بازدید 5827

سرور اختصاصی ایران پورت 10 گیگ از کدام شرکت خرید کنیم ؟

باتوجه به افزایش تقاضای خرید سرور اختصاصی و مجازی بعد از شیوع ویروس کرونا و آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها و کلاس های آموزشی و یا سرخطی زدن در بورس ، این بحث مطرح می شود که یک سرور اختصاصی یا مجازی دارای پورت 10 گیگ پرسرعت و خوب را از کدام شرکت تهیه کنیم ؟ ... در این مطلب به تمام مواردی که برای خرید یک سرور اختصاصی یا مجازی با کیفیت نیاز هست اشاره خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 05 April 2021

باتوجه به افزایش تقاضای خرید سرور اختصاصی و مجازی بعد از شیوع ویروس کرونا و آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها و کلاس های آموزشی و یا سرخطی زدن در بورس ، این بحث مطرح می شود که یک سرور اختصاصی یا مجازی دارای پورت 10 گیگ پرسرعت و خوب را از کدام شرکت تهیه کنیم ؟ ... در این مطلب به تمام مواردی که برای خرید یک سرور اختصاصی یا مجازی با کیفیت نیاز هست اشاره خواهیم کرد.

سرور اختصاصی ایران پورت 10 گیگ از کدام شرکت خرید کنیم ؟

ویژگی های یک سرور اختصاصی پرسرعت چیست ؟

سرور اختصاصی پرسرعت باتوجه به نیاز کاربران در منابع سخت افزاری مختلف ارائه می شود که وابسته به نوع کاری که کاربران می خواهند با سرور انجام دهند باید انتخاب شود ، اکثرأ به سرور اختصاصی ایران جهت میزبانی وب سایت و اپلیکشین و یا راه اندازی مواردی همچون گیم سرور نیازمند هستیم و یا صرفا جهت وب گردی و دانلود به دنبال سرور پرسرعت هستیم.

استفاده از سرور اختصاصی ایران جهت سرخطی زدن در بورس نیز یکی دیگر از نیاز های امروزه کاربران می باشد که انتخاب یک سرور مناسب را در گستردگی بازار هاستینگ کشور بسیار سخت نموده ، اگر شما هم برای سرخطی زدن در بورس به دنبال تهیه یک سرور پرسرعت هستید به نکاتی که به آن اشاره می کنیم باید توجه داشته باشید.

  • پورت شبکه 10 گیگابیت اختصاصی
  • نسل جدید بودن سرور از نظر سخت افزاری
  • استفاده از هارد NVMe بجای SSD و SAS و SATA
  • شبکه اختصاصی مخصوص بورس جهت سرخطی زدن
  • ارائه مرتبط ترین سرور به کارگزاری مورد نظر شما
  • پینگ 1 میلی ثانیه به کارگزاری
  • تعرفه ارزان و مناسب
  • پشتیبانی و خدمات 24 ساعته رایگان
  • گارانتی و تضمین کیفیت سرویس

شرکت میزبانی قائم هاست یکی از بزرگترین و قدیمی ترین ارائه دهندگان خدمات سرور مجازی ایران ، سرور اختصاصی ایران و سرور مجازی بورس با یک دهه تجربه در داخل کشور می باشد که بهترین انتخاب جهت خرید یک سرور پرسرعت و فوق العاده جهت میزبانی کسب و کار شما و یا سرخطی زدن بورس است .

چرا سرور اختصاصی ایران از قائم هاست ؟

با در نظر گرفتن کلیه نیاز ها و مشکلات کاربران در سرویس های داخل کشور که با تجربه چند سال گذشته ، تیم حرفه ای و مختصص قائم هاست هم اکنون در بهترین مراکز داده معتبر تهران همچون آسیاتک برج میلاد ، افرانت ، پارس آنلاین ، زیرساخت ، رسپینا ، تبیان و ... اقدام به ارائه با کیفیت ترین سرور اختصاصی ایران با پورت شبکه 10 گیگابیت و قیمت ارزان نموده است و می توانید سرور اختصاصی مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن انتخاب و تهیه کنید.

سرور مجازی یا سرور اختصاصی ؟

یکی از دغدغه های کاربران جهت خرید سرور اختصاصی هزینه بالای آن می باشد که از نظر اقتصادی مقرون بصرفه نیست و برای این مورد نیاز به یک سرویس با قیمت ارزان و کیفیت بالا همچون سرور اختصاصی هستیم .

شرکت قائم هاست با ارائه سرور مجازی ایران با منابع اختصاصی و سخت افزار قدرتمند همچون سرور اختصاصی بهترین کیفیت و سخت افزار را با قیمت ارزان در داخل کشور به شما ارائه می کند ، با خرید سرور مجازی ایران از قائم هاست دیگر نیازی به سرور اختصاصی با هزینه بالا برای اکثریت کارها همچون سرخطی زدن در بورس ویا میزبانی سایتهای خود نخواهید داشت.

سرور مجازی ایران با پورت شبکه 10 گیگابیت که از بهترین مراکز داده تهران ارائه می شود برگرفته از جدیدترین نسل سرورهای داخل کشور با پرسرعت ترین هارد از نوع NVMe و اینترنت اختصاصی 10 گیگابیت ارائه شده که مزایایی همچون پشتیبانی 24 ساعته به همراه خدمات نصب و کانفیگ رایگان را نیز به همراه دارد.

سرور اختصاصی ایران برای میزبانی سایت

سرور اختصاصی یا مجازی ایران را اگر برای میزبانی سایت یا اپلیکیشن خود می خواهید نیاز به تیم پشتیبانی بسیار حرفه ای و متخصص نیز خواهید داشت تا مدیریت سرور اختصاصی شمارا به عهده گیرند ، اما استخدام تیم متخصص برای پشتیبانی و راه اندازی سرور شما هزینه بسیار بالایی خواهد داشت و شمارا برای نگهداری سرور با هزینه بالا روبرو خواهد کرد.

با خرید سرور اختصاصی ایران از قائم هاست کلیه موارد همچون نصب و راه اندازی و پشتیبانی 24 ساعته از سرور شما بصورت کاملا رایگان و بدون دریافت هیچگونه هزینه ای انجام خواهد شد ، تیم قائم هاست سرور مورد نیاز شمارا با سیستم عامل های مختلف همچون لینوکس یا ویندوز و کنترل پنل های معروف سی پنل ، دایرکت ادمین و یا پلسک بصورت کامل نصب و کانفیگ کرده ودر کمترین زمان ممکن تحویل شما خواهد داد.

انتخاب سرور اختصاصی برای وبینار یا کلاس مجازی

یکی دیگر از نیاز های کاربران برای راه اندازی کلاس های مجازی انتخاب یک سرور اختصاصی یا مجازی با ظرفیت بالا و بدون قطعی و کندی می باشد که قائم هاست پلن های ویژه ای جهت راه اندازی و میزبانی کلاس های مجازی شما دارد ، سرورهای مخصوص بیگ بلو باتن و یا ادوبی کانکت با ظرفیت آنلاین بالا بدون هیچگونه کندی و قطعی و رفع مشکلات و نیاز های شما با راه اندازی در کمترین زمان ممکن انتخاب بسیار مناسبی جهت راه اندازی کلاس های شما در فضای مجازی می باشد.

جهت مشاوره یا خرید هر نوع سرور اختصاصی یا مجازی در داخل کشور به وبسایت شرکت قائم هاست به تارنمای QaemHost.ir مراجعه نمایید و یا با شماره های 77438882-021 و 91300681-021 و ارسال تیکت به بخش فروش ناحیه کاربری قائم هاست بصورت 24 ساعته می توانید با ما در ارتباط باشید ، در تمامی ایام حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی هستیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار