بازدید 77407
خداحافظی ناگهانی فرهاد قائمی از المپیک

بازیکن سرشناس از تیم ملی ایران انصراف داد

این انصراف در حالی است که والیبال ایران امسال شرایط ویژه‌ای را دنبال می‌کند و علاوه بر لیگ ملت‌ها، بازی‌های المپیک را نیز پیش رو دارد. 
کد خبر: ۱۰۴۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳ 25 March 2021

ملی پوش سرشناس تیم ملی والیبال در آستانه المپیک،  از حضور در اردوی تیم کشورمان انصراف داد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد قائمی اعلام کرد به دلایل شخصی نمی‌تواند تیم ملی والیبال ایران را همراهی کند. این انصراف در حالی است که والیبال ایران امسال شرایط ویژه‌ای را دنبال می‌کند و علاوه بر لیگ ملت‌ها، بازی‌های المپیک را نیز پیش رو دارد. 

متن انصراف این ملی‌پوش به شرح زیر است: 

«مردم عزیز، علاقه‌مندان به والیبال، فدراسیون و کادر فنی تیم‌ملی والیبال؛

ضمن تبریک‌ سال نو و آرزوی سلامتی برای همه، اینجانب فرهاد قائمی بر خود وظیفه می‌دانم مواردی را خدمت مردم علاقه‌مند و جامعه والیبال عرض کنم:

امروز قریب ۱۴ سال است که همانند یک سرباز در تیم ملی والیبال کشورم خدمت کرده‌ام. در تمام‌رده‌ها بوده‌ام و با مربیان مختلف کار کرده‌ام. فراز و نشیب‌ها دیده‌ام و در کنار هم‌تیمی‌هایم، بردها را به شادی و باخت‌ها را به اندوه سپری کرده‌ام. در بالاترین سطح بازی‌های والیبال برای سربلندی کشورم جنگیده‌ام. در آسیا به بالاترین افتخارات و در سطح جهان به مقام‌هایی قابل احترام و بسیار ارزشمند دست یافته‌ام. همه اینها، زمانی ارزش مضاعف و بی‌همتا و غرورانگیز پیدا کرده که با رضایت و شادمانی مردم دوست‌داشتنی کشورم همراه شده است. من نیمی از عمرم را به دلخوشی‌های مردم و هیجانات مثبت آنها گره زده‌ام. از خدای خودم شاکرم و بی‌تردید قدر این موهبت را می‌دانم.

بازیکن سرشناس از تیم ملی ایران انصراف داد

امروز ‌بار دیگر این موهبت شامل حالم شده است. به‌سان ۱۴ سال گذشته طعم بسیار شیرین دعوت به تیم ملی را باز هم می‌چشم. شاید بهتر از هر کسی می‌دانم که فراسوی این دعوت، چه انتظارات و مسئولیت و وظیفه سنگینی نهفته است؛ اما امروز شرایطم ‌با سال‌های پیش متفاوت است. وظایف و مسئولیت‌های دیگری در بستر خانواده برایم ایجاد شده که گریزی از آنها نیست. به‌تازگی ازدواج کرده‌ام و شرایط زندگی‌ام ایجاب می‌کند که به التزامات و انتظارات زندگی تاهلی پاسخ دهم و دغدغه‌های ایجاد شده، طلب می‌کند که مدتی در اختیار خانواده باشم و این با زندگی اردویی منافات بسیار دارد.

در خدمت تیم ملی بودن گرچه از بزرگترین افتخارات است اما تمرکزی کامل و توجهی تمام و کمال می‌خواهد. بعید می‌دانم در شرایط موجود زندگی‌ام‌ بتوانم این تمرکز را فراهم کنم؛ لذا ضمن سپاس بی‌پایان از مربیان و کادر فنی و فدراسیون محترم والیبال و پوزش از مردم علاقه‌مند به این ورزش پرطرفدار، اعلام می‌دارم که در این دوره متاسفانه نمی‌توانم در خدمت تیم کشورم باشم. قویاً باور دارم که دوستانم به بهترین شکل ممکن تیم را پیش خواهند برد. افتخارات دیگری در راه است و من نیز همانند مردم کشورم به تماشای مسابقات خواهم نشست و برای موفقیت دوستانم هورا خواهم کشید. مسئولیت سنگین عضویت در تیم ملی و تجربه ۱۴ ساله ایجاب می‌کند که این‌بار از دور، نظاره‌گر موفقیت‌های تیم ملی کشورم باشم.

به امید ریشه‌کن‌ شدن این بیماری منحوس و حضور در سالن‌های والیبال همچون همیشه.

یا حق - فرهاد قائمی»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
امیدوارم که مردم فهیم چهارده سال خدمت را با تهمت و افترا پاسخ ندهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
آفرین به مرام تان خیلی عزیزی. همیشه برایم مایه افتخار بودی و هستی.
سلام.
موفق باشی
ضمن سپاس از آقای قائد
ای کاش بهانه دیگر می آورد.
مگر این همه بازیکن نیستند که همین شرایط را دارند
دمت گرم
جات خییییییلی خالیه...‌‌
موفق باشی.
سلام
دم شما گرم
انشاالله خوشبخت بشین
ان شاءالله موفق باشی یار بی حاشیه و همراه تیم ملی
عاشقتم
با تبریک سال نو
کاش همه ما این شهامت و صداقت آقافرهاد را داشتیم و دنبال حاشیه نمی‌رفتم انشاالله در زندگی خانوادگی موفق باشید
احسنت به تو متن زیبایی نوشتی تو با غیرتی
اگر هم مشکلی داری ملت خودت را فراموش نمیکنی درک میکنیم. فدایی داری
متاسفانه اون ورزشکارانی که ملتشان را فروختند و رفتند باید خجالت بکشند
خدا قوت پهلوان.حق داری
کار خوبی کرد. پیر شده. تازه باید زودتر انصراف میداد
خیلی حیف شد
فرهادجان موفق باشی ایکاش قدر تموم بازیکنان رو داشته باشن ولی مثل فوتبال نیست خیلی هزینه بازیکن میکنن ولی ثمری نداره ولی والیبال مقام میارن ولی ارزش بازیکن رو نمیدن خستگی رو میزارن تو تن عزیزا دمت گرم فرهاد جان
آفرین . اول خانواده بعد ورزش . هیچ چیزی با ارزش تر از خانواده نیست . جبهه و جنگ که‌ نیست یه ورزش سادس و جایگزین جوان هم زیاد داری خیالت راحت . ماشاالله تا دلت بخواد والیبالیست داریم تو مملکت .
تبریک میگم فرهادجان، ان شاء الله در همه امورات زندگی ات پیروز و سربلند باشی. بهترین و با اخلاق ترین ملی پوش کشور هستی. آرزوی خوشبختی دارم براتون. در پناه خدا.
حق نگه دارت باشه دلاور قهرمان باغیرت خدا خودت و خونواده ای که براشون فداکاری میکنی رو به حق همه سالهایی که زحمت کشیدی حفظ کنه .....بر مدار حق باشی .....
سلام اقای قائمی من خیلی ورزشی نیستم ولی مسابقات والیبال جهانی نگاه میکنم و زمان بازیهای ایران با سایر کشورها لحظات سختی رابا استرس و خوشحالی از برد بچه های ایران سپری کردم .اکثر بازیکنان والیبال تیم ملی ما خیلی با ادب و با شخصیت هستن از جمله شخص شما .. امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشید و این تصمیم خدای نکرده باعث ناراختی و پشیمانی شما نشه . کاش بودن کسانی از بستگان از خانواده شما مراقبت میکردن تا به تیم ملی ملحق میشدید .البته بازم خودتون بهتر صلاح میدونید . بهرحال امیدوارم هرجا که هستید موفق و سربلند باشید
سلا م بر شیر خطه شمال به حق کلمات خدا حافظی ات بسیار زیبا و با وقار است ادبت به دنیایی از پیروزیها می ارزدموفق باشیدخدا نگهدار شما
سلام دوست گرامی ، شرایط پیچیده شما برای ما که از دور دستی برآتش داریم چندان قابل درک نیست ، منتهی این جور فرصت ها انقدر زیاد نیست که بشود به راحتی از آن چشم پوشید و این خطر وجود دارد که بعدا خیلی حس پشیمانی بهت دست بده و ای کاش خانواده کمی صبز می کردن تا از تیم ملی جدا نشوی
مربیان عزیز
به فکر خانواده طرف باشید
که یکی نشه ظریف و قائمی
ضمنا وقتی کسی نمیاد تیم ملی
دیگه شرایط نداره دائما
کاش خانمش ایثار میکرد و بخشی از این زحمت رو متقبل میشد تا این بار مجددا ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر