بازدید 10755

شرایط پیچیده کیانوش رستمی قبل از آخرین انتخابی کلمبیا

کد خبر: ۱۰۴۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶ 05 May 2021

کیانوش رستمی پس از طلای ۲۰۱۶ و نقره ۲۰۱۲ تصمیم داشت به سومین مدال المپیک خود برسد که در این راه به یک مشکل بزرگ برخورد کرد و آن هم گرفتن مجوز حضور در المپیک است.

 

به گزارش تابناک ورزشی، رستمی به دلیل اینکه در دوره دوم مسابقات گزینشی المپیک، امتیازی نگرفت اکنون در شرایط سختی برای رسیدن به سهمیه قرار گرفته است. 
او در دوره دوم مسابقات، در قهرمانی جهان اوت کرد و امتیازی نگرفت و در مسابقات سوئیس هم هر چند وزنه زد اما چون فدراسیون او را در مهلت تعیین شده ثبت نام نکرده بود، بنابراین امتیازی که از این مسابقه گرفت برایش محاسبه نشد.
رستمی اکنون ۳۰۱۴ امتیاز دارد و در قهرمانی آسیا ۹۷۳ امتیاز گرفت که این امتیاز نتواست گره گشای کمبود امتیازات او برای رسیدن به سهمیه باشد.
او اکنون یک مسابقه گزینشی المپیک دیگر را پیش رو دارد که هر چه دارد را باید بگذارد تا بتواند امتیازی بگیرد که بتواند به او کمک کند. 
البته کور سوی امیدی هم برای رستمی ایجاد شده است. در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان، مسئولان فدراسیون ایران از دبیر کل فدراسیون جهانی درخواست کردند که فدراسیون جهانی امتیاز مسابقه سوئیس را برای رستمی محاسبه کند و حالا قرار است این درخواست در هیات اجرایی فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار بگیرد.
رستمی فعلا در شرایط نامشخصی از لحاظ کسب سهمیه قرار دارد و این مسئله قطعا روی روحیه او تاثیر گذار بوده است چرا که در مسابقات قهرمانی آسیا نیز با روحیه نه چندان خوب روی تخته مسابقات رفت و وزنه زد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر