بازدید 6506
۱

سرقت مسلحانه طلا فروشی در ازنا

کد خبر: ۱۰۴۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 13 March 2021

سارقان مسلح در حمله به یک طلافروشی در شهر ازنا 200 گرم طلا دزدیدند.

به گزارش ایران، سرهنگ حمید نجفی، فرمانده انتظامی ازنا با اشاره به جزئیات سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در این شهرستان گفت: حدود ساعت 10 و 16 دقیقه روز پنجشنبه خبر سرقت از یک طلا فروشی در خیابان انقلاب روبه‌روی بانک ملت به پلیس اعلام شد. با دریافت این خبر بلافاصله مأموران پلیس به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

بررسی مأموران نشان می‌داد ۲ سارق که یکی از آنها کیسه‌ای حاوی جسمی سخت (سنگ) در دست داشته به شیشه طلا فروشی ضربه زده و پس از شکستن شیشه حدود ۲۰۰ گرم طلا از این مغازه به سرقت برده‌اند.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه در این سرقت به کسی آسیبی وارد نشده است، ادامه داد: این واحد صنفی فاقد تجهیزات ایمنی ضدسرقت (شیشه ایمنی با ضخامت بالا) بوده است و سارقان پس از سرقت در حین فرار با مقاومت صاحب مغازه و کاسبانی که قصد ممانعت از فرار و دستگیری آنها را داشتند مواجه شدند که اقدام به تیراندازی هوایی کردند و از محل گریختند.

برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری سارقان در حال انجام است و اطلاعات بعدی اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیستم ضد سرقت مسلحانه که داخل ویترین و مقابل پیشخوان نصب باشه، دیگه نه شیشه های ضخیم، سنگین و گران قیمت که تحت عنوان ضد گلوله فروخته میشن و اصلا معلوم نیست به واقع در مقابل شلیک چه و چند گلوله مقاوم هستند لازمه و نه نگران سرقت یک تیکه طلا و از همه مهمتر تهدید کردن یا آسیب رساندن به طلافروشها بودن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی