان بودند. ما به حضور تماشاگر خودمان هم معترض بودیم.  فکر می‌کنم دوستان اشتباه دیدند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد داوری دربی تصریح کرد: قضاوت داور طوری بود که در آن صحنه تشخیص پنالتی سخت بود. یکسری از باشگاه‌ها دست به بیانیه‌ دادن‌شان خوب است و تا حرف می‌زنیم معترض می‌شوند و بیانیه می‌دهند. در آن لحظه و صحنه کسی معترض نشد، ولی بعد از آن عکسش منتشر شد و اعتراض کردند. در بازی رفت دربی، مگر بازیکن حریف اخراج نشد و پنالتی نگرفتند، کسی اعتراض کرد؟! اگر اینطور بود یک بازیکن حریف باید سه بار اخراج می‌شد! در دقیقه 90 تک به تک ما را آفساید گرفتند. باید یک مقدار منطقی‌تر فکر کنیم.

پیروانی درباره شکایت باشگاه استقلال از خوشحالی آل‌کثیر گفت: من نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد. شادی گل عیسی چیز خاصی ندارد. من فکر می‌کنم باید به آل‌کثیر بگوییم که اگر گل زد شادی نکند! او بازیکنی قوی است، ولی باید بگوییم شادی نکند و سرش را پایین بیندازد. اگر قرار به محرومیت باشد رونالدو، مسی و ژاوی هم باید محروم شوند. این افراد باخت را توجیه می‌کنند. استقلال قابل احترام است، ولی در چند بازی گذشته برد نداشته است و این بازی را هم به شادی گل آل‌کثیر‏، تماشاگر در ورزشگاه و اشتباهات داوری گیر داده‌اند. عیسی آل‌کثیر شادی‌اش به سمت نیمکت نبود و سمت دوربین‌ها بود. اینها فرار رو به جلوست و قشنگ نیست. آقای مددی قابل احترام است، ولی ربط دادن اتفاقات درست نیست.

وی در مورد اینکه چرا رأی بازی با سپاهان بعد از دربی صادر شد، گفت: مگر روز قبل از دربی من را پنج میلیون جریمه نکردند‏؟ چرا با بازیکنان استقلال در سال گذشته و اتفاقاتی که در فرودگاه افتاد، حرکت و برخوردی نشد؟ یعنی این آقایان برای کمیته انضباطی تعیین تکلیف می‌کنند؟ ما در زمین برنده می‌شویم و به این مسائل اعتراض نمی‌کنیم.

پیروانی راجع به اینکه بعد از بازی با سپاهان گفت، شخصی که در ورزشگاه حضور داشت را نمی‌شناسد، تصریح کرد: من آن آقا را نگفتم نمی‌شناسنم، به ما گفتند که این آقا تدارکات است؟ گفتم نه. بعداً گفتند این آقا ماساژور است؟ گفتیم نه. این آقا طرفدار است و به‌عنوان میهمان به ورزشگاه آمده بود. این آقا با اتوبوس به اصفهان آمده بود و همراه ما نبود. این آقا در باشگاه و تیم سمتی ندارد. نفراتی که در کنار زمین در ورزشگاه نقش جهان بودند مشخص نبودند و باید آنها مشخص شود که چه کسانی هستند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به مجری برنامه فوتبال برتر هم گفت: شما در شروع صحبت‌تان با بنده‏، به درستی صحبت نکردید. شما اجازه ندارید که تعیین تکلیف کنید چه کسی از طرف باشگاه ما روی خط بیاید. مدیرعامل ما شب و روز در حال کار است و هیچ وقت مصاحبه نمی‌کند. او شب و روز می‌دود که پول تهیه کند  تا مشکل مالی را برطرف کند. مدیرعامل ما نمی‌آید در برنامه‌ها شرکت کند. آقایان پیش‌داوری کرده و تعیین تکلیف می‌کنند. مگر عضو شورای شهر که در هیئت مدیره تیم حریف است نگفت جام اسنپی برای ما می‌فرستند؟! مسئولان ما آیا برخوردی کردند؟ وقتی مربی حریف به وزیر بی‌احترامی می‌کند، البته ما کاری به وزیر بودن‌شان نداریم، شخصیت حقیقی‌اش مهم است که به‌عنوان یک شخص طرفدار تیم ماست، آیا ما باید اینچنین برخورد می‌کردیم؟! همین وزرا مسئولان استقلال را بر سر کار گذاشته‌اند که امروز اینطور حرف می‌زنند. نظر من این است که وزیر یک کری خوانده است، ولی به کسی بی‌احترامی نکرده است. شما به دنبال این هستید که برنامه‌تان پیشرفت کند، هر کسی که دوست دارد بیاید روی خط و صحبت کند و ... . ما هم برای پاسخگویی آماده‌ایم.

وی در واکنش صحبت‌های سرپرست تیم استقلال عنوان کرد: من ابتدا تبریک می‌گویم که شما (مجری برنامه فوتبال برتر) به هدف‌تان دارید می‌رسید که دو نفر را مقابل هم قرار بدهید! ایشان گفت من در حدی نیستم که جواب آقای مجیدی را بدهم، درست است من در حدی نیستم جواب ایشان را بدهم. بحث من این بود که عیسی آل‌کثیر روبه‌روی نیمکت استقلال حرکتی انجام نداده است. سهمیه 15 نفر را هم خودشان تأیید کردند و اگر پنج نفر آوررند ما مقصر نیستیم. من چیز خاصی نگفتم که دوستان ناراحت شدند. ما بردیم حالا شانسی بردیم، بالاخره بردیم و به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

پیروانی ادامه داد: همین تبلیغی که تیم استقلال روی پیراهنش می‌زند این را خیلی‌ها کمک کردند که الان مورد هجمه و توهین قرار می‌گیرند. من فکر می‌کنم باید یک مقدار احترام‌ها حفظ شود. من از مردم عذرخواهی می‌کنم که این موقع بی‌احترامی شنیدند. عذرخواهی می‌کنم که اگر حرفی زدم و آقای کمک سرپرست ناراحت شدند، ولی قشنگ نیست به این شکل صحبت کردن. ما آمدیم بحث فنی کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگر برای یک بار کمیته بی انظباط به اصطلاح انظباطی بی طرفانه بررسی و رای صادر کند قطعا تیم پرسی پولیس
ادب میشه .
آخه دعوای فرودگاه چه ربطی داره به دعوا در زمین و محیط ورزشگاه؟ این آدمکهای کوچیک مغز فوتبال رو با شارلاتان بازی به اینجا رسوندن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان