بازدید 13336
۲

دستگیری رئیس دفتر نماینده ایرانشهر

قاچاق سوخت از معضلات و چالش‌های مهم استان سیستان و بلوچستان است و هر چند وقت‌ یک‌بار خبرساز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 27 April 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری‌آنلاین، این مساله در سال گذشته با انتشار خبر بازداشت تعدادی از کارکنان ادارات فرمانداری، صمت و شرکت نفت شهرستان ایرانشهر از سوی روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر خبرساز شد.

اکنون پرونده قاچاق سوخت ایرانشهر از حساسیت بالایی برخوردار است و روند آن همچنان ادامه دارد و تازه‌ترین خبر مربوط به این پرونده نشان می‌دهد، ابعاد تازه‌تری به خود گرفته و پای متهم دیگری نیز به آن کشیده شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار در گفت و گو با خبرنگار همشهری آنلاین اظهار کرد: فعالیت‌های شرکت ملی نفت ایران در استان سیستان و بلوچستان زیر نظر دو حوزه زاهدان و چابهار اداره می‌شود که شرکت ملی فراورده‌های نفتی ایرانشهر زیر نظر چابهار است.

سیدکاظم اسد درباره روند و نتیجه بررسی پرونده قاچاق سوخت ایرانشهر گفت: این پرونده زیر نظر مراجع امنیتی و قضایی ایرانشهر قرار دارد و هنوز مختومه و رای برای متهمان آن صادر نشده ‌است.

بازداشت متهم جدید پرونده
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر امروز سه‌شنبه (۷ اردیبهشت) گفت: رئیس دفتر نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی به اتهام قاچاق سوخت دستگیر شد.

حجت‌الاسلام سعید راشکی با بیان اینکه این متهم ۴ روز پیش دستگیر شده افزود: رئیس دفتر نماینده ایرانشهر در خصوص قاچاق سوخت دستگیر شده و اکنون برای انجام تحقیقات در اختیار اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان است. تحقیقات درباره اینکه میزان ارتشا و آنچه در این زمینه به‌دست آورده ادامه دارد که در صورت ثابت شدن اتهامات حتما اقدام قضایی انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر بیان کرد: این پرونده در ادامه همان پرونده بازداشت رئیس شرکت نفت ایرانشهر است که در آن اغلب کارمندان شرکت نفت به جز یکی ۲ نفر بازداشت شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
ادارات را فساد برداشته سوای حقوق خوبی که بابت کار نکرده شان می گیرند و همه ارباب رجوع ناراضی هستند کارهای غیر قانونی هم در حد توان و آمد کار می کنند
حتما مثل حکایت شهرداری قبلی تهران است که رئیس از زیر دستش 12 سال بی خبر بوده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار