بازدید 16598
۸

زیبایی و شادابی در کوچه رنگی منطقه ۱۶ تهران

رنگ یکی از معیارهای تعیین کننده در ایجاد زیبایی بصری و شادابی در محیط زندگی انسان است. محیط زندگی انسان‌ها تنها به درون خانه‌ها خلاصه نمی‌شود و فضاهای شهری اعم از کوچه و خیابان نیز بخش مهمی از محیط زندگی هر شهروندی را شامل می‌شوند که بخش قابل توجهی از عمر هرکس در چنین فضاهایی سپری می‌شود. لذا توجه به زیباسازی جداره‌های شهری به ویژه در مناطق کمتر برخوردار شهر تهران مورد توجه شهرداری تهران قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 08 March 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
کار دیگه ای که نمیشه برای فقر زدائی کرده بهتره که رنگش کنیم قشنگتره.
جالب بود همین رنگهای شاد شاید کمی بر روحیه مردم عزیز این منطقه تاثیر گذار باشد
احسنت/خیلی کار خوبیه/به خصوص برای بچه ها و آینده گان این جامعه که با روحیه شاداب بزرگ بشوند
کار قشنگیه. تو روحیه تاثیر مثبت داره. اما منطقه کم برخورداری که گفتن با توجه به پله ها منظورشون درکه و فرحزاد و امثالهم است که ما بهش کم برخوردار نمیگیم. کم برخوردار یعنی فلاح و شهر ری و یافت آباد و آذری و صد تا محله دیگه تو جنوب شهر. حاشیه اسلامشهر و کرج و ورامین را هم که مرزهای محرومیت را جابجا میکنند.
قشنگ شده
کار قشنگیه
درود، کار بسیار قشنگی، رنگ باعث نشاط و امید هست، انشاالله در تمام مناطق و شهرها توجه شود.رنگ و تمیزی روح را جلا می دهد و به نظرم در کاهش جرم تاثیر مثبت دارد.
زنگی باشستن سفید نمیشود. البته در حد خود جالب است نه چیز دیگر.با ثروت بیکران کشور محله کم برخوردار لکه ننگی است بر پیشانی حاکمان که فقط بدنبال ترویج ایده وتحکیم سلطه خود است فارغ از عنایت به معیشت مردم و اقتصاد را مال خر دانستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار