بازدید 6561

فلورنتینو پرز: حذف ستاره‌ها از بازی‌های ملی؟ محال است

کد خبر: ۱۰۴۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 20 April 2021

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و سوپرلیگ اروپا از ساعت 02:30 بامداد به وقت تهران در برنامه EL Chiringuito حاضر شد و با جوزپ پدررول مصاحبه ای مفصل انجام داد.

مصاحبه فلورنتینو پرز با قصد شفاف سازی در خصوص برنامه های 12 باشگاه موسس و متحد سوپرلیگ اروپا انجام می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس باشگاه رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا گفت:

اولین بار است که اینجا (در استودیوی ال چرینگیتو) حضور دارم و شاید آخرین بار هم باشد.
اینجا در رئال مادرید ما پول زیادی از دست داده ایم، و شرایط بسیار بدی را می گذرانیم. در دو فصل ما 400 میلیون یورو ضرر کرده ایم و این فقط رئال مادرید است. در مادرید ما شرایط اقتصادی بسیاری بدی داریم. وقتی سودی نباشد، تنها راه چاره این است که در طول هفته بازی های رقابتی بیشتری برگزار کنیم تا هواداران از سراسر دنیا بتوانند بازی تیم های بزرگ مقابل همدیگر را تماشا کنند. سوپرلیگ باشگاه ها را از لحاظ مالی نجات خواهد داد.
 

باشگاه های مهم زیادی در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس خواهان پیدا کردن راه حلی برای شرایط اقتصادی بسیار وخیم کنونی هستند. به جای برگزاری لیگ قهرمانان، سوپرلیگ می تواند به باشگاه ها کمک کند تا منابع مالی از دست رفته خود را جبران کنند. فوتبال در حال از دست دادن علاقه مندان خود بود، و حق پخش تلویزیونی و تماشاگران هم رو به کاهش بودند، و باید کاری انجام می شد.

 

فوتبال باید مثل هر چیزی دیگری در زندگی رشد کرده و تکامل پیدا کند. فوتبال باید خود را با شرایط زندگی کنونی وفق دهد. ما قصد برگزاری سوپرلیگ را داشتیم، اما پاندمیک و بحران کنونی به آن فوریت داد: در فوتبال کنونی ما رو به نابودی بودیم.

 

نکته جذاب در خصوص فوتبال این است که بازی بین تیم های بزرگ انجام شود، ارزش پخش تلویزیونی بالاتر می رود و درآمد بیشتری تولید می شود. تنها ثروتمندان خواهان سوپرلیگ نیستند، ما این کار را برای نجات فوتبال انجام می دهیم چون در لحظه ای بحرانی قرار داریم.

 

اتفاق مشابهی در دهه 50 رخ داد، یوفا و فیفا با برنابئو و جام اروپا مخالف بودند. چه چیزی توجه بیشتری به خود جلب می کند؟ بازی بزرگان! ما نهایت تلاش خود را برای این ورزش می کنیم. لیگ قهرمانان اروپا جذابیت خود را از دست داده است و ما سوپرلیگ اروپا را برای نجات فوتبال شکل دادیم.

 

 حق پخش تلویزیونی منبع درآمد است. این پول برای همه است. مثل یک هرم، اگر کسانی که در بالا هستند پول داشته باشند، به همه می رسد چون بازیکنانی از سایر تیم ها خریداری می کنیم و می توانیم متحد و منسجم باشیم. اگر باشگاه های بزرگ مثل حالا پول خود را از دست بدهند، کل سیستم دنیای فوتبال ضربه می خورد. هیچکس فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا را درک نمی کند، و من مطمئنم که به اندازه کافی برای نجات فوتبال خوب نیست.

 

من مالک رئال مادرید نیستم، بلکه در سال 2000 به این جمع ملحق شدم تا باشگاه را از شرایط بسیار بد اقتصادی نجات دهم؛ حالا می خواهیم فوتبال را نجات دهیم، چون شرایط بسیار بد است، باید الگوهای خود را تکامل بدهیم.

تهدید های فیفا و یوفا 

حذف و محرومیت بازیکنان از تورنمنت و بازی های ملی؟ چنین اتفاقی رخ نخواهد داد (می خندد). تهدید های رئیس یوفا؟ خیلی خوب! رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا محروم نخواهد شد. غیرممکن است. 100% می توانم به شما اطمینان بدهم. رئال مادرید، منچسترسیتی، چلسی و سایر باشگاه ها از لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ های داخلی محروم نخواهند شد. 100% مطمئنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر