بازدید 5483
۲

افزايش موارد ابتلا به کرونا در مناطق مختلف آمریکا

براساس آمار مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا، موارد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیست و چهار ایالت از پنجاه ایالت آمریکا سیر صعودی داشته است.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵ 31 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی سی ان ان، بار دیگر موارد ابتلا و فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ در آمریکا افزایش یافته است. مقامات مسئول در آمریکا درباره عادی انگاری اوضاع از جانب مردم هشدار داده اند و بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله زدن واکسن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به شدت تاکید دارند.

ویروس کرونا همچنان در آمريکا در حال گسترش است و این عامل نامرئی به شیوه‌های مختلف، راه خود را پیدا می‌کند تا افراد را روانه بیمارستان کند و یا بکشد. مردم نباید منتظر باشند که فقط علم و دانشمندان برای نجات آن‌ها کاری کنند، بلکه خودشان نیز باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای نجات خودشان کاری انجام دهند. روند بستری شدن افراد در مناطق مختلف در آمریکا افزایش یافته است.

جدیدترین آمار مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا نشان می‌دهد موارد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیست و چهار ایالت از پنجاه ایالت آمریکا سیر صعودی داشته است. در همین حال، موارد مرگ و میر ناشی از ابتلا به این بیماری نیز در هفده ایالت آمریکا افزایش یافته است. این روند در حالی رخ می‌دهد که برنامه واکسیناسیون کرونا نیز در کشور ادامه دارد.

یکی از نشانه‌های نگران کننده در این میان، ​افزایش شمار نوجوانانی است که در موارد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ مشاهده می‌شوند. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و رئیس مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا هشدار داده اند که اگر مردم به عادی انگاری اوضاع روی بیاورند، بار دیگر ویروس کرونا به شدت دامنگیر آن‌ها خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چی شد دیگه صحبتی از کرونا در انگلیس نمیکند چون آمار مرگ ومیر را تقریبا به صفر رسانده دیگه آماری از کشورهای قطر عربستان صعودی کویت امارات عمان و.... نمیدهید خجالت بکشید خداوند فقط به شما رو داده وبس .... برین دنبال کارتان چند ماه دیگه بیشترین آمار مرگ و میر متعلق به کشور خودمان خواهد بود.
این یکی ازمطالب مستندی است که تابناک به نقل ازکانال خبری سی ان ان منعکس کرده وحکایت داردازاینکه نزدیک به
یکصدوچهل وشش میلیون امریکائی تاکنون واکسینه شده اند
که الببته ازاین ازاین افرادقریب شصت میلیون نفردودوزکامل رادریافت کرده اندوجالب آنستکه درشروع واکسیناسیون که مرگ ومیربه روزی چهارهزاروهفتصد میرسید امروزیعنی
۱۱ فروردین ماه به ۷۰۱ نفررسیده یعنی چیزی کمتر از
یک هفتم دوماه ونیم پیش وذکراین نکته دراینجالازم است که درآمریکا برخلاف اروپا وکشورخودمان واکثرکشورهای دنیا هیچگونه سختگیری برای مسافرت کردن وزدن ماسک درخیابانها ونیز منع تجمعات وجودندارد وآمارمرگ ومیرنیز
براساس اعلام دانشگاه معتبرجانزهاپکینزاست که میشود به واقعی بودن آن مطمئن بودوکاهش شدید آمارمرگ درطی
این مدت رامیتوان بیشتربه تاثیرگذاری واکسنهای فایزرومدرنا
که دوواکسنی هستند که درآن کشورمصرف میشوددانست درهرحال کلاً تزریق هرنوع واکسنی درپیشگیری بسیاربسیار
مفیداست به امیدعنایت بیشتروزارت بهداشت خودمان به این واقعیت وتوجه کامل بسلامت هموطنانمان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار