بازدید 5832

ادامه افت دیاباته و اخطار مجیدی برای ۲فرصت هدررفته

کد خبر: ۱۰۴۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 05 April 2021

آقای گل فصل قبل لیگ برتر فوتبال ایران در لیگ بیستم فروغی نداشته است و با افت شدید مواجه بوده ، تا جایی که فرهاد مجیدی و هواداران استقلال از عملکرد او رضایت چندانی ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیاباته که به‌ تازگی به مرخصی رفته و در بازگشت آمادگی حداقلی اش این هم از دست داده است، حالا به خاطر اینکه 2 فرصت گلزنی مقابل پیکان را از دست داده، از سوی سرمربی هشدار دریافت کرده و گفته می شود مجیدی از مهاجم تیمش دلخور است.

 پیکان در بازی با استقلال با نفرات زیاد دفاع می کرد و همین مساله باعث شد آبی ها در خلق موقعیت روی دروازه حریف ناکام باشند.

با این حال در همین شرایط هم دیاباته 2 فرصت ایده آل به دست آورد که یکی از آنها در موقعیت تک به تک بود و دیاباته نتوانست از آن استفاده کند و همین مساله باعث شد فرهاد مجیدی از عملکرد او رضایت نداشته باشد.

در این بین شنیدیم مجیدی در رختکن استقلال به دیاباته تذکر داده و به او گفته در بازی که خلق موقعیت در آن بسیار سخت است، از دست دادن 2 موقعیت گل باعث می شود تیم در کسب 3 امتیاز بازی ناکام شود.

آنچه مسلم است شیخ دیاباته همچنان بهترین مهاجم استقلال است و فرهاد مجیدی روی درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا حساب ویژه ای باز کرده اما این بازیکن باید هرچه زودتر بدن خود را به فرم ایده آل برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی