بازدید 4693

دستگیری سارق خانه باغ‌های سلسله در لرستان

دستگیری سارق خانه باغ‌های سلسله، کاهش درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی و ضرورت تشدید محدودیت‌های کرونا در دلفان از جمله اخبار کوتاه لرستان طی روز یکشنبه ۲۴ اسفند بود.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 15 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ عسگر عیسایی فرمانده انتظامی سلسله گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از خانه باغ های سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مامورین تیم عملیات ویژه شهرستان با انجام بررسی های لازم و کار فنی، یک نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرکننده در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد : متهم در بازجویی های علمی پلیس به ۶فقره سرقت از خانه باغ های سطح شهرستان اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه وی مقداری اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

ضرورت تشدید محدودیت های کرونا در دلفان

مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان گفت: با توجه به اینکه تجمع در آرامستان‌ها یکی از مراکز انتشار ویروس کرونا است، اجتناب از برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال و ممانعت از هرگونه تجمع و پذیرایی بر سر مزارها مورد تاکید است.

یوسف رضا جهانیان با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در دلفان نگران کننده است ادامه داد: همه شهروندان باید تصمیم های ستاد کرونای شهرستان را با دقت عملی کنند.

وی از عموم شهروندان خواست وضعیت کنونی جامعه و گسترش شیوع کرونا را به خوبی درک کرده و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و محدودیت ها با شدت بیشتری اعمال شود.

کاهش درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی لرستان

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ میزان درآمد بیمارستان های استان کاهش داشته است.

علی فرهادی با بیان اینکه کارانه کادر درمان دانشگاه های علوم پزشکی براساس میزان درآمد بیمارستان ها پرداخت می شود ادامه داد: بطور میانگین ماهانه ۱۷ میلیارد تومان کارانه به پزشکان و کادر درمان استان پرداخت می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار مقابله با کرونا به دانشگاه علوم پزشکی لرستان پرداخت شده و این در حالیست که در این مدت ۳۶۰ میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار