بازدید 25553
تاملی بر اصرار نماینده سبزوار بر حاشیه آفرینی‌هایش

آیا «عنابستانی» خواهد توانست به دستگاه قضا هم سیلی بزند؟!

هنوز عمر مجلس یازدهم به یک سال نرسیده، اما اگر سراغ مردم برویم و از آن‌ها بپرسیم با شنیدن "مجلس یازدهم" چه چیزی یادشان می‌آید، بی شک یکی از پاسخ‌ها «عنابستانی» و ماجرای سیلی زدنش به سرباز راهور است؛ داستانی جنجالی و ادامه دار که ظاهرا این نماینده پایان‌بندی فعلی‌اش را دوست ندارد و در تلاش است تغییرش دهد!
کد خبر: ۱۰۴۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 04 April 2021
تابناک اجتماعی«نماد مجلس یازدهم؟» البته عمر این مجلس هنوز به یک سال هم نرسیده، اما اگر سراغ مردم برویم و از آن‌ها بپرسیم که با شنیدن "مجلس یازدهم" چه چیزی یادشان می‌آید، بی شک یکی از پاسخ‌ها «عنابستانی» و ماجرای سیلی زدنش به سرباز راهور است؛ داستانی جنجالی و ادامه دار که ظاهرا کسی یارای پایان دادن به آن را ندارد.

به گزارش «تابناک»؛ ماجرا از اوایل بهمن ماه ۹۹ شروع شد که خبر رسید یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به یک مامور پلیس راهور سیلی زده است. خبری که تاکید داشت آن مامور، سرباز است و حین خدمت در یکی از خیابان‌های واقع در مرکز تهران مورد نوازش آقای نماینده قرار گرفته است. داستانی عجیب که با انتشار توضیحات آن سرباز مقابل دوربین یکی از شهروندان، به سرعت در سراسر کشور بازتاب یافت و واکنش نیروی انتظامی را به دنبال داشت.

«سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد. اعتقاد، باور و تأکید سردار این است که سربازان وظیفه را نیز، چون فرزندان خود بدانیم و در صیانت از شخصیت، کرامت انسانی و حق و حقوقشان لحظه‌ای دریغ و درنگ نکنیم... این جوانان، امانتی در دستان ما هستند... در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، نیروی انتظامی از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.»

این نخستین واکنش رسمی به ماجرا بود که به نقل از سخنگوی ناجا منتشر شد. واکنش به ماجرایی که حالا طرفین آن معرف حضور مردم شده بودند؛ سرباز وظیفه عابد اکبری و علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس یازدهم. نماینده‌ای که در کارنامه اش استانداری هم به چشم می‌خورد و دست بر قضا وکیل دادگستری هم هست، اما وقتی به عنوان فردی خاطی در این ماجرا معرفی شد، ترجیح داد سکوت کرده و با نقل یک روایت واکنش نشان دهد.

او یکی دو روز بعد از انتشار فیلم توضیحات عابد اکبری، در صفحه شخصی اش در توییتر نوشت: «بهش می‌گفتند؛ دیکتاتور، مرفه، پولدار! دوستانش گفته بودن چرا جواب نمی‌دی؟ تا کی سکوت؟ می‌گفت: مگه نشنیدید که قرآن میگه «ان الله یدافع عن الذین آمنوا» ‏ یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه! ‏دعا کن وظیفه خودمو خوب انجام بدم، اون کارش رو خوب بلده!» هشتگ «شهید بهشتی»
 
آیا «عنابستانی» خواهد توانست به دستگاه قضا هم سیلی بزند؟!

البته این سکوت خیلی خیلی کوتاه بود و فردای این توییت با انتشار یک بیانیه نسبتا بلند بالا در کانال تلگرامی نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن، ششتمد، شکسته شد؛ بیانیه‌ای خطاب به «مردم عزیز ایران» که در آن عنابستانی به صراحت سیلی زدن به سرباز را کذب خواند و تاکید کرد که «فقط او [سرباز اکبری]را هل داده‌ام و اساسا سیلی در کار نبوده است!»

عنابستانی در این بیانیه تاکید کرده بود که سرباز وظیفه به وی و راننده اش توهین کرده، با باتوم به شکم وی کوبیده، باتوم به سمتش پرت کرده، خودروشان را قفل و ترافیک شدید ایجاد کرده و در نهایت افسر مافوقش را فراخوانده که او هم با رسیدن به محل ماجرا «ناگهان وسط خیابان می‌ایستد و شروع به فریاد زدن می‌کند و علیه مجلس و نمایندگان داد می‌زند و توهین می‌کند و تماشاگران را علیه بنده تحریک می‌کند و سپس با گوشی موبایل خود از صحنه تشنجی که ایجاد کرده فیلم‌برداری می‌کند.»

و پایان ماجرا چیست؟ به روایت نماینده مجلس، هجوم برخی از ناظران ماجرا به خودرو وی و فرود آمدن مشت و لگد‌هایی که یکی شان منجر به خرد شدن شیشه عقب خودرو روی سر نماینده می‌شود! غائله‌ای که با حضور معاون عملیات راهور و «عذرخواهی مختصر» (؟!) وی از نماینده موقتا تمام می‌شود، اما بر خلاف وعده سردار اشتری به عنابستانی بر «حل مساله» (؟!) و برخورد با متخلفین، فیلم کذایی پخش می‌شود که محوریت آن دروغ «سیلی زدن» است! این‌ها را عنابستانی در آن بیانیه گفته بود.

اما بشنوید از ادامه ماجرا که ظاهرا بیش از هر فردی آقای نماینده چشم انتظارش بود؛ اینکه فیلم دوربین‌های کنترل ترافیک منتشر شد که نشان می‌داد آقای نماینده سیلی سختی به سرباز وظیفه زده و نماینده که دیگر نمی‌توانست ماجرا را کذب و دروغ بخواند، این بار ویدئویی منتشر کرد که حاوی عذرخواهی بود و بیان جملاتی مانند «ما همه انسان هستیم. ممکن است در مقابل توهین دچار خطا شویم. با وجود این، اینجانب باید بیشتر به خود مسلط می‌بودم و در همان حد عصبانیت نیز اشتباه کردم.»
 
آیا «عنابستانی» خواهد توانست به دستگاه قضا هم سیلی بزند؟!

البته عنابستانی از آن سرباز راهور عذرخواهی نکرد و ترجیح داد اشاره‌ای به ادعا‌های قبلی اش مثل ضربه سرباز با باتوم به وی و پرتاب باتوم به سمتش یا حتی معرکه گیری افسر مافوق وی و هجوم ناظران به خودرو وی و مشت و لگد‌های ایشان نیز نکند و تنها به یک عذرخواهی کلی «از مردم ایران و حوزه انتخابیه‌ام» و همچنین آن دسته از «سربازان» که موجب آزردگی خاطرشان شده، اکتفا کرد. سخنانی که حلالیت خواهی از مردم و یادآوری «گردنمان از مو باریک‌تر است» پایان بندی اش را تشکیل می‌داد، اما حالا پایان جدیدی توسط عنابستانی برایش تدارک دیده شده است!

کدام پایان؟ اینکه این نماینده اخیرا از شکایتش از آن سرباز و فراتر از آن، از نیروی انتظامی خبر داده و تاکید کرده که پرونده این شکایت در دادسرای نظامی در دست رسیدگی است. شکایتی که جزییاتش مشخص نیست، همان گونه که مشخص نیست شکایت نیروی انتظامی از این نماینده در چه مرحله‌ای است و تکلیف پرونده گشوده شده برای عنابستانی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان چه شده است؟ ابهاماتی که اگر بدانیم واکنش برخی نمایندگان مجلس به ماجرا، خواستار شدن عذرخواهی نیروی انتظامی بوده، بیشتر هم می‌شود.

با این تفاسیر عجیب نیست اگر ببینیم وعده رسیدگی سریع به این ماجرا در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به فاصله چندماه از وقوع غائله، هنوز محقق نشده و مجلس هنوز نتوانسته در آزمون عنابستانی نمره قبولی بگیرد و از زیر بار تبعات رفتار این نماینده خارج شود. آزمونی که حالا با شکایت این نماینده از نیروی انتظامی کشورمان، پیش روی دستگاه قضا هم قرار گرفته و موجب شده که غائله سیلی زدن به مامور قانون حین انجام وظیفه، به پرونده‌ای مهم تبدیل شود که هم در قوه مقننه بحثش باز است و هم در قوه قضائیه!

داستانی عجیب که به روایت عنابستانی، نقطه شروعش این گونه بوده: «راننده جوان و تازه‌کار من وقتی مطمئن می‌شود به برنامه سفر نمی‌رسیم و در حالی که من مشغول مصاحبه تلفنی هستم به راهبند ورودی خط ویژه نزدیک می‌شود. سربازی جلویش را گرفته و چون کارت تردد ندارد، مانع می‌شود. راننده می‌گوید ماشین مجلس است و نماینده عجله دارد؛ لذا سرباز برای اطمینان از نماینده بودن بنده از من کارت می‌خواهد که نشان می‌دهم. اما سرباز دیگری از راه می‌رسد و...» شروعی که می‌شد پایانش تذکر نماینده به راننده تازه کارش باشد که قصد داشت تخلف کرده و وارد خط ویژه شود، اما عنابستانی پایان متفاوتی برایش رقم زد و هنوز هم از پایان بندی اش راضی نیست!
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۰
دستگاه قضا اگر میخواست عادلانه رسیدگی کند تو این چند ماه تکلیف این نماینده قانون شکن را مشخص میکرد
بله می تواند و خواهد زد
به نظر من ،
با توجه به پررویی نماینده مجلس
شورای نگهبان باید جوابگو باشه که چرا صلاحیت ایشون را تایید کردن و چطور از فیلتر سخت آیت اله جنتی رد شدن؟؟؟؟؟؟؟/
جناب عنابستانی فیلم زیاد میبینه ،
خیلی وقته سیلی را زده.اگه نزده بود که تا بحال محاکمه و از نمایندگی عزل میشد
استاندار محمود احمدی نژاد
نمایندگانی که مانند قالیباف و امثالهم که با 5 یا ده درصد رای ملت
انتخاب شدند جز اینگونه باشند تعجب دارد
مجلس ا.. بهتر ازاین نخواهد بود
واله بلا و تلا قضاوت کار من نیست


ولی در میزان بودن ترازوی عدالت شکی ندارم



قانون گذاری که خود قانون رو رعایت نکند بزرگترین توهین به ملت ستمدیده و رنج کشیده است
ببینید کیا رفتن مجلس
انقلابی ترین مجلس!!!!!!!!!!!!!
این نماینده مجلس است. مملکت را چقدر کوچک کرده اند
توو این مملکت زور دست هرکی باشه حق هم با اونه. سرباز بدبخت دستش به جایی بند نیست هر بلایی بخوان سرش میارن. واقعا فکر کردین اینجا کسی طرف مظلومه؟
خوشحالم در انتخابات مجلس شرکت نکردم .
این افراد را نماینده خودم در مجلس نمی دانم
غالبا انسانهایی که سیلی به گوش انسان های ضعیف می زنند در مقابل انسان های قوی ذلیل و مقهور هستند و جرات نقد ندارند چه برسد به سیلی زدن
مجلس که رفتارش طبیعی بود توقع دیگه ای از این مجلس نداشتیم
امیدوارم آقای رییسی دستور ویژه بدن
هر جای دیگه ای بود از این سرباز تقدیر میشد و نماینده از شرم استعفا می داد یا برکنار میشد
تو پرونده های بزرگ کاملا جهتدار تصمیم گیری میشه و به جای اینکه احقاق حق بشه مصلحت درنظر گرفته میشه . ما چندهزار نفر که از خودروساز شکایت کردیم با اینکه قطعی ثابت شده بود که حق با ما هست ولی قاضی به وکیل گفته بود درسته که حق با خریداران هست ولی مصلحت نیست که خودروساز محکوم بشه ! تو این قضیه هم مطمئن باشین اصلا ادله و قانون نیست که حکم میکنه .
اقای عنابستانی از خط ویژه عبور میکند سرباز وظیفه جلوی ماشین او را سد میکند راننده به سرباز اولی میگوید نماینده مجلس داخل ماشین حضور دارد سرباز اولی سرباز کناری خود را صدا میزد و میگوید نماینده مجلس داخل ماشین است سرباز دومی به راننده میگوید چیه بچه خوشکل هر خری که هست ! عنابستانی پیاده شده و با سیلی توی صورت سرباز دومی میکوبد افسر کادر از راه میرسد و میگوید چه خبر و مردم جمع میشوند شده سرباز وظیفه با سر وصدا مردم را به حمله به نماینده تحریک میکند مردم شیشه ماشین نماینده را میشکنند و نماینده و راننده است در فرصتی فرار را بر قرار ترجیح میدهد
چند نکته
اقای عنابستانی نباید قانون شکنی میکرد و از خط ویژه عبود میکر د
و در صورت تخلف باید برگه ماموریت خود را نشان میداد و از مافوق سربازان در خواست میکرد تا بتواند از خط ویژه عبور کند و در صورت نداشتن برگه ماموریت باید اصرار نمیکرد و دور میزد
در مورد برخورد سربازان یگان های اموزشی باید نحوه برخورد سربازان با مردم و رعایت ادب را اموزش دهند
در ایران هم مقامات ارشد و هم مردم بشدت از نظامیان حامی قانون حمایت میکنند نماینده ای که در بازی قدرت به سرباز وظیفه ببازد باید فاتحه اش را خواند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
درست معلوم نيست چي نوشتي. يعني كدوم طرفي نوشتي. براهمينم هم ميشه مثبت داد هم منفي
ما اینجور آدمها تو کشور کم نداریم به محض اینکه به یک مسئولیتی می رسد فکر می کند که خونش رنگین تر و با بقیه تفاوت دارد و تا بتواند قانون را دور می زند و خود را ممتاز می پندارد و فکر می کند که اگر قانون را دور نزند آدم زرنگ و کاربلدی نیست
ما اینجور آدمها تو کشور کم نداریم به محض اینکه به یک مسئولیتی می رسد فکر می کند که خونش رنگین تر و با بقیه تفاوت دارد و تا بتواند قانون را دور می زند و خود را ممتاز می پندارد و فکر می کند که اگر قانون را دور نزند آدم زرنگ و کاربلدی نیست
ما اینجور آدمها تو کشور کم نداریم به محض اینکه به یک مسئولیتی می رسد فکر می کند که خونش رنگین تر و با بقیه تفاوت دارد و تا بتواند قانون را دور می زند و خود را ممتاز می پندارد و فکر می کند که اگر قانون را دور نزند آدم زرنگ و کاربلدی نیست
باید فورا از مجلس اخراج بشه
راننده به نظرتان مجبور به قبول دروغگویی و پذیرش دروغ نشده؟؟؟!!!
حتما
خوب است از خودمان بپرسیم :
خداوکیلی اگر این اتفاق در یک کشور اروپایی می افتاد و یک نماینده به صورت پلیسی که وظیفه اش را درست و دقیق انجام داده سیلی می زد چه عاقبتی در انتظار نماینده مجلس بود
اگر به دستگاه قضا هم سیلی بزند این نشان میدهد در این مملکت انجه انجام میشود زور و پارتی است و قانون نقشی ندارد
چون قحط الرجال در کشور مجبوریم با همین مسئولین و نمایندگان و بالاتر بسازیم.
الحمدا.... در این کشور همه به هم می توانند سیلی بزنند . نناینده قانون وضع میکند قاضی طوری دیگر تفسیر میکند و برعکس . لذا من هر دو نوع انرا دیده ام
فقط اخراج عنابستانی.
بنطر میرسد ماجرای دیدن این فیلم جرم است از زاویه دیگر در حال اتفاق افتادن است .کی تقاص سیلی را میگیرد ؟
در تمامی ادارات دولتی ونیمه دولتی تابلویی هست که نوشته شده توهین به پرسنل هنگام انجام وظیفه پیگرد قانونی دارد حالا نمایده قانون ضرب وشتم میکند شاکی هم میشود اگر نیروی انتظامی اقتدار خود را نشان دهد ملت بعد از ان بان تابلویی که در ادارات نصب شده بدیده احترام نگاه میکنند ولی اگر اقتدار خودرا نشان ندهد دستور بدهد ان تا بلو را بردارند تا شکایت نماینده رسمیت پیدا کند در ضمن ملت وقتی که بی قانونی از نماینده قانون میبینند طبیعی است یجای ان سرباز وظیفه شناس عکس العمل نشان دهند اول اینکه این اقای نماینده بجای اینکه از سرباز وظیفه شناس شاکی باشد باید ازملتی انجا بودند دیدند صد بار عذر خواهی کند دوم ما انتظار داشتیم که نیروی انتظامی بنحوی از سرباز قدر دانی کند چون جواب انجام وظیفه از بیقانونی نماینده قانون سیلی نیست سوم تعجب انجاست که هییت رییسه مجلس ونمایندگان از بیقانونی نماینده قانون سکوت کرده اند بسی تاسف
ر
ر
مجلس انقلابیییی
مجلس اصول گرا
آدم میخواد خرخره این رو بجوه.
لطفاٌ سوابق این نماینده قانون گریز را برای افکار عمومی روشن نمائید .
آخرش از اول معلوم بود .یک انسان معمولی از نوع سرباز در مقابل یک ژن برتر وصاحب قدرت هرچند قانون شکن . معلوم هست همیشه حق با قدرتمند هست . فقط سوالی که به ذهن میرسد آیا این نمایندگان اندازه این سرباز به این مملکت خدمت کرده اند ؟ یا فقط امتیاز قدرتمندی خود را گرفته اند ؟
شورای نگهبان چنین کسانی را تایید صلاحیت میکند ؟؟؟؟؟؟؟؟
افرادی که بی این آقا و امثال این آقا که از مردم طلبکار هستند رای دادند باید پاسخگو باشند.
هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان؟!!
یعنی چنین نهادی کار راستین خودش رو انجام میده؟
حجم فرافکنی و ناراست جلوه دادن وقایع توسط این نماینده مجلس عرق شرم بر پیشانی برجای می گذاره
یعنی ما با چنین شخصیت هایی می خواهیم مشکلات کشور و مردم رو حل کنیم
اگر می بینید کشور چین به چنین جایگاه بلند سیاسی و اقتصادی در جهان رسیده یکی از دلایلش کنارگذاشتن دائمی افراد نابخرد و کارنابلد و فاسد هست که به صورت پیوسته بدون پنهانکاری و شفاف اعلام میشه
یک فرد دیگر باید چه کاری بکند تا نشان دهد لیاقت عنوان "نماینده مردم" را ندارد
گوشی خود؟؟ کدام سرباز وظیفه گوشی شخصی حمل میکند؟؟
جالبه که فیلمش هست همه دیدن . سیلی به مامور قانون با مدرک و همچنان عنابستانی بر سر مقام خود بدون پاسخگویی باقیست .
مجلس انقلابی را هم دیدیم . دولت انقلابی هم خواهیم دید
از مجلس 10 درصدی انتظار بیشتری نیست
هرگونه تعلل دراخراج عنابستانی از مجلس موجب جریحه دارشدن بیشتر شعور ملت خواهد بود .
سال ها پیش روی دیوار پادگانی نوشته بود :
صدای گام های سربازان ، طنین قلب ملت ایران است .
عنابستانی ها با این رفتارشان ، قلب ملت را جریحه دار می کنند و نتیجه آن را هم می بینید ..... سه میلیون سرباز غایب
این قضیه از اول هم آخرش معلوم بود. توبیخ سرباز بدبخت.
ان وقت با چه رویی از ما م یخواهید در انتخابات شرکت کنیم انتخاباتی که خروجی اش امسال عنابستانی هستند . انتظار استعفا از شما عاشقان خدمت پیشکش فقط کافی بود این نماینده از طرف مجلس توبیخ شود و در رسانه ملی عذرخواهی کند تا رویتان بشود بگویید بروید در انتخابات شرکت کنید
مملکت با کفر می ماند ولی با ظلم نه . این حدیث پیغمبر خداست.
چرا برای هر کاری دوره آموش می گذارید خوب قبل اینکه طرف نماینده یا مدیر شود یک دوره خدمتگذاری بگذارید این واژه خدمتگذار ملت یا ولی نعمت و غیره را هم بدانند چه هست
براي خودم مجلسم و كشورم متاسفم كه همچين افرادي نماينده اند .
ای وای برما خدایا به کی پناه ببریم خدایا چه جوری از آبروی مردم ایران محافظت کنیم خدایا چه جوری بگیم اینا نماینده مردم ایران نیستند خدایا چه جوری بگیم اینا سنگ خودشون و حفظ قدرت رو به سینه میزنند . یا امام زمان عجل علی ظهورک. بداد این مردم بی پناه برس. و هرکسی که حق مردم رو با رانت و اعمال نفوذ مال خود کرده به سزای اعمالش برسون برخی صد تا بیزینس دارن و از کنار این مقام هاشون کلی فایده نصیب خودشون و خانوادشون میکنن
اگر قوه قضاییه واقعا اون صلابت را دارد باید این نماینده را از مجلس اخراج کنه و راهی زندان کنه!!!!!
به نظر من سایت شما توقع بی جا از این مجلس دارد، چون آنها هیچ وقت همدیگر را برای یک سرباز که نه برای همه‌ی سربازان هم فدا نمی کنند
به جون هرچی مرده
عنابستانی برمیگرده

:))))
عنابستانی به هیچوجه حق زدن سیلی به سرباز را نداشته است حتی اگر هم ان سرباز دشنام داده باشد .
چر صورتت محکم زدی به دست نماینده .برو توبه کن.تو از دین اسلام خارج شدی.
خدا جای حق نشسته... شاید الان ظلم کردی اما فردایی هم در کار هست برادر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
چرا خدا جواب اينهمه ظلمي كه انجام ميشه را نميده؟ مردم خودشون بايد مطالبه كنند
جالبه، تو مملکت ما جای بدهکار وطلبکار عوض شده!!!!!
بله ميتواند زورش را دارد پارتيش رو هم دارد تا حال ملت هم جا بياد بدونه كه نبايد با نماينده اي كه خودش انتخاب كرده طرف بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی بعد از چندین سال زندگی در این کشور شما خبر نگار محترم یاد نگرفتی کهوضع این کشور چطور هست ؟؟
تو روز روشن دروغ میگه و از قدرتی که مردم بهش دادن سو استفاده میکنه بعضی دروغ ها هم حکمشون اعدامه
جوانی که دو سال از زندگیشو میزاره و میاد با حقوق ماهی ۴۰۰ کار میکنه برای مردم ارزشش هزاران برابر کسیه که از اعتماد مردم سو استفاده میکنه
اقای رییسی محترم حالا باید ثابت کنید عدالت وجود دارد حق سرباز را ضایع نکنید
یک از یک بدترر
قصاص/ با یک کشیده آبدار در گوشش تو خیابون
نگفته اون سرباز نارنجک هم به ماشینش پرتاب کرده؟!
سیلی به سرباز وطن که پاسدار قانون است و در اجرای قانون سیلی خورده یعنی سیلی به ملت!... مجلس جای عنابستانی نیست. مطالبه عمومی، اخراج عنابستانی از مجلس
# اخراج عنابستانی از مجلس
در دنیای امروز اثبات یک دروغ از مسئول برای رسوایی او کافیست حتی اگر رییس جمهور باشد.

عنابستانی به صراحت سیلی زدن به سرباز را کذب خواند و تاکید کرد که «فقط او [سرباز اکبری]را هل داده‌ام و اساسا سیلی در کار نبوده است!

فیلم دوربین‌های کنترل ترافیک منتشر شد که نشان می‌داد آقای نماینده سیلی سختی به سرباز وظیفه زده و ...
اگه این اتفاق توی یه کشور جهان چندمی می افتاد،چی میشد؟؟
می گویند در جریان جنگ جهانی دوم که لندن زیر بمباران آلمانی ها بود، چرچیل نخست وزیر بریتانیا جلسه بسیار مهمی داشت و چون دیر شده بود، راننده اش مسیری کوتاه ولی خلاف را انتخاب کرد.
در میانه راه اما، پلیس جلوی خودروی نخست وزیر را گرفت. راننده به پلیس گفت که آقای نخست وزیر داخل ماشین هستند و باید به جلسه حساسی برسند.

پلیس در حالی که قبض جریمه را صادر می کرد گفت: هم من و هم آقای نخست وزیر، وظیفه مان را خوب می دانیم. دور بزنید و برگردید.
خودروی نخست وزیر برگشت و چرچیل در حالی که یکی از آن سیگارهای مشهورش را روشن می کرد گغت: ما جنگ را می بریم، چون حتی زیر بمباران هم قانون رعایت می شود.
اگر قوه قضائیه پاسخ مناسبی به این مثلا نماینده ندهد مردم از قوه قضائیه هم ناامید می شوند.
چرا نزنه؟زور دستشه هر کاری دلش بخواد میکنه.
خداوند اگر صلاح بداند به داد این مردم برسد
یعنی بدبخت مردمی هستن که نمایندشون اینه
ﻣﻤﻠﻜﺖ ﮔﻞ و ﺑﻠﺒﻞ.
مگه فقط شاخ مجازی داریم
شاخ مجلسی هم داریم
واسه دیده شدن هر کاری انجام میدن
دیگه حرفی باقی نمونده و سکوت بهترین گزینه ممکنه
یک لحظه رو نتونستی مدیریت کنی و کشیده زدی روی صورت اون سرباز بیچاره چطور میخوای تو تصمیمات مهم عقلانی تصمیم بگیری؟
برای رسیدگی زوده هنوز پرونده های ۲۰ ساله مانده
توی این مملکت قانون و مقررات فقط بر علیه آدمهای بدبخت و بیچاره اجرا میشه به خدا همین طور است ..........
سلام،
تاکنون چندین بار نظر گذاشته ام ولی یک بار هم درج نشده است.
شما هم سانسور میکنی ؟
دستگاه قضا فقط زورش به مردم می رسه قانون و مجازلت فقط برای مردمه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار