بازدید 8261

سقوط جوان ۲۳ساله از کوه در محدوده گنجنامه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان از امدادرسانی به یک فرد سقوط کرده در ارتفاعات الوند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 19 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از همدان، حمید عرفی‌یگانه عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش موثر و حضور فعال نجاتگران این جمعیت در محدوده گنجنامه و ارتفاعات الوند اظهار کرد: طی امروز یک مورد سقوط از بلندی در محدوده ارتفاعات کوهستان الوند به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان (۱۱۲) گزارش شد که با هماهنگی این مرکز، نجاتگران حاضر در پایگاه امداد کوهستان میدان میشان در اسرع وقت، خود را به محل حادثه رساندند.

وی بیان کرد: در ارزیابی اولیه مشخص شد مصدوم فردی ۲۳ساله است که بر اثر سقوط از بلندی دچار مصدومیت از ناحیه کتف و ضرب‌دیدگی شده و نیاز به کمک دارد که نجاتگران اقدامات امدادی لازم را برای مصدوم انجام داده و برای ارائه خدمات بیشتر، وی را به پایگاه کوهستانی هلال احمر در ارتفاعات الوند منتقل کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: نجاتگران مصدوم را در شرایط بد آب و هوایی و کولاک از مسیر تخت نادر به میدان میشان و در نهایت از آنجا به درمانگاه پایگاه کوهستانی جمعیت هلال احمر منتقل کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های نهایی، اقدامات درمانی تکمیلی را برای مصدومان انجام داده و پس از اطمینان از عدم مصدومیت بیشتر برای حادثه دیده، وی را با احتیاط کامل و در یک عملیات سه ساعته به گنجنامه انتقال دادند.

عرفی با بیان اینکه مصدوم جهت ادامه درمان و انتقال به مراکز درمانی، تحویل عوامل مستقر در گنجنامه داده شد گفت: از کسانی که اقدام به صعود در ارتفاعات الوند می‌کنند درخواست داریم از صعود انفرادی پرهیز کرده و قبل از حرکت از وضعیت هوا و مسیر رفت و برگشت اطلاعات لازم را کسب کرده و با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و ذوب شدن برف‌ها و وقوع بهمن، از مسیر‌هایی تردد کنند که جان خود و همراهان را به خطر نیاندازند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار