بازدید 8437
سلیمانی، دبیر و معاون کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران:

مهدوی کیا از قدرتش سوء استفاده می‌کند

کد خبر: ۱۰۴۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 29 April 2021

سلیمانی، دبیر و معاون کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران می گوید: اقدام صداوسیما در پرداختن به پرونده محکومیت آکادمی کیا هدفمند بود. چطور مسابقات لیگ برتر یا مسابقات فوتسال بانوان و آقایان بررسی نمی‌شود .

 

به گزارش تابناک ورزشی،  سلیمانی افزود: از لیگ نوجوانان که ما صدها حکم شبیه به آن داشته‌ایم، برای آکامی کیا پخش می‌شود؟ آقای مهدوی کیا دارد از قدرت و لابی خود سوء استفاده می‌کند.

برای ما فرقی ندارد که باشگاه مقابل ما استقلال باشد، پرسپولیس یا باشگاه‌های دیگر. همه برای ما یکی هستند و باید تا آخر پرونده را بررسی کرد.

این معاون کمیته انضباطی فوتبال پایتخت گفت: مورد مشابه دیگری در یک پرونده داشتیم که بازیکن در رده‌های سنی پایه اصلاً ایرانی نبود. بررسی کردیم و متوجه شدیم این بازیکن را از یک کشور دیگر آورده‌اند. حتی در این مورد پلیس ۱۰+ را در جریان قرار دادیم.

سلیمانی در پایان گفت: مهدوی کیا اطلاعاتی از آیین نامه انضباطی ندارد. آیین نامه ما ترجمه شده از کنفدراسیون آسیا و فیفا است. به نظرم مهدوی کیا حتی از اتفاقاتی که در آکادمی اش رخ می‌دهد اطلاعی ندارد. چون در ایران نیست در حالی که در آیین نامه به صراحت آمده مسئول هر اتفاقی که در یک باشگاه رخ بدهد، مدیرعامل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار