بازدید 21724

لغو منع تردد شبانه در شب‌های قدر

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه ای به وزارت ارشاد، وزارت بهداشت، ناجا، صدا و سیما، حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای ائمه جمعه و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی، خواستار پیگیری اجرای بند ۱ مصوبات شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص شب های قدر شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 26 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بابک دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در این نامه به مصوبات شصت وششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد، اشاره و بر اجرایی شدن بند۱ مصوبات ابلاغی در خصوص مراسم احیای شب های قدر تاکید کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در بند ۱ مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا آمده است: در خصوص مراسم احیاء شبهای قدر و نماز روز عید فطر، در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی مراسم احیاء و نماز عید فطرصرفاً در فضای باز با جمعیت محدود برگزار گردد و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی پروتکل‌های بهداشتی جدید را ابلاغ می کند.

همچنین در شهرهای با وضعیت زرد وآبی بر اساس الزامات و محدودیت های تعیین شده طرح جامع مدیریت هوشمند اقدام گردد. مدت زمان برگزاری مراسم شبهای قدرحداکثر٢ ساعت بوده ولازم است دستگاههای مربوطه این امر را به صورت جدی نظارت نمایند و به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدرطرح منع تردد شبانه (از ساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاً در شب‌های قدر اجرایی نمی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۸
پس جاده هارو باز كنند بريم شهرهاي خودمون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مسافرت ها کرونا رو زیادتر میکنه. چیز دیگه اصلاااااااااااااا
دست تان درد نکنه
جالبه.
اولا چرا تسامح می کنید مگر ویروس این چیزها حالیش هست باعث میشه مردم سایر قوانین قرنطینه را هم سرسری بگیرند شب از بالکن نگاه می کنم تا ساعت 1 خیابانها همچنان شلوغ است نیروی انتظامی اصلا نیست با این وضعیت سالها همراه مرگ و میر کرونا هستیم مگر اینکه خودش برود این نوغ مبارزه با کرونا سطح مدیریت ایرانی را در سایر موارد به دنیا نشان می دهد بابا 454 کشته دیروز معادل 8هزار کشته برای هند 1/359 میلیاردی است اصلا مثل اینکه یک کس دیگر این کشور را اداره می کند
این همه بگیر و ببند برای این بیماری ... کمی هم روی روان مردم کار کنید.
تجربه محرم نشون داده که در این مراسم ها مردم بیشتر رعایت میکنند.
تصمیم درستی بود.
ضمنا دوستان مخالف اگر به مستندات تاریخی نگاه کنید و کمی فکر کنیم متوجه خواهید شد که این بیماری رو کسی جز خداوند نمیتونه ار سر ما رفع کنه. دیدید همه چیز تعطیل کردند ولی باز هم مشکل حل نشد.
سابق با قراردادن منبرها در خیابانها و تزرع مردم به درگاه خدا و طلب عفو مشکل را رفع میکردند ولی الان نگاه به فایزر و دیگر نهادهایی است که تجربه و شواهد نشان داده که هدف انها جز پر کردن جیب خودشان نیست.
اندکی تفکر و توبه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
واقعا متاسفم که هنوز هم افرادی با طرز تفکر تو وجود دارن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
حرف زدن بلد نیستی و فقط با کلمات بازی کردی
حداقل یاد بگیر حرف نزن از این به بعد
ما که نفهمیدیم بالاخره وضعیت کرونا حاد هست یا نه
اگر هست که دیگه عید نوروز و شب قدر و ... مفهومی نداره
در اسلام هم آمده اگر در مسئله ای جان مسلمانان تهدید بشود انجام آنکار حرام است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
با این حساب ما نه اسلام داریم نه مسلمانیم
اصن اون شبها کرونا میره می شینه یه گوشه گریه میکنه کاری به کسی نداره. اصن خدا رو چه دیدید شاید جوگیر شد توبه کرد گذاشت رفت.
خب با اين مصوبه تاييد موكد شد كه كرونا دروغي بيش نيست و فقط جنبه سوء استفاده هاي سياسي در مملكت رو داره

و الا مگر ميشه در شب هاي قدر بي مشكل
ولي براي كسبه بي نوا كه چك براي پاس كردن دارند مشكل دار
و براي بالنها جهت برگشت زدن اون چك ها هم بي مشكل باشه؟؟؟!!!!!!!!!!!!..................
خوب درست میگن . توی اون تاریخ کرونا انتقال پیدا نمیکنه . دوباره از فرداش اجازه داره منتقل بشه !!!
شب 19 فروردین پسرم تب شدیدی کرد. مجبور شدیم به بیمارستان شهید فهمیده ببریمش. در سه نقطه جریمه 200 هزار تومنی شده ام. اگر شب قدر محدودیت را برداشته اید، جریمه های من را هم حذف کنید چون پول زور ندارم به کسی بده.
یعنی چی؟ این همه دارن میگن در خانه بمانید این همه میگن توی پیک چهارم هستیم این همه میگن مدیریت غلط کار دستمون داد اونوقت عمدا اومدن منع تردد رو برداشتن و هیئات ها هم راه افتاده؟ عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان همه گیری یک بیماری خطرناک و کشنده اشتباه هست چه اون عدم رعایت برای دین و مذهب باشه چه برای کارهایی که مربوط به دین نیست همون قدر که مسافرت رفتن و عروسی گرفتن با حضور میهمان و دورهمی و بیرون رفتن برای تفریح مضر و خطرناک و ناجوانمردانه هست رفتن به هیئت و دورهمی مذهبی و برگزاری مراسمات دینی با حضور مردم هم اشتباه و حرام هست با دید عقلانی اگر نگاه کنیم هرکسی که عامدانه و جاهلانه باعث و بانی پخش بیماری بشود و حتی باعث بشود یک نفر دیگر بیماری را از ایشان بگیرد مرتکب عمل حرام شده چرا که این سلسله که از ایشان به چرخه اضافه میشه شاید جان ده ها و صدها نفر رو بگیره و ایشون مرتکب قتل میشه
اگه عروسی در مکان باز باشه باز هم همکاری به عمل میاد؟
فقط شادی مردم باعث بالا رفتن آمار میشه
عزاداری مشکلی نداره
اینا فقط میخوان بهانه داشته باشن که بعدا مردم رو مقصر جلوه بدن وگرنه به فکر مردم و ریشه کنی کرونا نیستن
بریم برای موج بعدی!
کلا قوانینمون پره از تبصره و استثنا .
این نظر من غیر قابل انتشار است .....
اين خوش آمدگويي به كروناي هندي و انگليسي و برزيلي و .... است . كسب درآمد در ازاي مرگ دسته جمعي مردم!!!!
افرین
برای مراسم های ایرانی کرونا کشتار می کند ولی برای مراسم مذهبی هیچ منعی نیست .....
مگر نمیشود مردم مراسم شبهای قدر را درخانه هایشان برک
گزار کنند.اینطوری میخواهید با کرونا مقابله کنید.
این آقا دیگر ازکجا پیدایش شد.باید منتظر موجهای پنجم وششم هم باشیم.
ویروس کرونا محرم و شب قدر و علی و حسین و دین اسلام و یهود و مسیحی سامی نمی شناسد در یک شهر بزرگ اگر همه رعایت کنند اما تنها تعداد معدود به هر دلیل رعایت نکنند کل آن شهر آلوده به ویروس می شود. بایست از اجتماع مردم تحت هر عنوانی اعم از مذهبی، هنری،ورزشی... اجتناب نمود. چگونه است که دولت بی تدبیر روحانی به دلیل سیاست شل و سفت کن کل اقتصاد کشور را برای مهار کرونا تعطیل کرده است و هزینه بسیاری بر اقتصاد کشور و وضعیت مالی مردم تحمیل کرده است اما حالا برای شب های قدر محدودیت ها را نادیده می گیرد؟ از دولت چین کمونیست و نظم آهنین انها یاد بگیرید و اگر قرار به مهار کرونا باشد راه آن واکسن و تعطیلی اقتصاد کشور نیست بلکه پرهیز از اجتماعت تحت هر عنوانی، استفاده اجباری از ماسک در محیط های سر پوشیده، الزامی بودن تست prc برای تمامی مسافران خارجی و داخلی آنهم از مراکز مشخص و عدم ورود مسافر از‌کشورهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و اجتماعات عمومی برگزار می کنند.
چقدر فکر من بیسواد با یک نفر متخصص پزشکی یکی است جل الخالق
هرکس به اعمال خودش اوناییکه اهل بهشت وتفوا وتدین هستند بروند شب قدر ما اهل جهنم کافر برویم تفریح خودمون شمال وکیش مسجد باز شد باید دریا هم بازشود درب بهشت بازشد باید درب جهنم هم بازشود چون من اعتقاد وایمانی بهبهشت شماها ندارررم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی