بازدید 14028
۳

برف و کولاک همه جاده های مازندران را بست

برف و کولاک همه جاده های مازندران را بسترئیس پلیس‌راه مازندران اعلام کرد که محور‌های سوادکوه، هراز و کندوان در مازندران به علت برف و کولاک مسدود است.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 13 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: بارش شدید برف در محورهای کوهستانی مازندران از جمله هراز، کندوان و سوادکوه موجب بسته شدن این محورها شده است.

وی افزود: دیروز سقوط بهمن در محورهای کندوان و هراز موجب کند شدن تردد شده بود و شدت بارش برف به حدی بود که جاده‌ها را به تعطیلی کشاند.

رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: دیروز به علت بارش سنگین برف و ریزش کوه در تونل ابتهاج و سقوط بهمن در دو نقطه، محور هراز تا اطلاع بعدی مسدود شد.

وی افزود: نیروهای راهداری و مأموران پلیس‌راه با تمام توان در جاده‌ها مشغول نمک‌پاشی و برف‌روبی هستند تا شرایط برای تردد هموار شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خدا دید مسولین کاری نمیکنن خودش با قدرت لایزال الهیی جاده های مازندران و بست شاید جان ما مازندرانی ها رو از دست حماقت یه عده هموطن نجات بده مازندران هنوز زخم چند تعطیلات قبلی رو تنش مونده دیگه تحمل تعطیلات عید و نداریم به والله که اگه تو نوروز مسافر بیاد ۲۰ فروردین به بعد مازندران برمیگرده به حالت چند ماه پیش و مرگ و میر فراگیر میشه ما که از مسافر بدمون نمیاد واسه منطقه سوداوری دارن ولی وقتی بمیریم پول به چه دردمون میخوره یه کم شعور داشته باشیم
برف به این زیبایی گاهی آدم می کُشد !! آدمهایی که کم فکری میکنند و به جاده میزنند و در دره ای سقوط میکنند و آدمهایی که در این شرایط کوه نوردی میروند جهت فتح قله ها !! و عاقبت سقوط میکنند یا گرفتار بهمن میشوند یا یخ میزنند ....در انجام هر کاری فکر کنید چرا اسلام گفته یک ساعت فکر کردن برابر با ۷۰ سال عبادت است ...چون زنده ماندن عبادت است
اباسلام وتشکر از کادر زحمتکش وخدوم راهداری که با وجود سرمای شدید جان برکف راه رابرای مردم هموار میکنن
مادیشب ار شمال امدیم جاده کدوک همش برف ویخبندان بود
وراهداری دائم درحال نمک پاشی وبرف روبی بودن خواستم برحسب وظیفه تشکر کنم خدا قوت خسته نباشین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر