بازدید 14395
۸

جزئیات تازه از قتل خانوادگی در کنگان

مقتولان شامل ۳ دختر ۱۴، ۱۸ و ۲۱ سال، یک مرد جوان و مادر بزرگ ۷۵ ساله آن‌ها است که گفته می‌شود قاتل قصد ازدواج با یکی از این دختران داشته است.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 19 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، دادستان بوشهر با اشاره به شناسایی قاتل ۵عضو یک خانواده در کنگان گفت: قاتل ۵ نفر از شهروندان کنگانی شناسایی و عملیات دستگیری از سوی پلیس آغاز شده است.

 علی حسن پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به قتل ۵ عضو اعضای یک خانواده در کنگان اظهار داشت: این حادثه در یکی از محلات شهرستان کنگان رخ داد که ۵ عضو یک خانواده به قتل رسیدند.

وی با بیان اینکه ۴ تن از مقتولان زن هستند تصریح کرد: مقتولان شامل ۳ دختر ۱۴، ۱۸ و ۲۱ سال، یک مرد جوان و مادر بزرگ ۷۵ ساله آن‌ها است که گفته می‌شود قاتل قصد ازدواج با یکی از این دختران داشته است.

دادستان بوشهر با بیان اینکه قاتل از بستگان مقتولان بوده است تصریح کرد: انگیزه قتل با بررسی صورت گرفته تا این لحظه نارضایتی شدید قاتل از نحوه رفتار و عملکرد خانواده بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
باید بگیرن پدر پدر پدر جدشو دربیارن بی شرف رو.
جامعه بیمار
خسته نباشی دلاور. خدا قوت پهلوان
به ای ذنب قتلت
دستش درد نکنه. تو این دوره زنها شدن مرد ، مردها شدن زن . واقعا دستش درد نکنه
بانوان گرامي !
لطفا لطفا لطفا به گل پسران كاكل زري خود از كودكي بياموزيد زنان جزو اموال مردان نيستند و مرد حق ندارد به آنان بي احترامي كند و تا جواب منفي شنيد به روي آنها اسيد پاشد و آنها را كتك بزند و به قاتل برساند! و دايما هر جا نگوييد دخترانا براي پسر ما صف كشيده اند تا اين چنين دچار توهمات شوند و آدمها را مثل آب خوردن بكشند!
با سپاس
نسل این قبیله و عسیره و ایل باید نابود شود ...این رسم وحشتناک ازدواج قبیله ایی مخصوصا در جنوب ایران ، سالانه هزاران نفر را بدبخت می کند
سلام دوست گرامی با احترام به کلام شما. پس این همه قتل در همه جای دنیا اتفاق میافت نسخه شما چیست؟ دو برادر هابیبل و قابیل را چی میفرمایید؟ هرجاکه شعور گذشت و مهرآفرینی نباشد همین است؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر