بازدید 6975
آبگرفتگی ۳۷ منزل در شهداد

خسارت‌های تگرگ و طوفان در کرمان

تگرگ و طوفان شدید خسارت‌هایی را به بخش‌های مختلفی از استان کرمان از جمله شرق و شمال استان وارد کرد و هلال‌احمر امدادرسانی هوایی و زمینی را در روستای پشوییه در شهداد آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ 15 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، تگرگ و طوفان شدید امروز پنجشنبه خسارت‌هایی را به بخش‌های مختلفی از استان کرمان از جمله در شهرستان‌های فهرج و ریگان در شرق و شهداد در شمال استان وارد کرد و هلال‌احمر امدادرسانی هوایی و زمینی را در روستای پشوییه در شهداد آغاز کرد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از طغیان رودخانه و امدادرسانی نیرو‌های امدادی به ۳۷ واحد منزل مسکونی در منطقه شهداد خبر داد خبر داد و اظهار کرد: بلافاصله تیم‌های امداد هوایی و زمینی جمعیت هلال‌احمر استان به روستای پشوئیه در شهداد اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ۳۷ منزل مسکونی در روستای مذکور دچار آبگرفتگی شدند، افزود: هم‌اکنون اقلام امدادی از قبیل پتو، موکت، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و ۲۴ ساعته، آب معدنی و... توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر در حال توزیع است.
خسارت‌های تگرگ و طوفان در کرمان
خسارت گردوغبار و تگرگ شدید به زیرساخت‌ها و کشاورزی ریگان

فرماندار ریگان گفت: گردوغبار شدید، تگرگ و باران شدید خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی و زیرساخت‌های شهرستان ریگان وارد کرد و باعث از بین رفتن مزارع گندم و جو و نخل‌های شهرستان شد.

امین باقری با بیان اینکه طوفان شدید همچنین راه ارتباطی ۳۱ روستای ریگان را مسدود کرده است، افزود: گرد و غبار شدید ۱۷ شهروند ریگانی را راهی مراکز درمانی و برق ۲۰روستا را قطع کرد.

وی یادآور شد: تگرگ و طوفان شدید شن، خسارت‌های زیادی از جمله شن گرفتگی مزارع کشاورزی وارد کرد که کارشناسان در حال برآورد خسارت هستند.

طوفان و بارش باران و تگرگ برق یک روستا در فهرج را قطع کرد

بارش باران همراه با طوفان و تگرگ ظهر امروز بخش نگین کویر فهرج را فرا گرفت و باعث خساراتی شد.

امیر آزاد بخشدار بخش نگین کویر فهرج گفت: عصر امروز شکستن تیر برق باعث قطعی برق روستای حسین‌آباد خدابنده شد و تلاش برای رفع مشکل برق روستا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: به‌همین منظور برای رفع مشکل برق روستای خدابنده برق چند روستا نیز در بخش نگین کویر قطع شد.
خسارت‌های تگرگ و طوفان در کرمان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی