بازدید 11326
۸
نسترن مقیمی ملی‌پوش فوتسال بانوان:

هزینه درختکاری ویلموتس ۲۵ میلیارد تومان شد!

ضرر قرارداد ویلموتس دامن همه را گرفته و نه تنها فوتسال زنان بلکه فوتسال مردان، فوتبال ساحلی و دیگر رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون فوتبال تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. وقتی آن خبر را شنیدم بیشتر شوکه شدم و خنده تلخی داشتم. البته برایمان درخت کاشت و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان قطعا هزینه درختکاری او بود.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 13 March 2021

شهره موسوی که به تازگی به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال انتخاب شده، وعده داده است که پاداش ۲۲ میلیون تومانی تیم ملی فوتسال زنان قبل از پایان سال ۹۹ پرداخت شود.

به گزارش تابناک ورزشی، این پاداش مربوط به دومین قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران در جام ملت‌های آسیا است که اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ به دست آمد و مسئولان قبلی فدراسیون حدود سه سال در پرداخت آن تعلل کردند.

شرایط اقتصادی ایران در این سه سال تغییر زیادی داشت و بار‌ها ملی‌پوشان اعلام کرده‌اند که با وجود تورم، ۲۲ میلیون تومان دیگر ارزش سه سال قبل را ندارد. در این شرایط شاید فدراسیون فوتبال بتواند با افزایش این مبلغ کم‌کاری مسئولان قبلی را جبران کرده و به بازیکنان انگیزه بدهند.

هزینه درختکاری ویلموتس ۲۵ میلیارد تومان شد!

در این راستا نسترن مقیمی در واکنش به وعده نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ گفت: تلاش بر این است که تا قبل از سال جدید پرداخت شود، اما قرارنیست که با توجه به تورم این سال‌ها مبلغی به آن اضافه شود.

ملی‌پوش فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا درست است بعد از سه سال تعلل همان مبلغ ۲۲ میلیون تومان را پرداخت کنند؟ بیان کرد: قطعا درست نیست. اگر من کاره‌ای بودم مبلغ اضافه‌تری می‌دادم یا اینکه کاری می‌کردم که جبران این سه سال باشد. هر چند ممکن است مدیریت جدید بگوید به ما ربطی ندارد، برای مدیریت قبلی بوده و همان پاداش مصوب را پرداخت می‌کنیم، اما اگر من بودم به شکلی این وقفه سه ساله را جبران می‌کردم.

او افزود: از مدیریت جدید نمی‌توانیم گله‌مند باشیم و ناراحتی ما از کادر قبلی فدراسیون بود. البته همین که مسئولان فعلی در کمتر از یک ماه پاداش قهرمانی ما را پرداخت کنند، خیلی خوب است، اما منصفانه این است که سه برابر شود.

مقیمی در مورد پرداخت ۲۵ میلیارد تومان بابت بدهی ویلموتس به شستا بیان کرد: آنقدر گفته‌اند فوتبال مردان یک تافته جدا بافته است که خودمان را با آن مقایسه نمی‌کنیم. ضرر قرارداد ویلموتس دامن همه را گرفته و نه تنها فوتسال زنان بلکه فوتسال مردان، فوتبال ساحلی و دیگر رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون فوتبال تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. وقتی آن خبر را شنیدم بیشتر شوکه شدم و خنده تلخی داشتم. البته برایمان درخت کاشت و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان قطعا هزینه درختکاری او بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
هدف اصلی وزارت ورزش از مهندسی آرا دقیقا همین بود تا راز قرارداد ویلموتس همچان سربسته بماند. اما تا کی؟
تاج باید محکوم بشه. واسه کشور جز ننگ چیزی نداره.
خدا مرگشون بده روسای قبل که فقط خوردند و یا همکاری هم فدراسیون را نابود کردند و چه ظلمی در حق مردم ایران کردند
رانت دلال ایشان چقدر شد
وقتي دو سه تا مربي ترك و اروپاي شرقي رو تو آب نمك نخوابونده باشي نتيجه فشاراي زياد به فدراسيون همين ميشه
بخور بخور و حیف و میل بیت المال توسط کارمندان دولت برای امروز و دیروز نیست. ریشه این مورد به هزارران سال قبل بر میگرده. از گذشته دور کشور ما مبتلا به این درد مزمن بود که بیت المال در دستگاه های دولتی با توجیهات و ادله گوناگون حیف و میل میشد در حالی که این پول ها اگه در جای درست و به حق هزینه میشد الان اوضاع کشور خیلی بهتر بود.
حل این مسئله فقط یه راه داره. تصویب قانون سفت و سخت مبنی بر ممنوعیت هر نوع هزینه برای مراسم و همایش و نمایش و ممنوعیت هر نوع پرداخت نقدی و غیر نقدی به کارمندان به هر نوع و شکل و عنوان به جز حقوقشون و ممنوعیت هر نوع هزینه تراشی برای ادارات از جمله خرید و تجهیز و تعمیر و .... غیر ضرور
بهتره که سازمان بازرسی به این قضیه ورود کنه و ببینه 25 میلیارد رو کی ها و کجاها هزینه کردن تا گند خیلی چیزا بالا بیاد.
خدا شانس بده سی درختی ۲۵ میلیارد کاشکی ی نفر سی ما این کار رو میکرد برم ی درختی بکارم ۲۵ میلیارد گیرم بیاد باز هم خدا شانس بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی