بازدید 13048

دستگیری قاتل فراری حین خروج از کشور

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل فراری تبریز در حین خروج از کشور خبر داد و گفت: امنیت خط قرمز پلیس است.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 29 March 2021

 

به گزارش تابناک، سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تشریح جزئیات قتل دو برادر در یکی از روستاهای اطراف تبریز که در 4 فروردین رخ داده بود، اظهار داشت: قاتل فراری برادر همین دو مقتول بود که در کمتر از چهار روز شناسایی و در حین خروج از کشور دستگیر شد.

وی با بیان اینکه برادرِ قاتل پس از قتل، اقدام به فرار کرده بود، افزود: پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی قضایی، قاتل را ردیابی کره و در یکی از استان‌های غربی کشور و در آستانه خروج غیرقانونی از مرز دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اعتراف قاتل به جزئیات و انگیزه‌های اقدام به قتل خاطر نشان کرد: قاتل، اختلافات مِلکی و مالی با برادرانش را عامل اقدام به قتل اعلام کرده است.

وی از کشف سه قبضه سلاح گرم از متهم و همدستش خبر داد و گفت: یک قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری کشف شد که به همراه متهمین به مقام قضایی تحویل داده شد.

سردار علی محمدی با تاکید بر اینکه امنیت، خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: هر فردی بخواهد امنیت و آرامش جامعه را بر هم بزنند و حتی با سلاح گرم مردم را مرعوب سازند، پلیس با قاطعیت تمام، با این مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر