بازدید 6667

پاترول دزد دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۵۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸ 06 May 2021

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی پاترول خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت: هفتم آذر ماه سال گذشته وقوع یک فقره سرقت خودرو از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۴۴ جوادیه مخابره که با اعزام واحد گشتی مال باخته اظهار می‌دارد خودروی پاترولش را در جلوی منزل واقع در تهرانپارس پارک و بعد از مراجعه متوجه میشود که خودرو به سرقت رفته است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان بدواً مراتب سرقت خودرو را در سیستم سراسری پلیس آگاهی ثبت و اقدامات گسترده و همه جانبه‌ای در جهت کشف خودرو و دستگیری سارق یا سارقان انجام می‌دهند تا اینکه مشخص شد محل وقوع جرم دارای دوربین مداربسته می‌باشد که با بازبینی فیلم صحنه سرقت، مشاهده شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید به محل سرقت مراجعه و خودروی پاترول را سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با بررسی‌های انجام شده تعدادی از ارقام شماره پلاک خودرو بدست آمد و با انجام اقدامات علمی، سرانجام شماره پلاک خودروی سارقان استخراج و دستور توقیف خودرو و دستگیری سارقان گرفته شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه برای پی جویی سرقت کارآگاهان موفق می‌شوند پنجم اردیبهشت ماه مالک خودروی پراید به نام یاور را دستگیر و در تحقیقات پلیسی اظهار کرد، در روز سرقت به اتفاق یکی از دوستانم بنام وحید با خودروام به محل سرقت رفتیم و خودروی شاکی را سرقت و بعد از چند روز خودرو را کنار خیابان رها کردیم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان به کشف خودروی مال باخته اشاره کرد و گفت: دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی