بازدید 11329
۱
خبر

یک عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عزل شد!

کد خبر: ۱۰۵۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴ 10 May 2021

باشگاه پارس جنوبی جم در روزهای اخیر شاهد تغییرات مدیریتی بوده است. بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه از پارس برکنار و حمید افشاری جایگزین او شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تا اینجا هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است و یک جابجایی مدیریتی معمول در سطح یک باشگاه دسته اولی ایجاد شده که در ه تیم دیگری هم ممکن است اما همین رخداد عادی، ترکیب هیات رییسه فدراسیون فوتبال را به هم خواهد ریخت.

افشاری در دیدار روز گذشته (شنبه) پارس جنوبی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در رختکن تیم جمی حضور یافت و به بازیکنان قول پرداخت بخشی از مطالبات آنها را داد. این جابجایی مطابق گفته ایرج خرمدل، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی قطعی شده است.

خرمدل در این باره گفت: این تغییر هنوز رسمی نشده اما قطعی شده و در حال طی روال رسمی است. صورتجلسه آن روی میز من است.

این در حالی است که رضاییان در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها عضویت دارد و این نماینده باید در یکی از باشگاه‌ها فعالیت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به وزیر ورزش نگاه کنید؟ شخصیتی متکبر دارد انگار تمام عمرش را در محرومیت گذرانده و اکنون می خواهد تمام عقده هایش را با رئیس بازی خالی کند.
تنها وزیر ورزش نیست بطور کلی آدم هایی مسولیت در دست دارند که تنها علاقه و انگیزه شان، رئیس بودن است و هیچ علاقه ای به "ساختن" ندارند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر