بازدید 3877
۱

ابتلای بیش از ۱۱۹ میلیون نفر به کرونا در جهان

بر اساس آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان بیش از ۱۱۹ میلیون نفر، تعداد جان باختگان بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و شمار بهبودیافتگان نیز ۹۴ میلیون نفر گزارش شده است.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 12 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۱۱۹۱۰۹۲۰۲ نفر، شمار جان باختگان به ۲۶۴۱۶۸۳ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۹۴۷۲۲۴۳۵ نفر افزایش یافته، همچنین وضعیت بیش از ۸۹ هزار نفر از مبتلایان، وخیم گزارش شده است.

آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبودیافتگان ویروس کرونا در جهان



بستری بیش از ۲۱ میلیون بیمار کرونایی در جهان

دوازده کشور نخست جهان در ابتلا به ویروس کرونا
تا این لحظه آمریکا با بیش از ۲۹ میلیون و ۹۲۵ هزار نفر، هند با ۱۱ میلیون و ۳۰۵ هزار، برزیل با ۱۱ میلیون و ۲۸۴ هزار، روسیه با ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار، انگلیس با بیش از ۴ میلیون و ۲۴۱ هزار، فرانسه با بیش از ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار، اسپانیا با بیش از ۳ میلیون و ۱۷۸ هزار، ایتالیا با بیش از ۳ میلیون و ۱۴۹ هزار، ترکیه با بیش از ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار، آلمان با بیش از ۲ میلیون و ۵۴۶ هزار و کلمبیا با ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار نفر و آرژانتین با ۲ میلیون و ۱۷۷ هزار نفر به ترتیب در رده‌های اول تا دوازدهم ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این آمارها مشکوکه حداقل در ایران بنابر آمار واقعی 20 میلیون کرونا گرفتند حالا من نمیدانم در سیستم ثبت شده اند یا نه کل دنیا را حساب کنید یک میلیارد انسان کرونا گرفتند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست